” målsetting, planlegging og evaluering” FOTBALLBOKA : ” målsetting, planlegging og evaluering” Navn:……………………
Overordnets sportslig mål (langsiktig Konkrete utviklingsmål Metode/hvordan skal jeg trener for å nå utviklingsmålene Klubb: 1. Krets: 2. Landslag/annet: 3.
Utviklingstrapp sesongen 2014 Mål for sesongen 2014: 1) 2) 3) Navn: Klubb/lag: Annet: Veien mot målet…. Fotballferdighet: Mentalt: Fysisk:
Mine test resultater i 2014 Type test Test 1 Dato Test 2 Test 3
Utvikling av fotballferdigheter: Periodeplan for DESEMBER Bilde av deg selv Utvikling av fotballferdigheter: 1. 2. 3. Mentale oppgaver: Fysiske oppgaver: Annet:
Treningsevaluering kretstreninger Treningsintensitet 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Selvtillit Utbytte Innsats Fokus 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Hvilke to positive ting tar jeg med meg fra denne treningen: 1. 2. Hvilke to ting ønsker jeg å utvikle på neste trening 1. 2. Tilbakemeldinger fra trener:
Navn/ Dato: Kampevalueringer krets kamp mot: Min prestasjon som helhet Kommentar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Min attityde/Innstilling Min selvtillit Mitt offensive spill Kommentar: Mitt defensive spill Min kommunikasjon
Utvikling av fotballferdigheter: Periodeplan for Januar Bilde av deg selv Utvikling av fotballferdigheter: 1. 2. 3. Mentale oppgaver: Fysiske oppgaver: Annet:
Ukeplan for Januar Dag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag Skole trening Klubb/ Egen- Fokusområder
Treningsevaluering kretstreninger Treningsintensitet 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Selvtillit Utbytte Innsats Fokus 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Hvilke to positive ting tar jeg med meg fra denne treningen: 1. 2. Hvilke to ting ønsker jeg å utvikle på neste trening 1. 2. Tilbakemeldinger fra trener:
Navn/ Dato: Kampevalueringer krets kamp mot: Min prestasjon som helhet Kommentar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Min attityde/Innstilling Min selvtillit Mitt offensive spill Kommentar: Mitt defensive spill Min kommunikasjon
Utvikling av fotballferdigheter: Periodeplan for Februar Bilde av deg selv Utvikling av fotballferdigheter: 1. 2. 3. Mentale oppgaver: Fysiske oppgaver: Annet:
Ukeplan for Februar Dag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag Skole trening Klubb/ Egen- Fokusområder
Treningsevaluering kretstreninger Treningsintensitet 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Selvtillit Utbytte Innsats Fokus 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Hvilke to positive ting tar jeg med meg fra denne treningen: 1. 2. Hvilke to ting ønsker jeg å utvikle på neste trening 1. 2. Tilbakemeldinger fra trener:
Utvikling av fotballferdigheter: Periodeplan for Mars Bilde av deg selv Utvikling av fotballferdigheter: 1. 2. 3. Mentale oppgaver: Fysiske oppgaver: Annet:
Ukeplan for Mars Dag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag Skole trening Klubb/ Egen- Fokusområder
Treningsevaluering kretstreninger Treningsintensitet 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Selvtillit Utbytte Innsats Fokus 1 - 2 – 3 – 4 - 5 – 6 – 7- 8 – 9 - 10 Hvilke to positive ting tar jeg med meg fra denne treningen: 1. 2. Hvilke to ting ønsker jeg å utvikle på neste trening 1. 2. Tilbakemeldinger fra trener:
Navn/ Dato: Kampevalueringer krets kamp mot: Min prestasjon som helhet Kommentar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Min attityde/Innstilling Min selvtillit Mitt offensive spill Kommentar: Mitt defensive spill Min kommunikasjon
Utvikling av fotballferdigheter: Periodeplan for April Bilde av deg selv Utvikling av fotballferdigheter: 1. 2. 3. Mentale oppgaver: Fysiske oppgaver: Annet:
Ukeplan for April Dag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag Skole trening Klubb/ Egen- Fokusområder
Navn/ Dato: Kampevalueringer krets kamp mot: Min prestasjon som helhet Kommentar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Min attityde/Innstilling Min selvtillit Mitt offensive spill Kommentar: Mitt defensive spill Min kommunikasjon
Navn/ Dato: Kampevalueringer krets kamp mot: Min prestasjon som helhet Kommentar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Min attityde/Innstilling Min selvtillit Mitt offensive spill Kommentar: Mitt defensive spill Min kommunikasjon
HUSK! DE BESTE … VIL INTENST VINNE TRENER MED BEST KVALITET LÆRER MEST EFFEKTIVT HÅNDTERER PRESS OG MOTGANG BEST DE BESTE GJØR ANDRE BEDRE