Aktiv I Oslo.no Nettstedet for folk i Oslo og Akershus.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Velkommen Til ALEPH brukermøte Hotell og 11. mars 2011.
Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
Litt mer om PRIMTALL.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
Høsten 2011 Laget av Gunvor Lund Solvang og Svein Einarsbøl
Andel reinnleggelser ved St. Olav per måned, Reinnleggelse definert som ø-hjelp innleggelse innen 30 dager etter forrige utskrivning Andel reinnleggelser.
Slipp oss til - ungdom inn i landbruket - Presentasjon for (din kommune/temamøte)
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN De aller første mediehusanalysene for magasiner og ukeblader.
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
Norsk Gallup Institutt AS Gallup InterTrack Januar 2000 Skrevet av: Tore Wæthing, Norsk Gallup Institutt AS INTER TRACK  Internett informasjon 
KM Antall daglige lyttere Kilde: TNS Gallup PPM Det er aldri målt så mange daglige lyttere på radio som i 2011 etter overgangen til PPM-målingen.
PERSONALET PÅ PÅ DEICHMAN I 2012 Mark Twain (1835 – 1910): «Det er tre typer løgner; løgn, forbannet løgn, og statistikk.»
1 RESULTATRAPPORT 30. april 2010 Kull I-III, alle avsluttede MB utdanninger.
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
Lønnsundersøkelse og medlemsfordeling.
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
VMs VISJON Hundekjøring rekrutterer, inkluderer, begeistrer og inspirerer!
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Om undersøkelsen ■Nullpunktsundersøkelsen 2009 ■Webundersøkelse mot TNS Gallups panel ■Uttrekk basert på forhåndsinnsamlede bakgrunnsvariabler + screening.
Utarbeidet av Synovate MMI v/ Kathrine Steen Andersen Februar 2008 Rapport for Postbanken Parforhold og økonomi 2008.
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
Prosjektanalyser Anskaffelse av eiendeler til “varig eie” eller bruk av selskapet i en periode på min. 3 år, f.eks til erstatning av eksisterende utstyr.
Kapittel 14 Simulering.
Foreløpige tall pr Randi Sæther
Seniorene – morgendagens arbeidskraft! 5. desember 2006 Senter for Seniorpolitikk NAV Arbeidslivssenter Akershus NAV Arbeidslivssenter Oslo.
Kjennskap til – og oppfatning av Lom juni Om undersøkelsen Undersøkelsen henvender seg mot et representativt utvalg av befolkningen i hele Norge.
Lbg/RHS- Evalueringskonferanse 19. og 20. november Midtveisevaluering høst 2002 Resultater fra en brukerundersøkelse Seilet/ Molde/ 19.nov.03/lbg.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
:02 Evaluering Juleevangeliet, Barnas katedral desember Response Log.
Klepp Kvinner Elite m arkedsføringshuset 1 Rapport på merkevareundersøkelse for Klepp Kvinner Elite Januar 2008.
© Synovate Gjennomført av Synovate 21.august 2008 Catibus uke 33 Norsk Fysioterapeutforbund.
Undersøkelse om svømmedyktighet 2003
Kommunikasjon Ordet stammer fra det latinske ordet communicare som betyr å gjøre felles/ gjøre sammen Nettsider = enveiskommunikasjon Sosiale medier =
Oppland Arbeiderblad Kjønn i kildebruk - Utviklingstrekk over en to års periode.
1 Kommunal selskapsstatistikk Kilde Brønnøysund, september 2009 Bedriftsstyret Marianne B. Skou.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lånekassen Lånekassen Innbyggerundersøkelsen 2013 Brukerdel.
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Timesammedag ved Risvollan legesenter(RLS) Evaluering etter 3 år. Stud.med Olav Aune Thomassen og Aage Bjertnæs Spesialist i allmennmedisin.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Brukerundersøkelse Klikk Helse (antall respondenter: 439) Gjennomført i perioden 17. septmeber til 29. oktober 2008 Av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK FRILUFT Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Januar 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
Stiftelsen Elektronikkbransjen. I verdi +3,0 % Totalmarked første halvår.
Gap mellom intensjon og handling?
NM i prototyping - Yggdrasil 2014
Lars Østby Statistisk sentralbyrå
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
Fra skole til arbeid FOTO: NTB Scanpix. Arbeidskraftens bidrag til verdiskaping Inngangsalde r.
Kristin Granne Avdeling for opplæring og tjenester
Presentasjon Robert Ruud
Natur-og miljøbarometeret 2008 En undersøkelse utført av TNS Gallup Dette er det åttende Natur- og Miljøbarometeret Undersøkelsens fremste mål er å kartlegge.
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Eli Sogn Iversen Hanne Mensner Lerstang
Dagligbankundersøkelsen 2014
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Ansvarlig for grafene Bente Pettersen Roar.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Personellsituasjonen i Østfold.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Bamble Kommune, STHF, og NAV 2009 – 2010 Satt i drift Fokus på det som virker.
Utskrift av presentasjonen:

Aktiv I Oslo.no Nettstedet for folk i Oslo og Akershus

Aktiv I Oslo.no er: • Nettstedet for folk som bor i Oslo og Akershus • Informasjon om aktiviteter og opplevelser av alle slag • Oppstart i år 2000 • Et positivt nettsted - Vi gjør det morsomt å realisere drømmer! • Eid av Bright Side AS

Innhold Over 9000 forskjellige sider • Stor katalog • Hva skjer? - Kultur og aktivitetskalender • Magasin - artikler og reportasjer • Ukentlige nyhetsbrev • Sesong- og temaguider • Flere tusen bilder med CC-lisens • Wannabe - for alle som er interessert i showbiz • Auditiontjeneste - mail, SMS og oversikt + Videoreportasjer, aktivitet i sosiale medier med mer.

Besøkstall • Ca besøk per måned • 26% økning fra 2. halvår 2009 til 2. halvår 2010 • Abonnenter på nyhetsbrev: omtrent • Abonnenter på auditionmail: omtrent • Medlemmer i Wannabe: omtrent 9000

Besøkstall

Google • Blant Norges ledende • 70% treff fra Google • Jobbet med søkemotoroptimalisering fra starten av

Best besøkte sider siste 12 mnd

Mange måter å søke på

Brukere • Tenåringer, unge voksne og barnefamilier • Kulturinteresserte • Konkret på jakt etter tilbud/aktivitet • Stor andel B2B: Sommerfester, julebord og lignende

Kunder • Trofaste – 90% blir med videre • Mange har vært med siden år 2000 • Økende kjøpslojalitet – stadig flere større kunder

Brukerundersøkelse 2010/2011 • Gjennomført – • 1000 respondenter

Kjønnsfordeling

Alderfordeling kvinner • 35 % er mellom 19 – 30 år • 47 % er mellom 30 – 50 år

Aldersfordeling menn • 32 % er mellom 19 – 30 år • 48 % er mellom år

Bosted • 80 % av brukerne bor i Oslo og Akershus. (59% Oslo, 21% Akershus). • 33 % av brukerne fra Akershus bor i Asker og Bærum.

55 % av brukerne fra Oslo bor i sentrumsbydeler

Utdannelse • 73% av brukerne har høyere utdannelse (34 % - Bachelorgrad, 20 % fagskole, 19 % master eller doktorgrad)

Familier • 48 % av brukerne har barn. • 54% er gift eller har samboer

Jobb og lønn • 75 % er yrkesaktive • 35 % tjener mellom og • 16 % tjener over

Dekning i Oslo Besøkende i løpet av undersøkelsesperioden • 41,5 % av befolkningen i Oslo • 74 % av kvinnene over 16 år i Oslo • 47 % av ungdommene 13 – 19 år i Oslo

Mer informasjon om våre produkter Kontakt oss Telefon: E-post: Besøks- og postadresse: Bright Side AS, Øvre Slottsgate 7- inngang fra Prinsensgate, 0157 Oslo