ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nedlasting av apper på Apple
Advertisements

Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Outlook, Mobile løsninger – status Agenda: 1.Abonnement for mobile løsninger 2.Mobiltelefoner som er testet og er ferdig konfigurert 3.Outlook integrasjon.
D4422 IP telefon.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
Prosjekt samordnet kommunikasjon
Prosjekt samordnet kommunikasjon
Filer til og fra mobiltelefon
Trådløs telefon 7921G (side 1 av 2)‏ Normalvisning Hvilestilling Normalvisning: •Telefonnummer til den som er logget på vises •Valget Fører til Tjenester/Menyvalg.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
Skifteplan mobil en ny brikke i det teknologiske landbruket
Microsoft® Lync™ 2010 Opplæring for tale og video
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Presentasjon av tjenesten
Microsoft® Lync™ 2010 Attendant-opplæring
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin
Microsoft ® Lync ™ 2010 Delegate-opplæring. Mål I denne opplæringen lærer du hvordan du kan: •Konfigurere representanttilgang med Outlook •Konfigurere.
Kontrollere telefonsvareren 1.Klikk kategorien Telefon. Du vil se meldingene og informasjon om den som har ringt. 2.Hold markøren over en talemelding,
Velkommen til WorkShop Trio Statistikk
Resultater Kundesenter
D4425 IP telefon.
Arena Helse – Prosjekt St.Olav PC hjelp. 2 Starte Microsoft Outlook første gang Når du starter Outlook første gang får du opp et skjermbilde som vist.
Fasttelefon (1/2) Beskrivelse 1 Håndsettlampe Lyser ved anrop, eller ved ny talemelding 2 Telefonskjerm Viser følgende: tid og dato pålogget telefonnummer.
Opplæring: Hvite Sider Søk i og bruk av Hvite Sider DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
Konferansetelefon (1/2) Telefonens taster 1 Lysdioder Viser anropsstatus på telefonen ved grønt- eller rødtlysindikasjon: Slukket = klar/hvile-modus Rødt.
Opplæring: Telefoni Fraværsmarkering fra terminal DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført Ketil HansenOpprettet Ketil HansenOffisiell.
Opplæring: PC-er DMF DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet Jan Inge S. OhrenOppdatert.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Opplæring for responsgruppeprogram.
Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift.
Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
D4223 Systemtelefon.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Informasjonsforum Stilling ledig Oslo kommunes interaktive tjenester Fjernarbeid Portal CP Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten.
Funksjoner og Innstillinger i
Hurtigreferanse for video Starte en videosamtale 1.Hold markøren over kontaktens bilde, og klikk kameraknappen. 2.Det vises en popup-melding på kontaktens.
Hurtigreferanse for Lync 2013 KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Opplæring: Sengetuns-PC Pasientsignalsapplikasjon DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
TotalView Integrert PC Sentralbord System oversikt Sentralbord modul Klient modul Anropsflyt Exchange synkronisering Tilkobling.
Hurtigreferanse for © 2013 Microsoft Corporation. Med enerett. Startskjermen i Lync Startskjermen i Lync inneholder fliser i huben til venstre, som du.
Lync-møter Bli med i Lync-møte Planlegge et Lync-møte
Opplæring: Pålogging Prosedyre for logge på og av, låse og åpne PC’er DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore.
© 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Legge til en kontakt Din kontaktliste forenkler kommunikasjonen, og du ser tilstedeværelses- og kontaktinformasjon.
Huawei E5776 Brukerveiledning
ASP-basert Helpdesk for Veterinærinstituttet ASP-based Helpdesk-system for Norvegian Veterinary Institute.
Nordic Research Group Omlegging av nettverksstruktur.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Mobilnummer Bypass-code applikasjon Loggin for første gang
Nordea Bank Norge - kortinnløsning
UiO Programkiosk: Ny portal og tilgang fra Mac og Linux
SLIK FUNGERER: TEKSTTELEFONENTJENESTEN 149 OG NØDTELEFONEN 1412
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
Norsk distributør og kompetansesenter innovaphone versjon 10: Samordnet kommunikasjon Unified Communication.
Bedriftenes teleleverandør BUSINESS CLASS TELECOM.
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Velkommen til foreldremøte for SFO Besøk på Ullandhaug økologiske gård i august.
Noen fordeler med det nye systemet:
Bruk av TrioWeb uten å være Trio bruker Kort introduksjon
MBN, USSD og stjerne/firkant koder 15.mai Kåre Aunan
Kalenderfunksjon Parent- app
Informasjonssikkerhet i hverdagen
DFØ-app Din portal på mobilen.
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Lær å logge inn til offentlige tjenester med MinID
Office 356 kurs For både nybegynnere og erfarne. Håper alle finner noe å lære/bli inspirert av. Er beregnet for PC, ikke Mac. Et innføringskurs, dere kan.
Utskrift av presentasjonen:

ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet

Proffnett Total ProffNett Total integrerer mobiltelefonene som interntelefoner på sentralbord. Kalenderkobling åpner for mulighet til å stenge telefon via kalender samtidig som det gir sentralbord informasjon om fraværsårsak og hvor lenge fraværet varer

