Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS 13100001/12100288 23.04.2013.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående.
Advertisements

Utlandsprosessen Studiestøtteonferansen i Stockholm 1. – 3. juni 2014.

3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Plan- og bygningskontoret Plan- og bygningskontoret Innbyggerundersøkelsen.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
m arkedsføringshuset HalvBirken 1 Evaluering HalvBirken 2010.
E-forvaltningskonferansen Randi Flesland
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Tollvesenet Tollvesenet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Innbyggerundersøkelsen. Formål Mer kunnskap om..innbyggernes inntrykk av sin kommune..brukeres tilfredshet med tjenester og myndighetsorganer Utvikling.
Bruker- og medarbeiderundersøkelser 2012 – Tilnærming, hovedkonklusjoner og resultater KONGSVINGER KOMMUNE.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Bydel Sagene.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie Bydel Vestre.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Bydel Grorud.
Om Norsk Finansbarometer 2014
SFO I hvor stor grad er du fornøyd med : trivselen til barnet ditt? 4,8 tryggheten til barnet ditt? 4,7 4,64,7 personalets omsorg.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Fastlege Fastlege Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2013 Innbyggerdel Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2013 Innbyggerdel Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Skolefritidsordning Skolefritidsordning Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Den norske kirke Den norske kirke Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Sykehjem Sykehjem Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Helsestasjon Helsestasjon Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Statens vegvesen Statens vegvesen Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Hjemmehjelp Hjemmehjelp Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Universitet Universitet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Høgskole Høgskole Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Skatteetaten Skatteetaten Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Sykehus Sykehus Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Legevakt Legevakt Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Videregående skole Videregående skole Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN NAV NAV Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel Grafikkrapport.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Grunnskole Grunnskole Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Omsorgsbolig Omsorgsbolig Innbyggerundersøkelsen 2013.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Politiet Politiet Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport – praktisk bistand fra kommunal.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - praktisk bistand Leverandør.
Oslo kommune – Helse- og velferdsetatenprosjektnummer /2010 Brukerundersøkelse i hjemmetjenesten 2010 Grafikkrapport - hjemmesykepleie fra kommunal.
BPA | Borgerstyrt Personlig Assistanse. » Hvor finner jeg BPA? » Under fanen tjenester ligger BPA.
Brukerundersøkelse for Etat for byggesak og private planer
Brukerundersøkelse gjennomført for Bergen kommune Foresattes tilfredshet med kommunens barnehager © TNS Gallup – Politikk & samfunn Avdelingsleder.
© Bergen kommune Bydelsvise sommermøter Styringskort skole – aggregert nivå.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Barnehage Barnehage Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Dagligbankundersøkelsen 2014
Politikk og samfunn © TNS Januar 2015 Statpeds brukerundersøkelse 2014 Statpeds brukerundersøkelse 2014 Blant brukere og samarbeidspartnere.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Folkebibliotek Folkebibliotek Innbyggerundersøkelsen 2013.
Program 08:30 Velkommen 08: :05Gjennomgang av resultater og funn Direktør Hans Christian Holte, Difi 09: :15Innbyggerundersøkelsen – Et viktig.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Den norske.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skatteetaten.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Folkebibliotek.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Skolefritidsordning.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen NAV NAV Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Hjemmesykepleie.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Helsestasjon.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Fastlege Fastlege.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Grunnskole.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen Plan- og bygningskontoret.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2013 Innbyggerdel Innbyggerundersøkelsen.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Legevakt Legevakt Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
Mandal kommune har vedtatt hvilke verdier som skal ligge til grunn for møte med publikum. Mandal kommune er preget av et positivt menneskesyn basert på.
Forbrukerrådets servicetest
Personbrukerundersøkelse 2017
”I pasientens fotspor”
Komité for teknikk, kultur og fritid
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Innbyggerundersøkelsen hvordan bruker vi den i forbedringsarbeidet
Innbyggerundersøkelse 2018
Utskrift av presentasjonen:

Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /

Totalvurderinger

Brukerens tilfredshet totalt Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. «Brukerens tilfredshet totalt» er en indeks eller gjennomsnittet av de tre spørsmålene om tilfredshet alt i alt, om å oppfylle forventninger, og om nærhet til ideal. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Brukerens tilfredshet totalt Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. «Brukertilfredshet totalt» er en indeks eller gjennomsnittet av de tre spørsmålene om tilfredshet alt i alt, om å oppfylle forventninger, og om nærhet til ideal. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med denne tjenesten? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med denne tjenesten? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

I hvilken grad pleier denne tjenesten å innfri dine forventninger? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller liten grad, noen grad, stor grad, svært stor grad. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

I hvilken grad pleier denne tjenesten å innfri dine forventninger? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller liten grad, noen grad, stor grad, svært stor grad. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tenk deg en ideell tjeneste. Hvor nær opp til dette idealet er den tjenesten du har erfaring med? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller fjernt fra idealet, delvis nært idealet, nært idealet, svært nært idealet. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tenk deg en ideell tjeneste. Hvor nær opp til dette idealet er den tjenesten du har erfaring med? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller fjernt fra idealet, delvis nært idealet, nært idealet, svært nært idealet. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Hvor stor eller liten tillit har du til denne tjenesten? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: liten tillit/nøytral, middels tillit, høy tillit, svært høy tillit. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Hvor stor eller liten tillit har du til denne tjenesten? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: liten tillit/nøytral, middels tillit, høy tillit, svært høy tillit. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

