Oppsummering StedAnt.konfirmanterAndre ungdommer Vefsn76 8 Mo30 Sjona/ Nord Rana33 Gruben20 Nevernes14 Røssvoll14 6 Sandnessjøen/ Leirfjord24 Dønna 7 Grane15.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Festsalen Kurs- og konferanse
Advertisements

Trykk på mus eller tastatur for neste bilde…
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
“UNDER THE KNIFE” Et planleggingssystem for operasjonsavdelingen Fylkessykehuset i Molde Prototype for planlegging, logistikk, og kostnads estimering.
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002.
Agenda Årsmøte 2013 Godkjenning av innkalling og saksliste.
Kirkens Nødhjelp Ungdomsbevegelse
Velkommen til Ungdomstinget i Oslo Bispedømme
Ringeriksbadet - orientering og status drift
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
HOVEDOPPGAVE HIØ Tom Dan Odd-Harald.
Skoleavis Journalistikk i skolen
Eksamen med tilgang til Internett. Forsøk våren 2012
Menighetsutvikling – hva og hvordan?
Herøy ungdomsklubb.
Kvalifikasjonsordning
 Fair Play Emblem. Hva gjør Emblem I.L  Foreldrevett regler deles ut på alle hjemmekamper.  Fair Play hilsen før og etter kamp.  Mot Klubb fra Våren.
1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup LYNGDAL CUP
Resultater Kundesenter
Hvorfor FRIBU FRIBUs visjon: ”Vi bygger åpne fellesskap der barn og unge blir sett, møter Jesus og utrustes til å leve som hans etterfølgere” FRIBU = FRIkirkens.
Kode B Fortellinger fra Bibelen
Presentasjonsteknikk Kursledere: Ram Gupta og Gro Elin Hansen
Ungdommens Bystyre 21 januar 2011 Erlend Jordal (Høyre)
Kompetanseplan bydel Frogner
Hvordan lykkes med et prosjekt?
OPPSUMMERING EKSAMEN 2013 EKSAMEN VÅREN 2014.
GRANMOEN IDRETTSANLEGG, LØRDAG 27.- OG SØNDAG 28. AUGUST.
Team-J Team-J – Tilbud og krav ”Gult - De lekne””Rødt - De ivrige” TilbudTilbud Trening 1-2 ganger pr. uke Muligheter for å prioritere andre.
Lagledertreff Jardar fotball april 2008 Velkommen til Lagledertreff Jardar klubbhus Tirsdag 1. april kl
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
Høst: Presentasjoner Weekend Temasamling: Innføringskurs Gruppene startet opp Temasamling: Sorg og savn.
Muntlige presentasjoner
Sesongen 2011 Arrangementsseminar 9/3-11. Program 10:00 – 10:15Velkommen, presentasjon. 10:15 – 11:00Nødvendige dokumenter 11:00 – 13:00Nyheter og fokusområder.
Hapros vei mot eQuass godkjenning? eQuass. OVERORDNET ORGANISASJON Oppdatert: Godkjent: EL 1) Medlem i ledergruppa 2) Stedfortreder for adm.
PROGRAMFAG TIL VALG NOEN SMAKEBITER...
Webredaksjonsmøte 17. juni Velkommen. Agenda 1. Velkommen 2. Imagemap 3. ECSS- status 4. Bruk av multimedia på nih.no 5. Søkeoptimalisering – sjekkliste.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
Bjørnsletta Ungdomsskole 198 elever, 18 ansatter.
Arrangør: Hunn/Gjøvik Rotary Klubb
Agenda Råd om/prosedyre for utenlandsopphold sett fra PuP (Bjørn Andersen) Råd om/prosedyre for utenlandsopphold sett fra instituttene Råd om/prosedyre.
Mini- og småbasket arrangement Nora Hindar
Mikro, mini- og småbasket cup
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
ARRANGEMENT 3 mål Sportslig interessant og rettferdig Sosialt trygt og trivelig Økonomisk noe givende.
Møte med veiledere og kontaktpersoner Informasjon om en ukes praksis på fjerde semester av Lektorprogrammet.
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
VISJON OG VIRKELIGHET RUNDT ”LEKENDE BARN I GUDS VERDEN”
Spørsmål og aktiviteter på ulike nivåer
Skole. Hvorfor har vi så mye lekser?
Samhandling og informasjon Kunnskaps- utvikling og refleksjon Menings- danning og over- talelse Skrive- kompetanser Handlinger og formål Kunn- skaps- lagring.
Skap et godt idrettsmiljø. Innhold i modulen Innledning – Hensikt og mål med modulen – Miljø- og personfaktorer For utøverne – Metoder for et utøvermøte.
m arkedsføringshuset Birkebeinerrennet 1 Evaluering StafettBirken 2010.
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
NÅR: FRA FREDAG 24. APRIL KL TIL SØNDAG 26. APRIL KL. 14. STED: GULSRUD LEIRSTED VED TYRIFJORDEN HVEM: ALLE SOM HAR LYST PRIS: BARN: 0-1 ÅR: GRATIS.
Evaluering av sesongen 2009/2010 Holeværingen langrenn For styret: Ida Rosenvinge, mai 2010.
Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.
Arrangere konsert Startet i 2012 etter oppfordring fra SOS – barnebyer.
Tittel på prosjektet Evt. undertittel/problemstilling
Oppfølging av etterlatte
DELING AV MARKEDET MED KONKURRENTER
Kalenderfunksjon Parent- app
Tittel på prosjektet Evt. undertittel/problemstilling
Utkast til produksjonsplan/releaseplan
KOLLMYR SKOLE NETTAVIS Desember 2013.
Hva skjer når læringsmålene for del 2 og 3 kommer?
Samarbeid Forslag til spørsmål -Hva er samarbeid, og hva er vitsen?
Koble opp nearpod.com Kode: xuikn
Påmelding aktiviteter høsten klassebasen
Strandrydding 2019 Ryddeskjema
Utskrift av presentasjonen:

Oppsummering StedAnt.konfirmanterAndre ungdommer Vefsn76 8 Mo30 Sjona/ Nord Rana33 Gruben20 Nevernes14 Røssvoll14 6 Sandnessjøen/ Leirfjord24 Dønna 7 Grane15 Saltdal28 Hemnes5829(+24u.ledere/artister) Sum:31097

Deltagere * Forslag til forbedringer: Fotball, vanndunk m/ kran, soveplasser, isposer, mer tid i bassenget.  103 av 383 deltagere (27%) har levert evalueringsskjema  96 prosent synes Hemnesnatta er OK å være med på og ønsker at den skal arrangeres flere ganger  Ruben, aktivitetene, volleyball-turneringen og sumobryting var alt sammen godt likt

 40 vakter/ ledere leverte evaluerings  Alle syntes Hemnesnatta var OK å være med på. De fleste (3 svarte nei) kan tenke seg å være med flere ganger Vakter/ ledere  Vel halvparten (23)syntes informasjonene var OK, 17 mente den burde vært bedre  Tips til forbedringer: Infotavler, cup-oppsett på forhånd, bedre lyd-anlegg i kirka, gudstjenesten, relax-rommet, kortere varighet, bedre planlegging, sted for oppbevaring av saker og ting, sted for lystenning og bønn/ stille rom, skrive/ tegne om tro, lengre tid i bassenget, Gunnar og gjengen.

Kateketsamling i Korgen 2.mars09  Gudstjenesten. Intensjon og ide er god, men for lang, mye uro. Felles sanger bør ledes av forsanger, dårlig lyd, merking av benker, mindre liturgi, bedre muligheter for å delta – sangene må være synlige, ulike meninger om å ha nattverd, men uheldig med nattverd v/ utgangen, ønskelig med sang av kor eller solist under nattverden.  Alle syntes Hemnesnatta var OK å være med på og kan tenke seg å være med flere ganger  Ønskelig at alle de ulike steder/ menigheter presenteres f.eks på åpningsshowet  Flere fordeler med å ha gudstjenesten i aulaen, bedre og enklere mtp lyd, lettere for alle å se/ være delaktig – særlig om en bygger opp en ”catwalk”

Evalueringsmøte med AU Menighetshuset i Korgen kl Til stede: Anne Drøpping, Anne-Grethe Hind, John-Henry Lifjell Oldernes, Harold Holtermann, Harald Horgen og Kari Økland Konklusjoner: •Kantine: Bedre merking og utplassering av depot-stasjoner for søppel, bokser og flasker. Utplassering av drikkevann v/ kortenden på kantinedisken og i resepsjonen. BURN selges ikke før etter gudstjenesten. Milk-shake og yoghurt settes på menyen, mer tacoboller, nudler, og sjokolade. Oversikt over forbruk legges inn på data. Deltagerne må selv betale for seg (må slippe å føre opp hva den enkelte handler for). Reglene om hvem som skal ha gratis kaffe og evt. mat må respekteres av alle. Må ha vakt-reserver i bakhånd. •Vakthold: Bør bruke både band + stempel for å unngå blindpassasjerer. Tilreisende ledere registrerer og henter armbånd til hele sin gruppen samlet, sjekker evt. sekker før inngang. Tilreisende ledere får gratis inngang mot å ta på seg oppgaver. Må være vakter v/ samtlige dører. Bedre instruering og styring av vaktene – gjerne en overordna på ulike steder, hovedansvarlig i resepsjonen. Ungdomsledere bør være sammen med en voksen. Noen må ha ansvar for scene-riggingen. Single ungdommer må forevise legitimasjon og medbragte sekker v/ inngangen. Fakkelbokser må samles inn umiddelbart etter gudstjenesten. Evt. avtaler med ”natteravnene” må være klare og avtalt på forhånd. •Informasjon: Info-tavler (laminerte?) m/ bilder fra fjorårets aktiviteter rundt omkring. Opplys om bruk av alko-meter og sjekk av sekker i forhåndsinformasjonen. For å unngå kollisjoner med andre arrangement for aktuell aldersgruppe, sendes melding om dato for neste Hemnesnatt februar 2010 til kulturktr.på Helgeland. •Aktiviteter/ show: Ønskelig med presentasjon av de ulike menighetene/ stedene under åpningsshowet. Max 2 sanger/ kor. Cup-oppsett må være klart på forhånd – begrenset antall lag kan delta – først til mølla? Vannaktivitetene bør foregå over minst 2 økter. Oksen etterlyses – mer artig? Gudstjenesten og tekniske forhold i kirka må jobbes mye med – kan evt. søke om støtte til lydanlegg og storskjerm/ prosjektor hos Sparebank1. Relax-rommet må rendyrkes – trenger flere klasserom for tilreisende/ artister. •Annet: Aktuelt å gjøre noen innkjøp hos agenturfirmaet Sjule? Høstens konfirmantforeldre kan velge mellom kjøkkentjeneste, vakt, rigging el. rydding. Undersøk retningslinjene for bruk av alko-meter. Isposer bør anskaffes.