Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre"— Utskrift av presentasjonen:

1 Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre

2 Agenda Tanker om mersalg Oppgave 2.1
Presentasjon / diskusjon oppgave 2.1 Oppgave 2.2 Presentasjon / diskusjon oppgave 2.2

3 ”Action will give you REaction!”
Utgående aktivitet gir inngående salg Ha en plan for hvordan du følger opp dine kunder Hold avtaler og fremdriftsplaner Organiser og planlegg dagene dine – Sett av tid til (og planlegg) utgående henvendelser! Hvis ovenstående gjøres riktig vil ikke kundene se i andre retninger

4 Oppgave 2.1 Hvilke produkter og tilleggstjenester kan selges og hvordan avdekker man kjøpssignaler for de enkelte?

5 Løsningsforslag/diskusjon

6 Oppgave 2.2 Sett opp en handlingsplan for oppfølging av en kunde der programvaren er ferdig installert og de er i gang med bruken. Ta utgangspunkt fra nå av og ett år fremover for hver av kundene under; Kunde som har kjøpt Mamut Office Standard Kunde som har kjøpt flerbruker Mamut Enterprise E5

7 Løsningsforslag/diskusjon

8 Et eksempel... Medier: - Telefon - E-mail - Møter - Brev 30 dg. 3 mnd.
- Opplæring - Hardware - Andre tjenester - Vg. opplæring - Andre tjenester - Mamut Tilleggsprodukter - Leads - Vg. opplæring - Andre tjenester - Leads - Oppgradering av SW - Serviceavtale - Vg. opplæring - Andre tjenester - Leads - Ekstra brukere

9 Takk for denne gang!

10


Laste ned ppt "Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google