21.Januar 2003 Design Patterns 1.Kort repetisjon av viktige patterns 2.Oppgave 3.Felles gjennomgang Bendik Bygstad Høgskolen i Vestfold
Kort repetisjon av viktige patterns 1.Kobling og kohesjon 2.Kontrollere 3.Fasader 4.Lagdeling Bendik Bygstad Høgskolen i Vestfold
Bendik Bygstad Høgskolen i Vestfold Lagdeling GUI 1GUI 2 Kontroller FakturaKunde Valutakonv. Les/skriv DB 1DB 2 Vare Presentasjon Applikasjon Domene Forr.infrastr. Tekniske Tjenester Fundament
Oppgave Bendik Bygstad Høgskolen i Vestfold Vi tenker oss en by med to kinoer, som begge har to forestillinger hver dag. Det skal lages en web-basert løsning som skal tilby kundene å sjekke hvilke filmer som går både i dag og i ukene som kommer, og gi mulighet til å bestille billetter til en gitt forestilling. (Vi ser her bort fra betaling) Lag en use case modell og en overordnet klassemodell for dette kinosystemet, der du bruker de design patterns du kjenner.