CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Advertisements

 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Molde Trondheim Fredrikstad Ålesund Bodø Namsos Tromsø Dokka Oslo
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Digital markedsføring
Sosiale medier Digitalt temakurs Innhold: Datasikkerhet og nettvett, generell bruk av PC og sosiale medier.
! Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde v/Eljar Ness, carWEB / Sentinel Software AS ?
Funksjonalitetsbeskrivelse
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Elektroniske gavekort
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Kan samarbeidspartnere til Mercur benytte mobile kuponger/bonuskort til å drive trafikk og skape mersalg? 18. november 2009 Preben Idsøe Telenor GBDR,
Oslo og Omegn Bilbransjeforening Frokostmøte 19.november 2009 Bruktbil vil være den viktigste bilmodellen for bilforhandlere i 2009, 2010 (og i alle påfølgende.
Introduksjon til Internett

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 Bruktbil - kun et betalingsmiddel eller eget forretningsområde med stort potensiale? Eljar Ness, adm.dir CarWEB.
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
eFakturaportal Brukerveiledning Logg på eFaktura B2B Tilgang til eFaktura-løsningen finner du på
Kontaktkonferanser 2008 – IKA Møre og Romsdal - et foregangfylke med Elektronisk Dokument Utveksling (EDU) ? Jon Gahre ErgoGroup AS 27. Mai 2008.
  Etablert i utspring fra HIST/NTNU   Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler   God soliditet Klikk her for å.
Nett-tjenester for næringsutleier Hans S. Rohde, Uni Pluss
Velkommen til WorkShop Trio Statistikk
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
Regionkonferanse NBF Oslo og Akershus 2014 Bransjegruppe Internett.
Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.
! Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde v/Eljar Ness, carWEB / Sentinel Software AS ?
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
Boligtorget erfaringer så langt. Ønsker om ny funksjonalitet Rune Synnevåg Utviklingssjef.
ALEPH brukermøte 2007 Status fra ALEPH Plus Team.
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
1 Hvordan lage websider Med Interkodex AS. 2 Innledende Å lage profesjonelle webløsninger kan gjøres veldig enkelt og rimelig. Du trenger ikke kunne webdesign.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet Klikk her for å kontakte Sentinel.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Karriereportal – elektronisk søknadsbehandling
smarttelefon, nettbrett og PC
Vågan kommune 1999 IKT-plan - IKT som verktøy i strategisk arbeid
Ehandel i Oslo kommune Symposiet eLandet Norge oktober 2006 Kari Hove Prosjektleder Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Svensker i Norge - Kampanje.
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
1 Oslo og Omegn Bilbransjeforening Frokostmøte 19. november 2009 Advokat Ian Anders Tobiassen
Digital postkasse: Få med innbyggerne! Felles innbyggerrettet kommunikasjon fra offentlige avsendere Februar 2015.
Pakker I Microflex. Pakke Hva mener vi med en pakke? Abonnement (fungere som en serie) Kobling av enkeltforestillinger.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Oslo og Omegn Bilbransjeforening
ByggSøk – fra papirmølle til tastetrykk
ELLER. Ringe Spille Se TV You tube Ta bilde / video Kommunisere på sosiale medier GPS/kart Handle/bank tjenester Styring av strøm hus bil Nyhetsoppdatering.
31. Januar 2008 T. Foshaug 1 Orientering for samarbeidspartnere Prosjekt ”Fellesskap” Booking av fiskekort på Internett Nettstedet
Elektroniske Betalings Systemer
Webinar - Prosjektarbeid og samhandling
Canal Digital.
Med en direkteservicekontofår din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Med en direkteservicekonto får din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Avislesing 2018: Tilbakegang for papiravisene fortsetter
Aktivitetsappen Utvidelser :45 1.
Utskrift av presentasjonen:

CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere alltid i forkant av markedet alltid i forkant av markedet valgfrihet gjennom effektive løsninger mot ledende kommersielle aktører valgfrihet gjennom effektive løsninger mot ledende kommersielle aktører komplett løsning for lokal administrasjon og markedsføring på internett

CarWEB BilNorge Pluss - hovednyheter I forkant av utviklingen I forkant av utviklingen ; Pluss-forhandlere vil alltid være i forkant av den markedsmessige- og teknologiske utviklingen  automatisk oppgradering til alle nye del- og hovedversjoner inkludert i prisen. Full tilgang for alle selgere; Full tilgang for alle selgere; Komplett oversikt og full tilgang for alle selgere pr. forhandlersted Unik og effektiv publiseringsløsning mot alle aviser; Unik og effektiv publiseringsløsning mot alle aviser; Universal-løsning for publisering i alle aviser/trykt media (epost). Inkluderer unikt referansesystem for samle- og enkeltannonser med kobling mot forhandlers eget område på bilnorge.no Automatisk eDM pr. e-post til kunder; Automatisk eDM pr. e-post til kunder; Avansert løsning for automatisk eller manuell utsendelse av prospekter/salgsoppgaver til kunder via . Automatisk logging og rapportering av markedsaktiviteter; Automatisk logging og rapportering av markedsaktiviteter; Effektiv styring gjennom automatisk logging og rapportering av markedsaktiviteter koblet mot liggetid og statistikk for sidevisninger på bilnorge.no Elektronisk tilgang til historiske nybil-/gj.snitt bruktbilpriser direkte i CarWEB. Elektronisk tilgang til historiske nybil-/gj.snitt bruktbilpriser direkte i CarWEB. Utvidet kvalitetssikring gjennom elektronisk tilgang til historiske nybilpriser og gjennomsnittlige bruktbilpriser. Automatisk oppdatering og oppslag Forhandleren i fokus - full valgfrihet på Internett; Forhandleren i fokus - full valgfrihet på Internett; Unike muligheter for effektiv markedsføring i ledende kanaler i tillegg til bilinorge.no (Autobørsen, Bilguiden, Finn.no, Tv2.no/Tekst-TV...)

