Kommunikasjon med full fleksibilitet IP systemet du har råd til.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Reisefot På Gir oversikt og sikrer deres rutiner.
Advertisements

Nedlasting av apper på Apple
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
D4422 IP telefon.
Enkel brukerveiledning for InMail
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Er datasikkerhet viktig for deres firma ? Hva ville dere gjøre hvis alle data plutselig ble borte ved: •Tyveri ? •Brann ? •Datahavari ? •Menneskelig svikt.
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
BraWeb Bestilling.
Prosjekt samordnet kommunikasjon
EVurdering Et webbasert system for elektronisk vurdering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av elektronisk system for vurdering av forskningssøknader.
Digital Telefon Standard
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Trådløs telefon 7921G (side 1 av 2)‏ Normalvisning Hvilestilling Normalvisning: •Telefonnummer til den som er logget på vises •Valget Fører til Tjenester/Menyvalg.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
Intranett: Hvordan komme i gang
Telefonrøret plugges via kabel til telefonens venstre side. Strømkabelen monteres / dyttes forsiktig på plass - den andre enden skal videre til strømkontakt.
Programvare fra Uni Pluss
IPECS IP systemer IP telefoni er dagens standard for effektiv kommunikasjon og gir en unik fleksibilitet. For bedrifter med flere avdelinger har det aldri.
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Introduksjon til Internett
Kapittel 8: Nettverk i praksis
Uni Eiendom FDV Veien videre
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Bakgrunn Fra 1. januar 2011 blir bank- og finansnæringen pålagt å ta opptak av alle telefonsamtaler. Pålegget kommer etter en endring av verdipapirforskriften.
Strategi -og system workshop HiL Tor Holmen, Gunnar Bøe HiL,
Trådløs telefon 7921G Nye Menyer
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
D4425 IP telefon.
Gerica på ny plattform Oppdatert
Fasttelefon (1/2) Beskrivelse 1 Håndsettlampe Lyser ved anrop, eller ved ny talemelding 2 Telefonskjerm Viser følgende: tid og dato pålogget telefonnummer.
Opplæring: Telefoni Fraværsmarkering fra terminal DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført Ketil HansenOpprettet Ketil HansenOffisiell.
Systemintegrasjon og strategi bak valgene hos UiA
Microsoft ® Lync ™ 2010 Opplæring for responsgruppeprogram.
Boligtorget erfaringer så langt. Ønsker om ny funksjonalitet Rune Synnevåg Utviklingssjef.
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
D4223 Systemtelefon.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Funksjoner og Innstillinger i
SharePoint Server 2007 Office Communications Server 2007 Exchange Server 2007 Windows Server 2003 Office 2007 Hovedprosjekt 17E Installasjon, konfigurasjon.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
TotalView Integrert PC Sentralbord System oversikt Sentralbord modul Klient modul Anropsflyt Exchange synkronisering Tilkobling.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Fra IP telefoni til IT telefoni…
Hurtigreferanse for © 2013 Microsoft Corporation. Med enerett. Startskjermen i Lync Startskjermen i Lync inneholder fliser i huben til venstre, som du.
Lync-møter Bli med i Lync-møte Planlegge et Lync-møte
© 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Legge til en kontakt Din kontaktliste forenkler kommunikasjonen, og du ser tilstedeværelses- og kontaktinformasjon.
Huawei E5776 Brukerveiledning
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
Komme i gang med Windows Store-appen Lync Lync 2013.
Notes ved UiO Steinar Skogheim. Steinar Skogheim, USIT Målet med dette kurset Målet er å gi en oversikt over hvordan Notes generelt fungerer og brukes.
Implementering og drift av virtuelt datasystem med VMware View
Vårens vakreste eventyr? Eksamen våren Hvor mange eksamener? VG3 SSP = 4 eksamener Hovedregel 3 skriftlige og en muntlig eller muntlig-praktisk,
Se hvordan jeg smart bruker Outlook 2010
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
© UNIVERSITETETS SENTER FOR INFORMASJONSTEKNOLOGI UNIVERSITETET I OSLO USIT Side 1 Patching En patch er en fiks for en eller flere feil i et program/operativ.
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
Bedriftenes teleleverandør BUSINESS CLASS TELECOM.
Vårens vakreste eventyr? Eksamen våren Hvor mange eksamener? VG3 MK= 3 eksamener MED3001 og NOR en til VG2 MK= 1 tverrfaglig eksamen + kan.
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Dette er Altibox.
MBN, USSD og stjerne/firkant koder 15.mai Kåre Aunan
Informasjonssikkerhet i hverdagen
Ketil Melhus Datatjenesten AS
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Office 356 kurs For både nybegynnere og erfarne. Håper alle finner noe å lære/bli inspirert av. Er beregnet for PC, ikke Mac. Et innføringskurs, dere kan.
Utskrift av presentasjonen:

