 = -2 sin = 0 cos = 1 tan = 0.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
FAGVERK Institutt for maskin- og marinfag.
Advertisements

Mer html. Krav til innlevering • Utvikles i HTML5 • Være velformet og validert • Benytte css • Drop down menyer • Basere seg på HTML5 tagger for sideoppsett:
Trigonometriske funksjoner
Hvordan beregne synsfelt til:
KOMPLEKSE TALL Laila.
Oppgave 1 Gitt ligningssystemet x + ay + z =
Laplace Differensialligninger Strategi
Grafisk framstilling av en kraft (punktlast)
Wyndor with variations
INTERNETT FORMÅL: Å skape forståelse for og gi kunnskap om utvikling av klient-tjener apllikasjoner basert på web.
1 Development of computerized guidelines for the management of chronic diseases allowing to position any patient within recommended therapeutic strategies.
Fordeling av elektrisk kraft
Strålings møte med materie –
Motorens merkeskilt.
Kraften F1 kan erstattes av F1x = F1 cos a og F1y= F1 sin a
MEKANIKK LOA 712 Institutt for maskin- og marinfag.
Tan a = 750 / 1000 a = 36,870 sin a = 0,6 cos a = 0,8.
To krefter angriper i samme punkt
Forslag til kompenserende tiltak i Finnmark
Mari Therese Monsø, Jørgen Tronstad, Kim Åge Ditlefsen
Vi tilbyr kurs/støtte i matematikk og realfag i alle nivåer.
Barneverntjenestens Ytre Helgeland avd Alstahaug Situasjon pr
SMP = +(F1*L1) = +(10N*2m) = +20Nm
Fagsamling Prosjekt barn og unge i Hedmark
ELEVVURDERING Skedsmo kommune Dag 1: Kursleder: Mona E. Flognfeldt, Høgskolen i Oslo.
Slide 1 Vennligst velg en av disse Historien om røyking Røyking og hjertesykdommer Røyking og graviditet Framtiden Avslutt.
Mer html display, form,. Krav til innlevering Utvikles i HTML5 Være velformet og validert Benytte css Drop down menyer Basere seg på HTML5 tagger for.
 Differanse-signal: R (   R (  Ideelt signal uten multipath Brukes til å justere mottakerens kodeklokke slik at differansesignalet blir lik 0.
Section 5.4 Sum and Difference Formulas These formulas will be given to you on the test.
9.2 Sine and Cosine Chapter 9 Right Triangle Trigonometry.
M May Soh Cah Toa  X Y X Y X Y X Y X Y  (x,y) x y r sin  = yryr cos  = xrxr tan  = yxyx 0 <  < 9090 <  < <  < <  < 360 sin  >
PUT THIS ON THE FRONT OF YOUR INDEX CARD! Opp. Hyp. Sin( ) = Adj. Hyp. Cos( ) = Opp. Adj. Tan( ) = 1 Csc( ) = Sin( )= Opp. Hyp. 1 Sec( ) = Cos( )= Adj.
TARMFUNKSJON.
MAURITANIA 1-EG NIGER 2-EG MALI 2-GS SUDAN 5-EG CHAD 5-EG ETHIOPIA 3-EG ERITREA 0 DJIBOUTI 1-GS SOMALIA 5-EG KENYA 2-EG TANZANIA 1-GS MADAGASCAR 1-GS MOZAMBIQUE.
MAURITANIA 1-EG NIGER 2-EG MALI 2-GS SUDAN 5-EG CHAD 5-EG ETHIOPIA 3-EG ERITREA 0 DJIBOUTI 1-GS SOMALIA 5-EG KENYA 2-EG TANZANIA 1-GS MADAGASCAR 1-GS.
# 49. (Sin T + Cos T)^2 + (Sint - Cos T)^2  (Sin T + Cos T)^2 + (Sint - Cos T)^2  (Sin T + Cos T) (Sin T + Cos T) + (Sint - Cos T) (Sint - Cos T)
Proportion 2. The greater the force, the greater the stretch Force ~ Stretch, F ~ x, F = k ∙ x F 1 /x 1 = k = F 2 /x 2 F 1 /x 1 = F 2 /x 2 x 2 ∙ F 1 /x.
MAURITANIA 1-EG NIGER 2-EG MALI 2-GS SUDAN 5-EG CHAD 5-EG ETHIOPIA 3-EG ERITREA 0 DJIBOUTI 1-GS SOMALIA 5-EG KENYA 2-EG TANZANIA 1-GS MADAGASCAR 1-GS MOZAMBIQUE.
Budsjett 2014 – 2015 L/C Ålesund / Vegsund Aktivitetskasse  Inntekter  Kalender Kr  Juletre  Tulipan  Dugnader  Stavsetneset.
Årsresultat for L/C Ålesund/ Vegsund 2014 / 2015.
OPPSTART AV EM TILTAK I FJELL KOMMUNE. Busetjing av 5 einslige mindreårige 2015 Hus Vedtak kommunestyret.
1 Press Ctrl-A ©G Dear2008 – Not to be sold/Free to use Complementary Trigonometric Ratios Stage 6 - Year 11 Mathematic (Preliminary)
Velkommen til foreldremøte i Setskog Barnehage Tema: SOSIAL KOMPETANSE v/ Vigdis, Monica C, Sarah og Karoline Foreldreråd.
Velkommen til foreldremøte
Lecture 17.
Значения синуса, косинуса и тангенса для углов 300, 600, 450
Arbeidsgrupper ISA – June 2016
2°) Formules d’addition
Forelesning 28 Are Raklev.
“- INSPIRERT AV PUSHWAGNER - “
Idéjakt Jakt på aktuelle tiltak til egne forbedringer.
Vold og trusler i et nytt perspektiv
Exercice 6 : résoudre cos 2x = sin x dans I = [ 3π ; 5π ]
RNoN 2016.
Kartlegging og verdisetting av friluftsområder i Tana 2016
Store Turterreng uten tilrettelgging (TU)
Aim: What is the trig limit?
Tekstseminar Hvor ble det av leken?.
المؤتمر الرابع للمصارف والمؤسسات المالية الإسلامية في سورية
טל בר-מעוז, תיכון הראשונים הרצליה
O S H A C H O T A S O H C A H T O A Opposite Sinθ = Hypotenws Agos
COS arbeid i en kommunal barneverntjeneste
Use Trig with Right Triangles
Stryring og organisering
Trigonometry.
A review of exploration activity and results on the NCS
Իտալիա.
Résoudre à 0,001 près dans R puis dans J = [ 101π ; 102π ]
ALL vectors have two components (x and y)
Kloningsstratgier Bio4600.
Utskrift av presentasjonen:

 = -2 sin = 0 cos = 1 tan = 0

 = -7/4 sin = 2/2 cos = 2/2 tan = 1

 = -5/3 sin = 3/2 cos = 1/2 tan = 3=1.73

 = -3/2 sin = 1 cos = 0 tan = undefined

 = -4/3 sin = 3/2 cos = - 1/2 tan = - 3

 = -5/4 sin = 2/2 cos = - 2/2 tan = - 1

 = -7/6 sin = 1/2 cos = - 3/2 tan = - 3/3 = -0.577

 = - sin = 0 cos = -1 tan = 0

 = -5/6 sin = -1/2 cos = -3/2 tan = + 3/3

 = -3/4 sin = - 2/2 cos = -2/2 tan = + 1

 = -2/3 sin = - 3/2 cos = - 1/2 tan = + 3 = 1.73

 = -/2 sin = - 1 cos = 0 tan = undefined

 = -/3 sin = - 3/2 cos = 1/2 tan = - 3

 = -/4 sin = - 2/2 cos = 2/2 tan = - 1

 = -/6 sin = - 1/2 cos = 3/2 tan = - 3/3= -0.577

 = 0 sin = 0 cos = 1 tan = 0

 = /6 sin = 1/2 cos = 3/2 tan = 3/3

 = /4 sin = 2/2 cos = 2/2 tan = 1

 = /3 sin = 3/2 cos = 1/2 tan = 3=1.73

 = /2 sin = 1 cos = 0 tan = undefined

 = 2/3 sin = 3/2 cos = -1/2 tan = -3

 = 3/4 sin = 2/2 cos = -2/2 tan = -1

 = 5/6 sin = 1/2 cos = -3/2 tan = -3/3 = -.577

 =  sin = 0 cos = -1 tan = 0

 = 7/6 sin = -1/2 cos = -3/2 tan = + 3/3 = .577

 = 5/4 sin = - 2/2 cos = -2/2 tan = +1

 = 4/3 sin = -3/2 cos = -1/2 tan = +3 = 1.577

 = 3/2 sin = -1 cos = 0 tan = undefined

 = 5/3 sin = -3/2 cos = 1/2 tan = -3

 = 7/4 sin = -2/2 cos = 2/2 tan = -1

 = 11/6 sin = -1/2 cos = 3/2 tan = -3/3

 = 2 sin = 0 cos = 1 tan = 0

 = 13/6 sin = 1/2 cos = 3/2 tan = 3

 = 9/4 sin = 2/2 cos = 2/2 tan = 1

 = 7/3 sin = 3/2 cos = 1/2 tan = 3

 = 5/2 sin = 1 cos = 0 tan = undefined

Asymptotes at /2 and k multiples of 