Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Alta turneringen 2010 12 til 15 august. Bakgrunn De siste sesongene har SIL deltatt på Altaturneringen. Turneringen har vært preget av gode opplevelser.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Alta turneringen 2010 12 til 15 august. Bakgrunn De siste sesongene har SIL deltatt på Altaturneringen. Turneringen har vært preget av gode opplevelser."— Utskrift av presentasjonen:

1 Alta turneringen 2010 12 til 15 august

2 Bakgrunn De siste sesongene har SIL deltatt på Altaturneringen. Turneringen har vært preget av gode opplevelser og svært godt opplegg fra arrangøren. For SIL er sammenhengen mellom turneringen og fotballskolen viktig. Deltakerne i Alta er med på fotballskolen som instruktører.

3 Organisatorisk Trenere og oppmenn er med som ledere for lagene. Thomas Hansen 400 29 604 Roy Petter Simonsen 977 64 461 Tom Øyen Rune Hoholm

4 Opplegg Fellestransport med Senja rutebil torsdag 12 august kl 1200, fra skoleplassen. Oppmøte kl 1130. Senja rutebil vil kjøre SIL mellom banene i Alta. Retur den 15 august, skal være hjemme til fornuftig tid.

5 Opplegg Lagene overnatter i egne klasserom på en av skolene ved Finnmarkshallen. Skal alltid være voksne i klasserommene. Klubben sponses med mat til bussturen og kvelds torsdag 6.

6 Mat Lagene spiser samlet i fellesmesse, for å sikre at samtlige tar til seg mat og for å ha kontroll på spillere. Klubben har betalt for matkort til alle. Lagene spiser middag ute fredag og lørdag, disse middagene betales av den enkelte. (Ikke del av matkortene). Det er mulig å kjøpe middag i fellesmesse for de som ønsker.

7 Administrativt Hver spiller må som minimum ha med: - Sovepose med underlag - Toalettsaker - Innesko/sandaler - Nok tøy for turen - Lommepenger - Egen drakt, fotballsko, leggskinn, hansker

8 Egenandel Egenandel på 650 kroner, denne dekker maten i Alta (frokost og kvelds) og transporten. Denne er det sendt ut faktura i posten på. Dersom noen ikke har betalt, kan dette gjøres før avreise i bussen.

9 Ordensregler Vis hensyn til andre. En voksen, ansvarlig leder skal alltid ha tilsyn med laget når det oppholder seg i spisesal eller på overnattingsstedet. Det skal være absolutt ro på overnattingsstedet senest kl. 2330. Fotballsko skal rengjøres utendørs. Det er IKKE tillatt å gå med fotballsko innendørs. Fotballspill i nærheten av skolene er ikke tillatt. Alkohol er ABSOLUTT FORBUDT og må IKKE forekomme. Hold orden og rydd etter deg. Forlegningsstedet skal forlates i den stand det var ved ankomst. Klager på et lag pga. udisiplinert oppførsel vil kunne medføre at vedkommende lag blir diskvalifisert og utelukket fra turneringen. Ytterdørene på overnattingsstedene vil være stengt mellom kl. 2330 og 0700.

10 Til lagledere Viktig å huske på Før du reiser hjemmefra er det noen småting du som lagleder kan gjøre alle berørte oppmerksom på + litt skrivearbeid. Alle lag som skal overnatte på skoler med vakthold, skal fylle ut en liste med navn på alle ledere og spillere som skal bo på samme rom. Listen skal være i to eksemplarer. Det ene henges på romdøra, det andre leveres til vakta ved innsjekking på skole. Vi har laget lista i Akrobat-format (pdf) for de som vil gjøre jobben elektronisk. lista i Akrobat-format Alle skolene som blir brukt til overnattingen er gjort klare til skolestart. Gulvene er nybonet og vi ber om at dere ikke går inn med sko (alle typer) som brukes ute. Ta med innesko/sandaler. Rommene i K-fløyen på Alta VGS har fått "strømsøyler". For å beskytte søylene er det satt pulter over dem. Disse pultene skal ikke flyttes. Puss og rengjøring av fotballsko skal foregå utendørs.

11 Til lagledere Husk drakter og vester Ta med egen match ball Oppdater sanitetsutstyret.

12


Laste ned ppt "Alta turneringen 2010 12 til 15 august. Bakgrunn De siste sesongene har SIL deltatt på Altaturneringen. Turneringen har vært preget av gode opplevelser."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google