Kommunikasjon med full fleksibilitet IP systemet du har råd til

iPECS – IP Server iPECS har en unik struktur uten bruk av slitasjedeler. Operativsystem og programvare, Voic og brukerinnstillinger lagres i et flashmine i stedet for en ordinær harddisk. Dette vises også tydelig ved oppstart da iPECS systemet starter opp på under 20 sekunder. iPECS er bygd opp med dedikerte moduler for offentlig kommunikasjon, analoge internlinjer, samt digitalmodul som sikrer at kunder med eksisterende digitalapparater kan benytte disse på et nytt IP system. Alle modulene kan plasseres der det er mest hensiktsmessig, dermed kan avdelinger og telefonlinjer i inn og utland, bli en naturlig del av en helhetlig løsning. Samtaler mellom avdelingene er gratis og man får et sentralisert sentralbord for hele organisasjonen. iPECS IP servere kan leveres fra 5 til 1200 porter, dette sikrer at systemet kan vokse i takt med bedriftens behov. Standardfunksjoner Med iPECS IP server får du de fleste tjenester som standard. Det er ikke nødvendig med flere dataservere når nye tjenester ønskes. Noen av standardtjenestene er f. eks Mobile Extension, Voic , Callsenter og UMS. UMS – Unified Messaging Systems Med UMS sendes mottatte talebeskjeder til din e-post og du kan dermed avspille beskjedene på din PC. Intranett - webserver Innebygd er også en webserver slik at hver enkelt bruker enkelt gjør sine innstillinger og endringer via nettet. Ett nummer alltid tilgjengelig! Det fleste av oss opererer med flere telefonnummer, blant annet mobiltelefon, dermed blir man tilgjengelig 24 timer i døgnet. Med Mobile Extension trenger man bare å forholde seg til eget direktenummer på kontoret. Tjenesten kan enkelt slås av og på slik at man ikke blir forstyrret etter arbeidstid, under ferie og eventuelt sykdom. Et hjemmekontor med enten IP apparat eller en PC telefon kan få samme internnummer som på kontoret dermed blir man tilgjengelig på ett nummer for både kunder, sentralbord og andre ansatte. Med personlig samtaleruting kan du også rute samtaler hvor du vil når du vil. Sikkerhet og backup iPECS systemet kan settes opp med dobbel server slik at drift og stabilitet maksimeres. Avdelinger med lokale telefonlinjer kan ved brudd på bredbåndet opprettholde full drift med egen servermodul. Økonomi. Firmaer med flere lokasjoner har ofte drifts og service kostnader på lokale telefonsystemer, i tillegg til lokale telefonabonnement og kostnader ved å ringe mellom avdelingene. Med en sentralisert IP løsning reduseres service og abonnementskostnader samtidig som man får gratis interntrafikk og et sentralisert sentralbord. Ved flytting av en ansatt eller en avdeling så tar hver enkelt bare med seg telefonen og plugger denne inn på det nye kontoret. Via bredbåndet vil apparatet logge seg automatisk opp mot hovedkontoret og den ansatte beholder sitt opprinnelige telefonnummer.

