Ansiktsmodelle ring i Maya av Karine Strand Andresen.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Advertisements

Undervisnings ressurs i «Form og volum gjennom bretteteknikker i papir
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005
Hvordan bruke en videokanon
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
Brukerveiledning til NHOs PowerPoint-mal
Mønsterbygging i GIMP.
Skriveprosessen Fra tanke til tekst.
Studieteknikk - Oppstart og smakebiter
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Bli bedre på internett Edgar Valdmanis, NettCoach.no Uranienborg Rotary, 9.januar 2014 Edgar Valdmanis Tlf
HVA ER ?.
8 Skumlesing.
Forbedringskunnskap kan læres gjennom personlig forbedringsarbeid
DAK Design og innovasjon
«LYSE IDEER» Maske med refleks og lysdioder
3D printing.
PASSORD Generelle passordregler Hva er sikre /gode passord
”Framtida nå – les og forstå!” Uke 41
Om å skrive om litterære tekster
Utført av: Jeppe Flensted HiST Vår 2009
Kompetansemål Mål for opplæringen er at elevene skal kunne - bruke ulike materialer og redskaper i arbeid med bilder ut fra egne interesser - samtale.
Formings oppgave i forbindelse med operaprosjektet:
Forelesningsnotater SIF8039/ Grafisk databehandling
High Five Driven Development! Peder Søholt. Øk motivasjonen din! Vi speiler oss selv ofte i andres følelser Øk motivasjonen til andre, og du vil øke din.
Sett inn synes eller tro.
Sett inn nok på riktig plass.
Kapittel 37 Hectors ønske om arbeid i Norge.
Dagsorden / Innhold: Lagoppstilling
Bildebehandling i Paint
Presentasjon av prosessarbeid med LYSBROSJER Laget av Ellen Bay
Den digitale leken -bare utenfor eller også innenfor barnehagen?
Essay er en skriftlig sjanger.
Skriveprosessen – …fra tanke i hodet til tekst i skriveboka…
Hvem bestemmer, du eller sjefen?.
Hva er TIP for meg og hvorfor har jeg noe å bidra med.
Mønsterkonstruksjon i GIMP.
Litt om bildebehandling for kurs på nettet − Servicesenteret Anne Edholm, 20. juni 2013.
mennesket mennesket Utviklingssone for hva mennesket kan klare å lære med hjelp/sammen mennesket.
Endringer på Min Bedrift Endringer Listene: ”Nye oppdrag”, ”Besvarte oppdrag” og ”Vunnede oppdrag” legges direkte på forsiden til.
Gutter som lekeressurser HOSLE BARNEHAGE
Avansert tekstbehandling
Brukerveiledning for kloning i GIMP
Conceptual Modeling of Styles for Mobile Systems Anders Linseth.
GET PAID TO THINK UP STUFF LIKE THIS Reklamekampanje for ArtCenter College of Design, Pasadena (Canada) VISUELL KOMMUNIKASJON.
Dybdesyn - Framstilling av kunstig 3D Av Nils Kr. Rossing Skolelaboratoriet ved NTNU.
Dybdesyn – og kunstig 3D Hvordan virker det egentlig? Av Nils Kr. Rossing Vitensenteret.
Engebråten tilbyr følgende valgfag på 8. trinn:
Medlemsregister mm - en liten innføring
Tips til gjennomføring av «Temakveld: Ungdomsidrett»
Dette er undertittelen
Engebråten tilbyr følgende valgfag på 10. trinn:
Tilpasse «framhevet bilde» i paint
Alta.
Sist....
Velkommen til PowerPoint
Табела величина табеле је одређена бројем колона и редова
Ә.Тәжібаев “Сырдария ” өлеңі ашық сабақ 7-сынып
Denne slide fungerer sånn:
Жоба «Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас
Periodeplan for februar 2019
Екпетал мектеп – балабақшасы Ана тілі 2 класс Өткізген: Г
Ашық сабақ Тақырыбы: Отан туралы М.Мақатаев
Grunnmodellen: likevekt
“Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту” модулі сабақтар топтамасында орындаған: бастауыш сынып мұғалімі:Алимбаева Алмаш Иренгалиевна санаты ІІ.
Коучинг тақырыбы: “Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер”
Brukstips! Disse permryggene er ca 18,7cm • 5cm. Det kommer litt an på utskriftsinnstillingene du bruker (om du velger fyll siden/tilpass, original størrelse)
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt, slette dem eller kopiere dem hvis du.
EVALUERING OG OPPSUMMERING AV AUGUST. MÅLTIDER
Utskrift av presentasjonen:

Ansiktsmodelle ring i Maya av Karine Strand Andresen

LAG REFERANSEKRY SS: Lag en polygonflate, dupliser og plasser i et kryss. Lag to forskjellige lambert og legg til referansebilder. Du har nå et utgangspunkt for å modellere ansiktet.

LAG ANSIKTSKONTUR EN: Lag en polygonflate og plasser i senter under haken. Velg edge og ekstruder. Arbeid i side view når du ekstruderer, og tilpass edge til referansebildet.

EKSTRUDER KONTUR:

ARBEID MED DELER: Ekstruder face, og arbeid med vertex punktene for å forme.

Merging av vertexpunkt: Når du ekstruderer edge må du merge vertexpunkt sammen før du ekstruderer videre. Velg Edit Mesh > Merge. Tips: Bruk hurtigtasten “G”

HOVEDFORMEN Tips: Bruk gjerne en transparent Lambert når du modellerer. Nå er hovedformen modellert. Husk: Delete by type > History.

SETTE INN FLERE LINJER: Bruk Split Polygon Tool eller/og Insert Edge Loop Tool når du skal arbeide med øyehulen. Det gjør at du får flere vertex og edge linjer å arbeide med.

LAG ØYEEPLE: Lag en polygonSphere til øye og smooth ansiktet.

MIRROR GEOMETRY: Velg Mesh > Mirror Geometry option box. Gjør innstillinger slik at ansiktet blir speilet og sydd sammen i senter.

TEKSTURERING: Teksturer øynene og ansiktet og smooth ansiktet. For å legge på øyenbryn og leppefarge kan man velge face og legge til nytt materiale, eller bruke Paint Effect.

EGET PROSJEKT: Scenen som skal brukes.

FIGUREN:

MODELLERING AV ANSIKTET: Jeg har laget ansiktet på figuren min flere ganger, for å finne den ultimate modelleringsteknikk en. Etter forskjellige tutorials har jeg til slutt funnet denne teknikken, som jeg synes fungerer bra.

TEKSTURERING: Jeg har begynt å teksturere ansiktet, men har en del igjen for å få det naturalistisk.

3 ANSIKTSUTRYKK: Ansiktsutrykkene i polygon versjon. Ansiktsutrykkene i smooth versjon.