3 Sentralbordunksjonalitet i ProffNett Total Styre anrop til sentralbord / fraværsårsak: Sette innringer på vent: Retur til sentralbord / fraværsårsak: Talepost SMS E-post

Noen tjenester i ProffNett Anropprofiler –Styring av tilgjengelighet for bedre service Konferansetjenester –Bedre samhandling internt og på tvers av avdelinger Sett over –Innringer slipper å legge på og så ringe et annet nummer. Bedrer servicegraden Meny på mobil –Forenkler bruk av tjenester i ProffNett Fritidsprofil –Profil når man ikke er tilgjengelig

Konferansenummer - Gruppekall En deltaker ringer et nummer som igjen ringer andre forhåndsdefinerte deltakere og kobler disse inn i konferansen idet de svarer Et anrop til gruppekallnummeret kobler automatisk opp konferanse 16 nummer kan ligge i predefinert Gruppekall-liste Adgangsbegrensninger settes av Administrator Gruppekall er en tilleggstjeneste med en egen pris Gruppekallnummeret krever ikke et eget SIM-kort. Gruppekall Konferanse- nummer Aksessliste med PIN- kode

Gruppesamtale (Meet-Me) Panlagt telefonkonferanse. Et enkelt og rimelig alternativ. Gruppesamtalenummeret kan være et internnummer. Gruppesamtale er et virtuelt møterom, hvor også eksterne kan ringe inn. Sikkerhet ivaretas ved bruk av aksessliste og/eller PIN-kode. Gruppesamtale er en tilleggstjeneste med en egen pris Gruppesamtale krever ikke et eget SIM-kort

Intern nummerplan Intern Nummerplan –Alle brukerne får egne internnummer –Hele bedriften får intern nummerplan fra 3 til 7 siffer –Internnummer kan ikke starte på 0 og 1 –Nødnummer kan ikke brukes som internnummer Felles Kortnummerliste –Gjør at bedriften kan benytte kortnummer mot f.eks kunder og leverandører. Fra 3 til 4 siffer Helpdesk Reiseselskap Sentralbord

Anropsprofiler - dobbelanrop Dobbelanrop gir mulighet for at innkomne samtaler kommer på mobiltelefonen og et annet apparat samtidig. Brukeren velger hvilken telefon han svarer på. Brukere som har en fasttelefon i tillegg til mobil, kan svare på fasttelefonen når han er på kontoret, hjemmekontoret o.l Bruker kan velge hvilket apparat han svarer på avhengig av krav om samtalekvalitet og mobilitet. Virkeliggjøring av ”Ett nummer”

Anropsprofiler - sentralbord Sentralbordprofil benyttes for brukere i en ren mobil løsning, eller i en løsning som inkluderer både mobil- og fastnett. Anrop brukeren ikke besvarer, styres mot sentralbordet for profesjonell svartjeneste. Sentralbordet kan se evt. fraværsmarkering på bruker.

3 1 2 Møteprofilen Benyttes ved avtaler/møter – både på norsk og engelsk Bruker angir selv tidspunkt for når man blir tilgjengelig igjen Innringer kan velge å bli satt over til sentralbord, MobilSvar eller til abonnenten Møteprofilen opphever seg automatisk når tidspunkt for fraværet går ut, og brukeren har igjen profilen de hadde før møteprofilen ble aktivert Aktiveres via ”Den du ringer er i et møte til klokken For å bli satt over til sentralbordet tast 1, 2 for å legge igjen en beskjed, 3 for å bli satt over til den du ringte” Meny SentralbordMobilSvar Abonnent

Fritidsprofilen Aktiveres ved ferie og lengre fravær – både på norsk og engelsk Innringer kan velge å bli satt over til sentralbord, MobilSvar eller til abonnenten Deaktiveres automatisk på dato Aktiveres via ”Den du ringer har fri til xx.xx dato. Tast 1 for å legge igjen en beskjed, tast 2 for bedriftens sentralbord eller tast 3 for å bli satt over til den du ringte.” Meny SentralbordMobilSvar Abonnent

Grafisk brukergrensesnitt for ProffNett-funksjoner på brukerens terminal Ved bruk av et ikonbasert program på telefonen, kan man bl.a sette over og opprette konferanser uten å huske prosedyrer og kommandoer. I tillegg kan man hente opp nummer fra kontaktlisten på mobilen. Bruk av tjenestene Sett over og brukerstyrt konferanse blir intuitive da valgmulighetene dukker opp automatisk når bruker er i samtale. Tilgjengelig på følgende operativsystem –Symbian –Windows Mobile Applikasjonen kan lastes ned GRATIS: – Telenor.no/bedrift –SMS med PROFFNETT til 1999

ProffNett - fraværsmarkering Fraværsmarkering settes i kalender (Outlook) og sørger for at sentralbordet blir oppdatert med fravær, årsak og tid 3-bokstavskode settes i emnefelt etterfulgt av : (kolon) - stenger telefonen og viderekobler til sentralbord ; (semikolon) - sørger bare for at sentralbord blir oppdatert på fravær Benytt gjerne anropsprofilen ”Sentralbord ved ikke svar” kombinert med fravær Fraværsmarkering kan også benyttes fra kalender på mobil om kunden har PIM-løsning (Mobil kontor på telefonen) og kalenderkobling.

Takk for oppmerksomheten !