Med iPECS får du en mengde funksjoner som standard Et IP basert telefonsystem for bedrifter med 2 til 1000 ansatte. Systemet har en rekke avanserte funksjoner som letter den daglige driften. • Samtaleruting. • Mobile Extension. • IP trådløs telefoni (WiFi). • Digital trådløs telefoni (IP DECT). • Automatisk Dag, Natt og Weekend. • Fraværsmarkering med talt henvisning. • IP telefoni, PC telefoni og Web telefoni. • Viderekopling med riktig nummervisning. • Konferanserom og konferanseoppringer. • Callsenter med kø og jevn belastning av agenten. • Free Seating – For fleksible kontorlandskap. • Samtalelogg over ringte, mottatte og tapte anrop. • Pair link med samme internnummer på 2 telefoner. • PC Sentralbord med oversikt over hele organisasjonen. • Integrert Voice Mail med kø og velkomstbeskjed med nummer du er i køen. Voic som standard Med integrert Voic får du mange muligheter. Kundene kan få opplest hvilken plass de er i køen og mottatte beskjeder kan sendes som e-post. Den har innebygd ventemusikk og det er mulig å laste opp egen ventemusikk eller f. eks. ”Ukens tilbud” som kan avspilles når kunden venter på svar. • Kø og velkomstbeskjeder for sentralbord og avdelinger. • Dag, Natt og Weekend beskjeder. • Telefonsvarer og personlig talepost til alle ansatte. • Talt henvisning når brukeren har aktivert en fraværsbeksjed. • Systembeskjeder eks. - ”Den du ringer sitter opptatt, din samtale blir viderekoplet til sentralbordet”, etc. • Automatisk sentralbord (tast 1, 2). • Innebygd vente musikk (Schönen Blauen Donau). • Fjernstyring av Voice Mail med avansert menystyring. • Ukens tilbud. Alle beskjeder spilles inn og administreres fra sentralbordet. Du er nummer 4 i køen og rykker fremover. Den du ringer svarer ikke, samtalen går til sentralbordet. Hei, vennligst legg igjen en beskjed så ringer jeg tilbake. Vår åpningstider er.. Ring vakt telefon.. Se våre websider.. Ukens tilbud er… Den du ringer er i møte og tilbake kl Velkommen til LG-Nortel, det er for øyeblikket stor trafikk, vennligst vent på svar

Avdelingskontor og hjemmekontor Over bredbånd kan avdelingskontor og hjemmekontor etableres uten lokale telefonabonnement og påløpende trafikk-kostnader. Et hjemmekontor kan få samme telefonnummer som på kontoret. Sentralbordet og ansatte ringer deg på vanlig måte uten å måtte vite hvor du er. • Med bredbånd kan avdelinger og hjemmekontor etableres i inn eller utlandet. • Samtaler mellom avdelinger og hjemmekontor er gratis. • Sentralbordet får oversikt over alle apparater og ser fraværstatus. • Samme internnummer både på kontor og hjemmekontor. • Med Mobile Extension er den ansatte alltid tilgjengelig på ett nummer • Med ett tastetrykk kan en kollega i inn og utland ringes. • Kolleger knyttes tettere sammen og kommunikasjonen går raskere. IP telefoni IP telefoni er dagens standard for effektiv kommunikasjon. Overgang til IP sikrer fleksibilitet og økonomi for hele bedriften. SIP erstatter ISDN og blir den nye standarden for offentlig kommunikasjon. IP gir klare besparelser og fordeler. • Alle avdelinger under ett sentralbord. • Ett bredbåndsabonnement gir både telefoni og data. • Gratis trafikk mellom avdelinger i inn og utland. • Mulighet for lokaltakst i utlandet. • Unngå service, lisens og administrasjonskostnader for flere avdelinger. • IP apparat, PC og Web telefon for avdelinger, hjemmekontor og på reise. Phonetage – PC telefon Med PC telefon har du alltid telefonen med deg enten du er på kontoret, ute og reiser eller er hjemme. • PC telefon er perfekt for den aktive medarbeider. • Sammen med et hodesett så er det en komplett telefon. • Direkte innvalg hvor som helst via LAN eller Internett. • Samtalelogg med mottatte, ringte og tapte samtaler. • Outlook adressebok og kalenderintegrering. • Ingen begrensning av funksjoner og tjenester. • Direkte bruk av tjenester med 48 funksjonsknapper. • Innspilling av samtaler. 2 samtidige PC telefonlisenser med Video er inkludert med iPECS systemet.

