Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Selge et produkt eller en tjeneste

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Selge et produkt eller en tjeneste"— Utskrift av presentasjonen:

1 Selge et produkt eller en tjeneste
Undertittel

2 Innledning Presenter raskt deg selv og kollegene dine.
Beskriv produktene eller tjenestene firmaet tilbyr, på et høyt nivå. Eksempel: Trey Research tilbyr komplette løsninger for strategisk markedsplanlegging, fra globale forretningsanalyserapporter til målrettede markedsanalyse. Innledning

3 Muligheter for firmaet
Oppgi kundens behov og krav slik du forstår dem. Eksempel: Contoso, Ltd. har flere nye produkter i forskning og utvikling som er planlegges å slippes på markedet i løpet av regnskapsåret [Date]. Tiden er inne for å: identifisere målmarkedet for disse produktene. forstå hvordan du best kan gi produktene merkeidentitet og posisjonere dem. identifisere konkurrentene og evaluere suksessen deres. Du bør også vurdere kontinuerlig støtte for å hjelpe deg med å svare på endringer i markedet. Muligheter for firmaet

4 Produktene og tjenestene våre
Før opp produktene eller tjenestene firmaet yter som hjelper kunden med å nå målsetningene sine. Eksempel: Hvis du bruker en rekke metoder for undersøkelser, kan Trey Research gi støtte på følgende områder: Strategier for markedsinngang Lansering av produkt og merkeidentitet Data om konkurrentene Markedsanalyse, gjennomgang og overvåking Produktene og tjenestene våre

5 Kostnadssammenligning
Viser kunden de økonomiske fordelene. Sammenligne kostnader for produktet eller tjenesten med én eller flere konkurrenter. Tilpasset tjeneste for undersøkelser Kostnader for Trey Research* Kostnad for Selskap A* Markedinngangsanalyse X Ytelsesmåling for bransjen Analyse av priser og merkeidentitet Prognoser og planlegging Abonnementstjeneste for undersøkelser Markedsrapporter for forbrukerbransjen Database på nettet for global forretningsanalyse Kostnadssammenligning * Kostnaden av tilpasset tjeneste for undersøkelser avhenger av prosjektets omfang

6 Våre sterke sider Forbruksvarer og -tjenester
Solide varer Elektronikk Helsevesenet Matvarer Undersøkelsesnettverk Globale data Ytelsesmåling Analyse om merkeidentitet Trender Bransje- og teknologimarkeder Økonomi Medier Maskiner Handel bedrift-til-bedrift-tjenester Våre sterke sider

7 Viktige fordeler av produktet eller tjenesten
Oppsummere hovedfordelene ved produktet eller tjenesten du markedsfører. Eksempel: Investering i markedsundersøkelser er en investering i produktets suksess! Kjenn kunden Kjenn konkurrentene Tidsberegning er alfa og omega Spore og justere Viktige fordeler av produktet eller tjenesten

8 Oppsummer de neste trinnene for bestilling eller kjøp av produktene eller tjenestene du tilbyr.
Eksempel: Slik bestiller du undersøkelser fra Trey Research: Definere prosjektet Først møter vi deg for å definere prosjektet. Sende et forslag til undersøkelse Deretter sender vi deg et forslag til evaluering. Starte undersøkelsen Når forslaget er godkjent, setter vi sammen et erfarent team for å utføre undersøkelsene og analysere resultatene. Tilby kontinuerlig støtte Vi vil fortsette å arbeide med deg etter at rapporten er levert, slik at du får mest mulig ut av resultatene av undersøkelsene. Neste trinn

9 Oppgi kontaktinformasjon for nøkkelpersoner i firmaet.
Oppgi e-post og informasjon om nettstedet til firmaet, hvis det er aktuelt. Kontaktinformasjon


Laste ned ppt "Selge et produkt eller en tjeneste"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google