Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012. • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Advertisements

FRIIDRETTSGRUPPEN HAUGESUND Invitasjon løpstur til Amsterdam oktober 2013.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Møte for bedriftskontaktene 28. august * Kort status * Besøk fra Team Carma * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Sosiale medier Digitalt temakurs Innhold: Datasikkerhet og nettvett, generell bruk av PC og sosiale medier.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Daglig leder program Samling 2, sept. Hensikt.
Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
Sosiale medier - utfordringer for tillitsvalgte. Facebook større enn VG.
Salgsteknikker & Sosial media
Surfing sosial media - Bilkjøring Her lærer vi hvordan du kan bruke Sosiale medier til å se på et bestemt tema - Bilkjøring Vi skal se på Twitter, Facebook,
Møte for bedriftskontaktene 6. september • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
1 Det holder ikke å kunne kode for å være en god utvikler! •Rune Sundling • •Blogg: Rune-Sundling.blogspot.com •Twitter:
IT-konferansen 2013 Mobiltilpassing av UiOs nettsider Even Halvorsen Webseksjonen.
Naturvernforbundetskolen: Hvordan drive et lokallag Tema på foredraget: Lokallag; medlemmer, sak, økonomi og administrativt Tid: ca 30 min For mer info.
Smart bruk av Vortex til møter, samhandling/samarbeid mm
TR90 LTO 7. – 11. oktober ER DU KLAR? ordertr90.nuskin.com.
B for bibliotek Bibliotekledermøtet 26. januar 2012.
FAU – Møte 8. januar 2013 Marienlyst skole
Webmarkedsføring som virker FRI-undersøkelsen 2013 Spørreundersøkelse pr. epost ved skoleslutt skoleåret Til alle lærere med.
Månedsbrev Smørblomst
Månedsbrev fra Blåklokka
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
I Sykepleien nummer 11, 2012, bestemte vi å ta opp sosiale medier som tema.
Møte for bedriftskontaktene 6. desember Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 2. november Teknologistatus Ambassadørnettverk Høstkampanje Møter fremover Bergens Tidende Agenda.
Ekstramøte for bedriftskontaktene 4. januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 6. desember 2012.
Møte for bedriftskontaktene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Veien videre * Finansiering * Kampanjevirksomhet etter påske Agenda.
Møte for samkjøringsambassadører 12. september 2012.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Avego – ny funksjonalitet og spørsmål Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 17. Januar Kort kampanjestatus Avego Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 14. Februar * Vinterkampanjen * Veien videre Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 30. april * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 12. Juni * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for samkjøringsambassadørene 17. Januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Februar 2013.
Møte for bedriftskontaktene 18. november * Nåværende status * Statistikk * Carma-kampanje * Veien videre: * PUST * Kampanje fra vegvesenet m.fl.
Ung i BKK 19. oktober Om prosjektet Ambassadørnettverk Høstkampanje Demo Idemyldring Agenda.
Møte for samkjørere hos Aker Solutions 19. oktober 2012.
Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.
Sykkelbynettverket Mer vekt på dialog Foto: Knut Opeide.
PETS Sola mars 2012 Tor Jan Reke
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 16. september – 30. oktober 2010.
Struktur Nå Internett Uavhengig systemer bygd opp over tid.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
……………………………………………………………………… ………………….. Hvorfor starte opp Røde Kors RØFF? Røde Kors RØFF er førstog fremst til for ungdommene! Få minneverdige år, og lære.
Mobilitetsuken i Bergen 2010 Reis Smartere – Lev bedre
Sykkelby- nettverket 80 kommuner, 15 fylkeskommuner og regionene i Vegvesenet Regionale samlinger, Storbysamling, studietur, todagers kurs i planlegging.
Felles Tenketank for NODE-Eydenettverket April 2010 HVORFOR HVORDAN HVA NÅ Bilde: første NEW samling april 2010 (50 deltakere)
Sykkelbynettverket Mer vekt på dialog Foto: Knut Opeide.
- lokale og regionale bedrifter som utfører viktige samfunnsoppgaver Styremøte i NKFF 13.okt Bjørg Ravlo Rydsaa, Direktør Tlf E-post:
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Sanntids værdata på mobiltelefon
”Kom i form med Vinghøg ! ” Kjetil Olsen Bedriftsidretten i Norge.
42 år med fellesskap om fysisk aktivitet på arbeidsplassen
BEDRIFTSIDRETTEN I NORGESIDE 1 Lagledermøte ”Du trenger ikke bekymre deg om helsen.” ”Den forsvinner av seg selv.” Robert Orben Norges Bedriftsidrettsforbund.
Samkjøring i Bergen, Norge med en app som heter Carma Av: Kristian Amlie, samkjøringsentusiast 25. september København.
Høgskolen i Buskerud og Vestfold Studentundersøkelse 1.årsstudenter 2012 Høgskolen i Buskerud.
En uke. Det er 7 dager i en uke Det er syv dager i en uke.
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
MÅNEDSPLAN MÅLTROSTEN FEBRUAR TEMA: Is og snø / Skinnvotten UKE MANDAG
KALENDER MINSTEN UKE Tur uke Wilma blir 2 år
yr.no statistikk (for det meste)
Grafisk profil/visuell kommunikasjon - retningslinjer og eksempler
Utskrift av presentasjonen:

Møte for bedriftskontaktene 4. oktober 2012

• Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda

• Avego: – Versjon 3 er tilgjengelig for ambassadører på iPhone, Android og web – Oppdatering kommer mandag formiddag • HentMeg: – Vegvesenet ønsker hjelp til testing fra neste uke • Nettsider: – Seat4me.no/bergenspiloten er satt opp • Sosiale medier: – 13 følgere på Twitter – 29 likes på Facebook Status teknologi

… og Youtube

• Krav til testere: – Skal ikke ha brukt løsningen tidligere – Bør ha en representativ spredning når det gjelder alder, kjønn og erfaringsgrunnlag. – Vi har behov for minimum 5 testere - helst 7 eller flere – Alle testere bør ha tilgang til en smarttelefon, helst 2 år eller nyere • Testeprosessen: – Formiddag en dag uke 41, en dag uke 42 – Testerne skal utføre vanlige oppgaver i appen og gi sine tilbakemeldinger Testing av brukeropplevelsen hos HentMEG

Ambassadørnettverket er i gang • Vi har ambassadører hos Avinor, Ceragon, Hansa Borg, Odfjell Drilling og Reinertsen • De har begynt å bli kjent med Avego 3 og kommer stadig med tilbakemeldinger til Avego • Reinertsens ambassadører ble intervjuet for Byavisen tirsdag

• Starter tirsdag 9. oktober og går til 30. november • Mål: – 300 deltakere (vårkampanjen: 150) – 200 aktive (vårkampanjen: 66) – 100 turer i løpet av en uke (vårkampanjen: 46) • Insentiver: – Ukespremier (ca kr 250) trukket blant dem som har samkjørt minst to ganger den uken – Kvalifikasjon til ukestrekning gir også ett lodd pr uke til trekninger på slutten av kampanjen • Mulighet for å fokusere på ulike «korridorer», f.eks. Os – Kokstad Høstkampanje – generell info

Antall samkjørere som må over på Avego 3 BedriftAntall Aibel9 Aker Solutions19 Avinor9 BKK7 Ceragon21 Hansa Borg3 Odfjell Drilling/KDMS37 Reinertsen15 Statoil11

• Brosjyre/flygeseddel • Visittkort med URL • Klistremerker med logo • Giveaways: – Reflekser – Penner • Rollup • Pakker til eksisterende og nye brukere Høstkampanje – materiale

• Torsdag: – Nyhetsbrev sendt ut – Informasjon på Facebook, Twitter, Google Plus, LinkedIn – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Fredag: – Lansering av nettside? – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Mandag: – Avego sender til alle i Bergensgruppen – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Tirsdag: – Klarsignal til alle i Bergensgruppen – Personlig kontakt, utdeling av pakker • Andre gode forslag? Plan for å få samkjørerne over på Avego 3

• Hva ønsker din bedrift å gjøre og når? Eksempler: – Stand – Infomøte – Samkjøringsverksted – Intern kommunikasjon – Interne aktiviteter (eks. Odfjell Drilling) – Interne insentiver Høstkampanje – bedriftsspesifikke aktiviteter

Oppdatering fra Bergens Tidende