Mobile Extension Med Mobile Extension integreres mobilen i telefonsystemet. En samtale til din kontortelefon ringer også på mobilen uavhengig av hvor du befinner deg. • Fra mobiltelefonen kan du enkelt sette samtaler tilbake til kolleger på kontoret. • Dine kolleger ser at du sitter opptatt når du svarer via Mobile Extension. • Du velger selv når funksjonen skal være aktivert. • Med ”Styrt nummervisning” fra teleoperatøren vises riktig telefonnummer. Samtalelogg Ikke gå glipp av en samtale. Med samtalelogg lagres automatisk tapte, ringte og besvarte samtaler. • Samtaler loggføres med dato og klokkeslett. • Apparatet kan loggføre inntil 100 ringte, mottatte og tapte samtaler. • Når et telefonnummer gjenkjennes fra telefonboken vises også navn. Callsenter Som standard har iPECS innbygd callsenter. Dette kan kombineres med købeskjeder og antall samtaler som venter kan vises på agentens telefon. Innringer får beskjed om hvor mange som står i kø. • Callsentergruppe med rettferdig fordeling og jevn belastning. • Ringegruppe som ringer på alle apparater samtidig. • Terminal og Sirkulærgruppe som følger et bestemt ringemønster. • Gruppene kan kombineres med Automatisk sentralbord. Med ett tastetrykk Brukervennligheten er en viktig faktor for å kunne utnytte telefonsystemet fullt ut. Med våre IP apparater benyttes de fleste tjenester med ett tastetrykk. • Sett over en samtale både internt og eksternt (f. eks til en mobil). • Hente inn en samtale eller viderekoble apparatet. • Slå av og på Mobile Extension eller oppslag i samtaleloggen. • Ringe kunder og kontakter, aktivere Voic , spille inn samtaler. Du er nummer 3 i køen Med den innebygde talemodulen i iPECS systemet får innringer beskjed om hvilket nummer man er i køen. • Innringer kan få muligheten til å taste seg ut av køen eller legge igjen beskjed. • En mottatt beskjed kan sendes som e-post. • Ved stor trafikk blir man oppdatert på hvilket nummer man er i køen.

Quality of Service (QoS) QoS pakkeprioritering er et viktig element for samtalekvalitet over et IP nettverk. Med QoS vil taletrafikken prioriteres fremfor annen datatrafikk. Apparatene kan leveres med innbygd Ethernet switch med QoS, denne switchen kan også programmeres med VLAN tagging slik at apparat og data tilkobles 2 forskjellige nett. Alle moduler i iPECS systemet støtter QoS. STUN LG-Nortel er en av få leverandører som har implementert protokollen STUN. Denne IP protokollen er utviklet for at IP telefoni skal fungere bak en brannvegg uten et oppsett av en VPN tunnel. For ansatte på et hjemmekontor eller som er på reise er STUN helt avgjørende for enkel tilkobling når man f. eks. er i en trådløs sone på et hotell eller en flyplass. Faks over IP – T.38 For at faks skal fungere problemfritt er det helt nødvendig at IP systemet støtter faksprotokollen T.38 i alle ledd. Alltid samme internnummer Mange bedrifter har store kostnader med å flytte rundt på ansatte. Med IP telefoni tildeles hver ansatt en unik ID. Dette gjør det enkelt å bytte kontor eller flytte en avdeling. Den ansatte tar med seg sin telefon til nytt kontor hvor denne vil logge seg opp med samme internnummer. Pair Link Med Pair Link kobles 2 apparater sammen f. eks kan et kontorapparat, en trådløs telefon, PC telefon eller hjemmekontor få samme internnummer. Samtaler mottas på vanlig måte uavhengig av lokasjon. En tjeneste kan aktiveres på ett apparat og slås av på et annet, f. eks mobile extension, viderekobling, fraværsmelding etc.

iPECS Web telefon Via internett kan ansatte, kunder og kontakter få tilgang til telefonsystemet. Web telefonen krever ingen installasjon, med brukernavn og passord logger brukeren seg inn. • Web telefon gir 100% fleksibilitet. • Ikke nødvendig å ha med egen PC. • Direkte innvalg og internnummer i systemet. • Gratis telefoni mellom avdelinger og iPECS systemet • Påloggingsprofilene kan ha forskjellig tilgang og tjenester. • Kan kombineres med Mobile Extension. • Aktivere og endre fravær. • Ingen installasjon av programvare (Windows Internet Explorer). • Benyttes sammen med PC hodesett Personlig samtaleruting Hver ansatt kan sette opp rutingtabeller tilpasset den enkeltes behov slik at viktige telefoner kommer frem hele døgnet. Det kan rutes på dato og klokkeslett, hverdager og helligdager, samt at enkeltnummer kan prioriteres. Samtaleruting egner seg for ansatte på farten eller som ønsker å være tilgjengelig utover vanlig kontortid. Dette settes enkelt opp via iPECS Web services. Konferanseoppringning Med konferanseoppringning bestemmer du når konferansen skal etableres. iPECS systemet ringer opp ønskede nummer og viktige telefonkonferanser opprettes raskt med ett tastetrykk. • 30 personlige oppringningstabeller med navn kan forhåndsprogrammeres. • Både interne og eksterne nummer kan ringes opp fra tabellen. • Felles beskjeder og viktig informasjon kan gis til grupper av ansatte. • Ansatte i en vakt og alarmberedskap kan raskt etablere et telefonmøte. • Felles informasjon til salgsavdeling eller administrasjon. Konferanseoppringning krever konferansemodul i iPECS systemet. Telefonmøte - Konferanserom Med iPECS kan man gjennomføre telefonmøter og telefonkonferanser. Dette gir store besparelser for de som i dag bruker eksterne leverandører. • Konferansedeltagere ringer til konferanserommet på avtalt møtetid. • Konferanserommet kan passordbeskyttes. • Telefonkonferansen kan innspilles som møtereferat. • 9 konferanserom med inntil 32 deltagere i ett konferanserom. Konferanserom krever konferansemodul i iPECS systemet.

