Min Tid Tekn/adm ansatte

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

Ny ordlyd på rapportene i avdelingen og nye rutiner for registrering av skyteaktiviteter For nye brukere: Du må først være registrert med en e-postadresse.
Nedlasting av apper på Apple
Slik bruker du vår nettbutikk!
HVA ER ?.
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
Personlig pålogging – samme Bruker og Passord som på internett
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
ESS – opplæring av sluttbrukere
BraWeb Bestilling.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Slide 1 Web Portal – Godkjenn timer som kontaktperson 1.Når du har logget deg inn på Web portalen som en kontaktperson, klikk på Godkjenn timer i det venstre.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
Enkel brukerhåndbok for NFUs redaktører Versjon 1, 3. februar 2013.
Last ned apper fra Google Play (Android) Åpne Internett på din enhet og søk deg inn på siden trykk på Play, som du finner på menylinjen.
HVA ER ?.
<KLASSIFISERING>
Åpne prinsippskissen for å se sammenhengen i avviksbehandlingen. Som fellesbruker har du kun mulighet til å registrere (ikke behandle) avviksmeldinger.
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet •E-post •PPS •NEL •Studentweb •Its learning.
Nytt HR-system  Info lederforum
Innføring i bruk av Dashboard
HMS-modulen Oktober 2013 | Kurs HMS-modulen i HR-systemet for UDE | EVRY.
Oppgavehefte.
Tittel på presentasjonenSide Portal for leder En leder vil finne sine oppgaver fordelt på 2 mappekort Mappekortet Leder selvbetjening tilsvarer.
Wikipedia Wikipedia er leksikon på Internett. Wikipedia blir utgitt av den ideelle organisasjonen Wikimedia Foundation. Wikipedia har over 18 millioner.
Bakgrunn Kunnskapsdepartementet (KD) ba i brev av til universiteter og høyskoler om at det innen utgangen av 2009 var utviklet løsninger for,
Side 1 © Senter for statlig økonomistyring© Senter for statlig økonomistyring |Selvbetjening og arbeidsflyt Tillegg for ledere.
Andre funksjoner. Her kommer en beskrivelse av søkefunksjoner, knapper og annen funksjonalitet. 2.
Basware Purchase Management
Funksjoner og Innstillinger i
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Pålogging i portal 1/4 Påloggingsbildet hentes fra
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Lærlinger i Bærum kommune
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Lions hjemmeside Slik legger du som hjemmeside- redaktør ut en enkel artikkel Medlemsregistret.
Med nettbank har du full kontroll! Nettbankkurs. Kundene våre sørger for en digital revolusjon dnb.no Facebook 12 mill på dnb.no pr månedChat – raskest.
Registrering av testresultater fra mobiltelefon
Liv- og pensjonstjenesten demo Liv- og pensjonstjenesten Gå til Klikk på ”Logg inn” Logg inn med BankID utstedt.
Forprosjekt – nytt skoleadministrativt system Vedlegg 6 – Prosessbeskrivelse Aktivitetsskolen.
Elektronisk kubekort Enkel registrering og full oversikt på mobil, nettbrett og PC.
Hvordan skrive ut og hente utskrifter med kortløsning
Medlemsregister mm - en liten innføring
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Budsjettrapport OF.
Digitalisering og digital kompetanse
DFØ-app Din portal på mobilen.
Min Tid Tekn/adm ansatte
Min Tid Tekn/adm ansatte
Opplæring SAP Portalen
Bluegarden Tid og Prosjekt ved UiB
Min Tid HR-konsulenter
Registrere økter Driftslogg SjåførApp
Min Tid Tekn/adm ansatte
Lær å logge inn til offentlige tjenester med MinID
Bluegarden Tid Tekn/adm ansatte
Det samfunnsvitenskapelige fakultet
Min Tid Tekn/adm ansatte
Brukerveiledning for timeregistrering med Betalmeg
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Å bruke e-læringskurs i kvardagen
Lynguide – for LIS Logge på:
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Utgiftsrefusjon Hver dag sendes det ut en e-post til de godkjennere som har nye oppgaver i sin innkurv. Du bruker utgiftsrefusjon når du har hatt utlegg.
Digital skrivestøtte - et samarbeidsprosjekt
Digital innsending av pass via nettbank
Utskrift av presentasjonen:

Min Tid Tekn/adm ansatte Her kan du skrive enhet/tilhørighet. Sett blank hvis dette ikke er aktuelt. Innhold i dette feltet styres her: Meny -> Sett inn (Mac=Vis) -> Topptekst og bunntekst Universitetet i Bergen Min Tid Tekn/adm ansatte