CarWEB BilNorge Pluss - enkle prismodeller (1) Kampanje - forutsetter signering av avtale innen 16. november 2001: Eksisterende CarWEB-brukere gis - gratis bruk i 30 dager - 35% rabatt i 12 måneder Nye kunder gis gratis i hele 2001 Alle priser er pr. måned og gjelder pr. forhandlersted Størrelse fastsettes i hht til volum for årlig nybilsalg og årlig bruktbilsalg. Klassen fastsettes i hht. til høyeste volumverdi (nybil eller bruktbil). Inkluderer full tilgang for alle selgere Inkluderer alle fremtidige oppgraderinger av standardabonnementet

CarWEB BilNorge Pluss - enkle prismodeller (2) Alle priser er pr. måned og gjelder pr. forhandlersted Størrelse fastsettes i hht til volum for årlig nybilsalg og årlig bruktbilsalg. Klassen fastsettes i hht. til høyeste volumverdi (nybil eller bruktbil). Inkluderer tilgang for alle selgere hos den enkelte forhandler Inkluderer alle fremtidige oppgraderinger for den enkelte opsjon Eksponering på Tv2*, Autobørsen, FINN og Bilguiden forutsetter egen komersiell avtale med den enkelte aktør. CarWEB BilNorge Pluss sikrer effektiv overføring til disse kanalene. [*Tv2 kommer i primo desember 2001]

CarWEB BilNorge Pluss - detaljer : innhold standard abonnement (1) Lokale aspekter Automatisk import – NY! Kvalitetssikringsløsning Tilgang for alle bilselgere pr. forhandlersted – NY! Direkte kobling mot digitalt kamera Salgsoppgave, salgsplakat Støtte for finansieringseksempel på salgsoppgaver – NY! Kundevennlig bruktbil-liste Merkeaktiv malstyring og utvidede utskriftsmuligheter – NY! NBF/Forbrukerrådets tilstandskontrollskjema (2001) eDM-løsning med utsendelse av salgsoppgave og bruktbil-liste pr. e-post – NY! Lokal søkemotor Direkte elektronisk oppslag for historiske nybilpriser– NY! Direkte elektronisk oppslag for gjennomsnittlige bruktbilpriser– NY! Avansert etterlysningsfunksjon med automatisk utsendelse av salgsoppgaver - NY! (alternativt kan unike referanser mot salgsoppgaver på bilnorge.no benyttes) Direkte tilbakeføring av statistikk pr. bil fra bilnorge.no – NY! Automatisk logging av alle markedsaktiviteter – NY! Rapportering markedsaktiviteter vs. liggetid vs. statistikk på bilnorge.no – NY! Klargjort for kobling mot eDialog24 (forutsetter egen avtale for eD24) – NY! Mulighet for virtuell service- og support fra importør* og/eller Sentinel Software AS – NY!

CarWEB BilNorge Pluss - detaljer : innhold standard abonnement (2) Regionale aspekter Generell publiseringsløsning mot alle aviser som kan motta e-post – NY! Generell publiseringsløsning andre trykte media via e-post – NY! Generell publiseringsløsning mot vilkårlig nettaktør på Internett via e-post– NY! Nasjonale aspekter Deltakelse på bilnorge.no Raskere oppdatering av bilnorge.no – NY! Flere bilder pr. bil på bilnorge.no– NY! Tilstandsrapport pr. bil på bilnorge.no – NY! Visning av salgsoppgave i hht. importør/forhandlers profil på bilnorge.no – NY! Profilering av Plussforhandlere i bladet BIL – NY! Nytt unikt nasjonalt referansesystem for kombinasjonsmarkedsføring i avis med henvisning til bilnorge.no: – NY! - enkeltannonser, eksempel: bilnorge.no/ samleannonser, eksempel: bilnorge.no/25-S Ny unik tjeneste for markedsføring av demobiler på bilnorge.no – NY! Ny unik tjeneste for markedsføring av tilbudsbiler på bilnorge.no – NY! Mulighet for anvendelse av eDialog24 på bilnorge.no (forutsetter egen avtale for eD24)– NY! Profilering av forhandlers forretning og nøkkelpersoner – KOMMER i FEBRUAR 2002!

CarWEB BilNorge Pluss - detaljer : innhold standard abonnement (3) Driftsaspekter: Inkluderer automatisk oppgradering til alle nye del- og hovedversjoner for CarWEB Bilnorge.no Pluss uten installsjon- eller oppgraderingskostnader for forhandler – NY! Inkluderer alle serviceavgifter Inkluderer support fra Sentinel Software AS (dedikert apparat) Andre aspekter Rett til 20% rabatt på eDialog24– NY! Rett til spesialpriser ved bannerannonsering på bilnorge.no – NY!

CarWEB BilNorge Pluss - valgfrie opsjoner Lokalt:   Reisefunksjon   eDialog24 (egen presentasjon og vilkår kommer senere) – NY!   eDialog24 ”Phone-me” (d.s) – FRA FEBRUAR 2002! Regionalt/Nasjonalt:   Importørs bruktbiltorg (forutsetter at dette er tilrettelagt fra importør)   Forhandlers egen hjemmeside   Bilbyer – FRA FEBRUAR 2002   Intranett   Autobørsen (bladet) og Autobørsen Online– NY!   Finn.no   Bilguiden.no   TV2.no/Tekst-TV Det vil løpende jobbes aktivt med å etablere løsninger hvor målsettingen er å gi merkeforhandlerne en økt konkurransekraft gjennom en trygg basis og nye markedsmuligheter.