iPECS web services Med iPECS sin innebygde webserver programmerer og endrer du innstillinger for ditt internnummer fra PC enten du er på kontoret eller ute og reiser. • Norsk tekst og brukergrensesnitt. • Ingen installasjon av programvare. • Aktivere fraværsbeskjeder eller sette telefonen i ”ikke forstyrr”. • Programmere Mobil Extension og viderekoble telefonen. • Programmere Samtaleruting og personlige kortnummer. • Programmere Konferanseoppringningstabellene. • Sende interne tekstmeldinger til apparater med display. • Norsk bruksanvisning for telefonapparatet. • Innstillinger av telefonens funksjoner. Geografisk ruting av innkommende samtaler Innkommende samtaler kan analyseres og rutes til ønsket avdeling basert på hvilket telefonnummer de ringer i fra. • Geografisk ruting av 250 nummer. • Kan styres fra 1 til 8 siffer av telefonnummeret. • Samtaler fra forskjellige landet kan styres til språkkyndig person. F. eks. kan nummer som begynner på 21, 22 og 23 rutes til avdeling i Oslo og nummer som begynner med 55 til Bergen, 51 til Stavanger osv.

LIP-8050V Video • Videtelefon med stor skjerm og justerbart kamera. • 3 aktive displayknapper og navigasjonstast (muse knapp). • 5 Programmerbare funksjonsknapper. • HD lyd med full dupleks høyttalende telefon og calling. • Med dataswitch for tilkobling av PC bak telefon (10/100M). • USB plugg fir bilde, lyd og videovisning. LIP-8024D Office • Bakgrunnsbelyst grafisk display på 4 linjer ä 32 karakterer. • 3 aktive displayknapper og navigasjonstast (muse knapp). • 24 Programmerbare funksjonsknapper. • HD lyd med full dupleks høyttalende telefon og calling. • Med dataswitch for tilkobling av PC bak telefon (10/100M). • Bluetooth hodesett med tillegg av Bluetooth modul. • Tilkobling av sentralbordkonsoll. LIP-8012D Basic • Bakgrunnsbelyst grafisk display på 3 linjer ä 32 karakterer. • 3 aktive displayknapper og navigasjonstast (muse knapp). • 12 Programmerbare funksjonsknapper. • HD lyd med full dupleks høyttalende telefon og calling. • Med dataswitch for tilkobling av PC bak telefon (10/100M). • Tilkobling av sentralbordkonsoll. LIP-8008D Economy • Display på 3 linjer ä 24 karakterer. • 3 aktive displayknapper og navigasjonstast (muse knapp). • 8 Programmerbare funksjonsknapper. • HD lyd med full dupleks høyttalende telefon og calling. • Med dataswitch for tilkobling av PC bak telefon (10/100M). Se også egen ”iPECS apparat beskrivelse”. LIP-8000 Sentralbordkonsoll • Sett over en samtale med ett tastetrykk. • Opptatt og ledig status over alle internlinjer. • Rask tilgang til alle systemets funksjoner. • 12 og 40 tasters konsoll med belyst display. • 12 og 48 tasters konsoll med skriveunderlag. • Flere konsoller kan settes samen med ved behov IP apparatene har følgende felles funksjoner • Tilkobling av hodesett. • Beskjed og ringelampe. • 15 forskjellige ringetoner. • Apparatunderstell med 2 vinkler. • Støtte for PoE – Power Over Ethernet (802.3af). • Apparatene kan henges på vegg uten tilleggsutstyr.