På hvilken måte vil du omtale denne tjenesten? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller negativt, delvis positivt, positivt, svært positivt. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

På hvilken måte vil du omtale denne tjenesten? Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller negativt, delvis positivt, positivt, svært positivt. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tilgjengelighet

Åpningstidene Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Åpningstidene Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Avstanden til tjenesten (fra hjemmet) Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Avstanden til tjenesten (fra hjemmet) Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Ventetiden på telefonen Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Ventetiden på telefonen Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Ventetiden for å få svar på brev/e-post Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Ventetiden for å få svar på brev/e-post Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Ventetid Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Ventetid Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Materielle forhold

Lokalenes generelle standard Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Lokalenes generelle standard Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tilretteleggingen for funksjonshemmede Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tilretteleggingen for funksjonshemmede Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Inneklima Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Inneklima Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tilpasning til brukeren

Din mulighet til å påvirke tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Din mulighet til å påvirke tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Opplevd trygghet Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Opplevd trygghet Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tilgangen til tolk Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Tilgangen til tolk Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Digitale løsninger

Internettsidene Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Internettsidene Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Muligheten til å bruke sosiale medier for å gi innspill eller kommentere tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Muligheten til å bruke sosiale medier for å gi innspill eller kommentere tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Muligheten til selv å utføre oppgaver over internett Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår). Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd.

Muligheten til selv å utføre oppgaver over internett Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår). Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: 0-50 nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd.

Å finne informasjon

Å finne fram til informasjon om tjenesten (åpningstider, kontaktinformasjon o.l.) Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å finne fram til informasjon om tjenesten (åpningstider, kontaktinformasjon o.l.) Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å finne informasjon om tjenestens tilbud på tjenestens internettsider Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å finne informasjon om tjenestens tilbud på tjenestens internettsider Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å finne informasjon om deg/dine forhold knyttet til tjenesten på internett Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å finne informasjon om deg/dine forhold knyttet til tjenesten på internett Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Kontakt

Å komme i kontakt med en ansatt som kan svare på ditt spørsmål Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å komme i kontakt med en ansatt som kan svare på ditt spørsmål Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å legge frem din sak uforstyrret Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å legge frem din sak uforstyrret Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå informasjon

Å forstå informasjon fra tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå informasjon fra tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå hva som blir sagt på telefonen/i møter med de ansatte Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå hva som blir sagt på telefonen/i møter med de ansatte Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå brev/epost fra tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå brev/epost fra tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå informasjon om regler Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå informasjon om regler Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå hvordan skjemaer skal fylles ut Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forstå hvordan skjemaer skal fylles ut Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å utføre oppgaver

Å utføre oppgaver over internett (selvbetjeningsløsninger, registrere informasjon, sende søknader o.l.) Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å utføre oppgaver over internett (selvbetjeningsløsninger, registrere informasjon, sende søknader o.l.) Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Søknadsprosesser

Å søke om plass Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å søke om plass Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes service

Å behandle deg (brukeren) med respekt Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å behandle deg (brukeren) med respekt Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å lytte Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å lytte Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forklare beslutninger Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å forklare beslutninger Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å være imøtekommende Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å være imøtekommende Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å gi veiledning/råd Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å gi veiledning/råd Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å løse oppgavene

De ansattes faglige kompetanse til å løse oppgavene Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes faglige kompetanse til å løse oppgavene Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å informere deg om dine (brukerens) muligheter Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De faglig ansattes evne til å informere deg om dine (brukerens) muligheter Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å følge deg (brukeren) opp Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å følge deg (brukeren) opp Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Omsorg: De ansattes evne til å henvise deg til andre relevante tjenester Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å henvise deg til andre relevante tjenester Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å tilpasse tilbudet ut fra dine (brukerens) behov Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å tilpasse tilbudet ut fra dine (brukerens) behov Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å møte dine behov når det oppstår en situasjon utenom det vanlige Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å møte dine behov når det oppstår en situasjon utenom det vanlige Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

De ansattes evne til å gi viktig informasjon

Gir deg nødvendig informasjon Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller liten grad, noen grad, stor grad, svært stor grad. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Gir deg nødvendig informasjon Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller liten grad, noen grad, stor grad, svært stor grad. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Gjør det de kan for å sikre det du har rett til Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller liten grad, noen grad, stor grad, svært stor grad. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Gjør det de kan for å sikre det du har rett til Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller liten grad, noen grad, stor grad, svært stor grad. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Saksbehandlingsprosesser

Informasjon om saksbehandlingstiden Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Informasjon om saksbehandlingstiden Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Muligheten til å sende inn opplysninger og motta svar over internett Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Muligheten til å sende inn opplysninger og motta svar over internett Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Saksbehandlingstiden Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Saksbehandlingstiden Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Hvordan beslutningen ble forklart Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Hvordan beslutningen ble forklart Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å fremføre en klage

Å fremføre en klage til/på tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Å fremføre en klage til/på tjenesten Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller vanskelig, delvis lett, lett, svært lett. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Klagebehandling

Informasjon om dine klagemuligheter og om hvordan du skal gå frem for å klage Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Informasjon om dine klagemuligheter og om hvordan du skal gå frem for å klage Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Selve behandlingen av din klage Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Utdanning og Kultur: Helse: Omsorg: Myndighets- organer: Rangering av tjenestene innenfor hver kategori (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).

Selve behandlingen av din klage Figuren viser gjennomsnittskår på en skala fra 0 til 100. Anbefalt tolkning av skår er: nøytral eller misfornøyd, delvis fornøyd, fornøyd, svært fornøyd. Totalrangering på tvers av alle tjenestene etter gjennomsnittskår (fra høyeste til laveste gjennomsnittskår).