Status TQM Partner AS Kundetilfredshet Nye kunder i 2011 Oppetid fjerndrift
Kundetilfredshetsmåling Brukerforum april 2011
Tiltak iversettes ikke hvis tilfredshet >= 80 %
Nye kunder hittil i 2011 Hokksund Rehabiliteringssenter Gardermoen IKS – 3 + 3 kommuner Auto Transport Service AS Rusånes Fabrikker AS REC ASA Stiftelsen Industrilaboratoriet Kristiansand Kommune Helgelandsbase AS AkuMed AS Arendals Bryggeri AS
Norske helseforetak - Sykehus Alle driftsavtaler ble sagt opp mai 2011 Årsaker Prioriterer ikke videreutvikling. 30% av ressursinnsatsen utgjør 9% av omsetningen. Ingen vilje til å øke driftsavtalene.
Oppetid hittil i 2011 99,65 % Mål: 99,8% Basert på 2064 timer (21,5 dgr pr måned) 3 tilfeller av nedetid eller ustabil drift Juni, Juli og august Mål: 99,8%
Utviklingskapasitet 11.1 – 420 timer 11.2 – 200 timer 11.3/4 – Ca 1100 timer Nyansattelse Q4-2011 Totalt 4 Systemutviklere
Gjennomførte tiltak knyttet til nedetid
Planlagt utvikling Kryptering Prosessnivå 3 Aktivitetsplanlegger Kompetansestyring Prosjektstyring(?)
Mulighet for å kjøre kryptert via HTTPS NB! Fram til neste versjon (ca 1. des) blir linkene i epost værende med HTTP
Prosessnivå 1 : Hovedprosesser / Ansvarsområder
Prosessnivå 2 : Delprosesser / Underområder
Prosessnivå 3 : Eks avdelingsinndeling Salg (Inngå avtaler) Avd 1 Avd 2 Avd 3 Avd 4 Avd 5 Avd 6 Avd 7 Avd 8 Avd 9 Avd 10 Avd 11 Avd 12 Prosessnivå 3 : Eks avdelingsinndeling
Konsernstruktur innenfor samme foretak - Pågår
Konsernstruktur i samme foretak Sted A Sted B Sted C Sted D Sted E Sted F Knyttes til Region A Knyttes til Region B
JavaApplet – Erstatte activeX - Pågår
Aktivitetsplanlegger - Pågår Skisse
Aktivtetsplanlegger
- Kompetansestyring - Prosjektstyring (del 2) Utsatt til 2012 pga nødvendige tiltak i TQM Enterprise