Analogt standardapparat (LKA-200) • Solid telefonapparat med svært god lyd. • Volumkontroll. • Beskjedlampefunksjon for hotellrom. • 3 minneposisjoner f. eks resepsjon, vekking, nødnummer. • Repetisjon av siste ringte nummer. • Telefonen kan henges på vegg med adapter. Datastøttet telefoni – CTI • Se hvem som ringer med oppslag i salgstøttesystemer (CRM). • Ring kontakter direkte fra salgsstøttesystemet. • Integrering med salgsstøttesystemer som - Outlook, Super Office, Rubicon Sales Office (CRM) og Mamut. • Standardisert Microsoft TAPI grensesnitt. • Samtalelogg og samtaleplanlegger. PC sentralbord – Ez Attendant • PC sentralbord med oversikt over hele organisasjonen. • Samordning av kontaktinformasjon for alle ansatte. • Et administrasjonsverktøy for hele telefonsystemet. • Ikon- eller listevisning som igjen kan sorteres på avdelinger. • Liste av innringere, svar-rekkefølge kan omprioriteres. • Aktivere og endre fraværsmeldinger for alle ansatte. • Import av kontakter fra Microsoft Outlook. • For hoteller kan enkeltapparater sperres og vekking settes WiFi – IP trådløs telefoni Trådløs telefoni for mindre kontorer og butikker. • Stort fargedisplay med innebygd lys. • Oversiktlig programmeringsmeny. • Samtalelogg over tapte, mottatte og ringte samtaler • Forskjellig ringesignal for interne og eksterne samtaler. • Batteri med høy kapasitet. • Vibrator og hodesettutgang som standard. DECT – Digital trådløs telefoni Profesjonell trådløs telefoni for stor rekkevidde. • Stort fargedisplay med innebygd lys. • Oversiktlig programmeringsmeny. • Samtalelogg over tapte, mottatte og ringte samtaler. • Forskjellig ringesignal for interne og eksterne samtaler. • Batteri med høy kapasitet og svært lang samtaletid. • Vibrator og hodesettutgang som standard. • Bæreveske for ekstra beskyttelse.

Tekniske spesifikasjoner Strømforsyning Volt AC100 watt – 50/60 Hz. (pr. modul)NødstrømEkstern UPS. KabinettStørrelse (B x H x D)48,5 x 40 x 30,5 (cm) / 9U høyde. Modulplasser9 pr. kabinett med strømforsyning IP serveriPECS-5050 porter, m/ 4 ISDN GT og 2 analoge internlinjer. iPECS porter, maks 70 interlinjer + telefonlinjer. iPECS porter, internlinjer og telefonlinjer. iPECS porter, internlinjer og telefonlinjer. iPECS porter, internlinjer og telefonlinjer VoIP/ SIP kanaleriPECS-508 stk. VoIP/ SIP kanaler. iPECS-100/3006 stk. VoIP/ SIP kanaler. iPECS-600/1200Tilleggsmodul (8 eller 24 VoIP/ SIP kanaler) Voic / TalepostiPECS-506 kanaler, 4.5 timers lagring iPECS-100/3006 kanaler, 3.5 timers lagring. iPECS-600/1200Tilleggsmodul (8 kanaler, 9 timers lagring). TelefonerIP apparatLIP-80xx & LIP-70xx serien PC telefonPhonetage, Phontage Video, Webtelefon Trådløs telefonMobil Extension, DECT GAP, WiFi, PDA AnalogapparatStandard analoginterface faks etc. Software applikasjonerPC sentralbordEz Attendant, Miralix. Klient softwareOutlook, Super Office etc. Kalender integreringMiralix – Outlook Exchange, Lotus Notes ProtokollerVoIPH.323 og SIP CodecG.723, G.729a, G.711, G722 – HD lyd QoSIP TOS, DiffServ pretagging og 802.1p/Q FaksT.38 VoIP/NATSTUN Kryptering3DES – Alle samtaler krypteres. InterfaceHTTP, DHCP, IPSEC, PPPOE, b, DiverseWEB interfaceAdministrasjon og programmering av eget intern nr. Microsoft TAPI 3. parts serverbasert Microsoft ”Remote TSP”. Felles Telefonbok med navn800 stk. iPECS-50/100 / 3000 stk. iPECS-300/600. Personlig Telefonbok med navn20 stk. iPECS-50/100 / 100 stk.iPECS-300/600. USB host port1 stk. System og Voic backup. Printer port (RS-232C)2 stk. (for debiteringsutskrift). Relé utgang4 stk. (for døråpning og ekstern ringeklokke). Calling/ kraftanrop2 stk. utganger. Musikk på vent2 stk. innganger.