Lyngdal Cup 2011 Torsdag 4. august - søndag 7. august 5 kamper per lag, på 4 dager Torhill Gysland Falnes Turneringsleder 2011
Hvem reiser fra Hinna 3 lag Gutter 99 3 lag Jenter 99/00 2 lag Jenter 01 KVS skolen A-kort helst (B-kort mulig) Mat i spisesal Buss til kampområdet
Aktiviteter utenom kampene Heie på de andre lagene Trene – organisert/uorganisert Kino Badeland Diskotek (fredag) Bade i elven Felles for lagene – foreldre organiserer
Sosialt for alle Hver kveld – sosialt ute, foran de nederste leilighetene Torsdag kveld – oppmarsj i byen – kjekt at familiene ser på Fredag kveld – diskotek, trenger at foreldrene er med å organiserer kjøring, opptelling og er tilgjengelig utenfor diskotek Felles pizza per lag for foreldre og søsken Lørdag kveld – felles grilling for alle lag Vi kjøper grillmat med mer til spillere Familiene tar med til seg, ta med stoler
Ansvar Lagleder: 1 per lag –Ansvar for kampene –Ansvar for spisetider, er med og spiser Foreldre –Ansvar for spillerne utenom kampene –Bistå med diverse oppgaver –Ekstra mat mellom kamper ved behov, felles Spillerne –Følge med på kamper, tider og beskjeder
Innsjekk og utsjekk Onsdag kveld – rom tilgjengelig kl –Lapper med lagene på hvert rom –Ingen flytter inn i rommene før lappene er på plass –Laglederne bestemmer hvordan laget skal bo Søndag –Avreise etter siste kamp –Rommene skal ryddes og kostes, boss skal ut –Lagene definerer ansvarlige per rom – sjekke at det ok ut før alle reiser
Diverse Lommepenger, max 75 per dag (4 dager) Ikke ha verdisaker på rommene Sosialt slitne Veldig kjekt
Spørsmål