Marketing and Brand Management (MBM) Profilkoordinator: Aksel Rokkan (aksel.rokkan@nhh.no)
Hva kan vi tilby dere? Pris: Inntektsmodell Product/service: Innovasjon Channel: Ny medier og optimale kombinasjoner av medier og kanaler Kommunikasjon: Budskapsutforming
Pedagogikk Det er nok en god del forelesninger ja, men….. Eksamensform Blanding mellom case og modellbasert undervisning i forelesningene Kursene anvender i økende grad nyere medier aktivt (facebook, twitter, etc) Flipped classroom benyttes i økende grad Studentene forventes i økende grad aktivt å delta Presentasjoner med feed-back Veiledet gruppediskusjoner Veiledet oppgaver/assignments Veiledet kurspaper Eksamensform Vanligvis en kombinasjon mellom kurspaper/studentpresentasjon og skoleeksamen Noen kurs avholdes uten skoleeksamen
Skills EQUIS og NOKUT etterlyser mer fokus på «skills» i utdanningen ved NHH. Særlig har de påpekt behov for mer fokus på Studentresentasjon Gruppearbeid MBM gir bra grunnlag for å utvikle slike «skills» siden studentpresentasjon og gruppearbeid inngår i de fleste kursene vi tilbyr Generisk kompetanse som dere alle vil få nytte av i senere arbeidssituasjoner.
Interessant? Jeg gir en nærmere beskrivelse av MBM-profilen og kursene senere i dag Tid: 12:30 – 13:00 eller 13:15 – 13:45 Sted: Lab 2