Universitetet i Bergen Min Tid For å forbedre timeregistrering tilbudet ved Universitetet i Bergen, har Universitetsledelsen besluttet at ansatte ved UiB skal ta i bruk Min Tid. Denne løsningen skal erstatte fleksitidskjemaet for alle ansatte med fleksibel arbeidstid Dette er en digital løsning som skal være enkelt, tilgjengelig og oversiktlig å bruke for de ansatte ved UiB. Min Tid er en modul i Personalportalen som er full-integrert med Bluegarden Lønn og Personal. Min Tid Mobil vil også gjøre det mulig registrere arbeidstid via mobiltelefonen 18.09.2018

Plan for implementering av Min Tid Universitetet i Bergen Plan for implementering av Min Tid 01.05.2017 ØKA, HR, IT pilot 01.10.2017 SV 23.10.2017 EIA 13.11.2017 SA 27.11.2017 PSYK 15.01.2018 HF 22.01.2018 MN 12.02.2018 MOF 26.02.2018 JUR 05.03.2018 UB 12.03.2018 UMB 19.03.2018 KMD 26.03.2018 Andre avd. i sentraladm 18.09.2018

Universitetet i Bergen Registrering i Min Tid Dette skal dere registrere i Min Tid: Fleksitid (arbeidsdagens start-slutt) Avspasering Overtid Reisetid Fravær <= 1 dag Dette skal dere ikke registrere i Min Tid : Sykefravær, egenmeldinger, permisjoner etc. Ferie, seniordager 18.09.2018

Universitetet i Bergen Min Tid - menyen Logg på HR-portalen. Klikk på meny-symbolet øverst til venstre for å få frem menyen I menyen skal du finne valget Min Tid når ditt fakultet/enhet starter opp med Min Tid. Velg Min Tid for å registrere fleksitiden din 18.09.2018

Universitetet i Bergen Arbeidsplan Universitetet i Bergen Alle ansatte har en arbeidsplan i Min Tid Ved oppstart vil alle ansatte ha fått tildelt en arbeidsplan. Arbeidsplanen starter f.o.m. oppstartsdato for fakultet/avdeling Alle ansatte må starte å registrere arbeidstid i Min Tid fra denne datoen, ellers vil dere få minus på fleksitid saldoen. Dersom arbeidsplanen din ikke stemmer med hvordan du faktisk arbeider må du kontakte HR-konsulentene på fakultetet 18.09.2018

Registrering av arbeidstid Universitetet i Bergen Registrering av arbeidstid Du registrerer start og stopp for arbeidstiden din hver dag i Min Tid og lagrer dette. Min Tid beregner da ev. pluss eller minustid den dagen Dersom du ikke registrerer arbeidstid en dag vil du se at du får minus-tid for en hel dag på fleksitid saldoen Du kan legge inn Kommentar ved å klikke på blyant-symbolet Fleksitid skal registreres hver dag, men dersom dere glemmer å registrere er det mulig å etter-registrere inntil 40 dager. Etter dette blir systemet låst for registrering 18.09.2018

Universitetet i Bergen Spørring Universitetet i Bergen Du kan søke opp en bestemt periode dersom du vil kontroller denne. Før du gjør dette må du stå i spørre-modus. Trykk på Da vil den gule knappen endres til Skriv inn perioden du ønsker å se på i Datofeltet Trykk på arkfane for Timeliste slik at denne blir markert Da vil du se registreringen dine for den perioden du har spurt ett Da kan du bla. Godkjenne data for den perioden du har fått frem 18.09.2018

Godkjenning av arbeidstid Universitetet i Bergen Ansatte bør jevnlig kontrollere at arbeidstid er korrekt registrert. Deretter skal data godkjennes av arbeidstaker for å bekrefte at arbeidstidsdata er kontrollert og i orden. Ledelsen ved fakultet/avdeling gir retningslinjer for hvor ofte dette skal gjøres. Når data er godkjent vil du se at hengelås under Sign. blir gul Dersom du krever overtid må du godkjenne dagen på denne måten før krav om overtid går videre i saksgangen 18.09.2018

Regel – registrering av overtid og reisetid Universitetet i Bergen Du bruker Regel for å registrere reisetid eller kreve overtidsbetaling. Regelverk for reiser og overtid er det samme som tidligere, men dette skal nå registreres i Min Tid. 18.09.2018

Fraværskode – avspasering og fravær Universitetet i Bergen Du bruker Fraværskode for å registrere avspasering og fravær som er under en dag Egenmelding, sykemelding, permisjon og ferie registreres i HR-portalen som tidligere. Du skal da ikke registrere noe i Min Tid da fravær blir overført fra Paga til Min Tid 18.09.2018

Fleksitid saldo (pluss/minus tid) Universitetet i Bergen Fleksitid saldo (pluss/minus tid) Når dere starter å registrere fleksitid i Min Tid må vi få oppgitt inngående balanse på fleksitid-saldoen (pluss eller minustid) som du har den dagen dere starter å registrere i Min Tid Fakultetet følger dette opp 18.09.2018

Universitetet i Bergen