Informasjon fra IT-avdelingene ved overgangen til 2016

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
NMBU 2014 Praktisk informasjon
Advertisements

Informasjonssystemer ved Diakonhjemmets Sykehus
Høgskolen i Sør-TrøndelagAvansIT Hovedprosjektoppgave 1 ” Overv å kningskamera ”
SelgerAkademiet finnes nå også i mobilversjon for iPhone Klikk på ”Gå til iPhone versjon” på: Du finner også programvare for andre.
IT informasjon nye studenter
Musikk valg av programfag til Vg2. Du får tilsendt brukernavn og passord på epost Det er viktig at du forandrer passordet og at du husker hva du endret.
Byggesak Trinn for trinn.
Institutt for spesialpedagogikk Velkommen til Informasjonsmøte SPED1010 Vår 2011.
1 Innkommende utvekslingsstudenter. 2 Søknadsprosess Student søker gjennom vårt nettbaserte søknadsskjema Hovedkategorier: Erasmus/Bilateral - Fra partnerlærested.
VALPRAKS PRAKSISORDNINGEN En gjennomgang av –Opplegget –Frister –Informasjonskilder.
Institutt for spesialpedagogikk VELKOMMEN TIL INSTITUTT FOR SPESIALPEDAGOGIKK INFORMASJONSMØTE FOR NYE MASTERSTUDENTER 12. AUGUST KL. 10:15 -12:00, AUD.
Introduksjon.  ITIL står for Information Technology Infrastructure Library.  Det er mye snakk om ITIL i næringslivet for tiden, og veldig mange bedrifter.
Lærlingordningen På vei til læreplass Gro-Hege Stensrud Veiledningssenteret Romerike.
DFØ-app Reiseregninger på mobilen. Hva er DFØ-app? DFØ har lansert en mobil-app som en tilleggstjeneste til selvbetjeningsportalen (der du fører reiseregninger).
Fusjon NTNU, HiG, HiÅ, HiST Status i fusjonsarbeidet.
Er du klar for nye utfordringer? Du får verdifull erfaring, kunnskap og kompetanse! Bli frivillig i Kirkens SOS krisetelefon eller SOS-chat!
Status for sak/arkiv SUHS Leif Kristiansen, Uninett AS.
PETS 2016 på Solstrand Norfos digitale tjenester.
1 Videreutvikling av administrative støtteprosesser ved DMF.
Dedikert support-tjeneste Telefon, e-post, web og fjernoppkobling Erfaringsdatabase tilgjengelig 24-7 Kundeforum med produktoppdateringer 91,3% ambassadørkunder.
Velkommen Foreldremøte 3. trinn Regning: Minner om viktigheten av automatisering. Vi har jobbet mye med dette på skolen, men ser likevel at.
IT-tjenester for studenter ved UiO Gruppe for IT-support og driftssenter 19. juli 2016.
En uke. Det er 7 dager i en uke Det er syv dager i en uke.
DFØ-app Selvbetjening på mobilen. Hva er DFØ-app? DFØ har lansert en mobil-app som en tilleggstjeneste til selvbetjeningsportalen (der du fører reiseregninger).
Denne informasjonen gjelder for
Studentprosjekter, OSS og NTNU IT Inkubator
Noen fordeler med det nye systemet:
Inntakskvalitetsundersøkelsen 2010
Fusjon NTNU, HiG, HiÅ, HiST Status i fusjonsarbeidet
Organisering NTNU: oppfølginger etter styrevedtak
Struktur i høyere utdanning – SamarbeidArbeidsdelingKonsentrasjonSammenslåing Allmøte SVT 5 desember.
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Registrere spillere i fiks.fotball.no
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
VELKOMMEN!
VELKOMMEN!
Velkommen til bachelor i klassiske språk
Logg på med mottatt brukernavn/ passord
Elkraftsamarbeid NTNU Gjøvik, HiØ og KaU
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
DFØ-app Din portal på mobilen.
Opplæring i «Nye DDV» Windows 10 OneDrive login.ddv.no
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
«Viktige valg i en verden av endring»
Ketil Melhus Datatjenesten AS
Informasjonssikkerhet
FagpersonWeb Godkjenning obligatoriske aktiviteter
Digitale systemer ved OsloMet
Presentasjon av våre IT-tjenester
Elektroniske dørlåser
VELKOMMEN TIL JAPANSK MED JAPAN-STUDIER
Min Tid Tekn/adm ansatte
Informasjonsmøte for italiensk (bachelor og årsenhet)
V/Arne Mo.
For å opprette en spleis til TV-aksjonen går du inn på
Osloskolen lanserer Skolemelding
Nytt studieutvalg ved HF (2016-høst vår)
Lakkegata skole   Foreldremøte høst 2018.
Digitalt læringsmiljø
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Elektroniske dørlåser
Brukermanual Min Idrett
For å opprette en spleis til TV-aksjonen går du inn på
Fylkesmannens oppgaver LIS 1 og LIS 3
Periodeplan for juni (2. juni: Marit 40 år!!!) 3.
Presentasjon av våre IT-tjenester
Informasjonsmøte for italiensk (bachelor og årsenhet)
Program for administrativ forbedring og digitalisering
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Utskrift av presentasjonen:

Informasjon fra IT-avdelingene ved overgangen til 2016 Gjøvik – Trondheim – Ålesund Dato: 15.12.2015

Endringer 2016 uke 1 - ansatte Første arbeidsdag, mandag 4.januar: Det blir minimale endringer i IT-tjenestene Ingen endring i programvare på egen PC For alle tidligere IT-tjenester ved høgskolen: Logg på med brukernavn og passord som i 2015 Gjelder også pålogging til egen PC Nye IT-tjenester fra NTNU: Det er kun noen få nye NTNU-tjenester tilgjengelig Logg på disse med NTNU-brukernavn og -passord se også Innsida: Hva fungerer når Artikkelen: «Spent på hva som skjer framover?»

Endringer 2016 uke 1 - forts.. Tredje arbeidsdag, onsdag 6.januar: Felles administrative systemer gjøres tilgjengelig Logg på med NTNU-brukernavn og -passord Gjelder systemer som brukes til saksbehandling og arkivering, økonomihåndtering, lønn, personalforvaltning m.fl. Nås enten via farm.ntnu.no eller via egen nettleser se også Innsida: Hva fungerer når

Endringer 2016 uke 1 - forts.. Behov for IT-hjelp? Lokal brukerhjelp ved din arbeidsplass er tilgjengelig som før Se Innsida: IT-støtte for høgskolene Felles brukerhjelp Telefon: 73 59 15 00 E-post: orakel@ntnu.no Se Innsida: Orakeltjenesten

Endringer 2016 uke 1 - studenter Første studiedag, mandag 4.januar: Minimale endringer i IT-tjenestene Logg på med samme brukernavn og passord som i 2015 Gjelder for alle IT-tjenester hos høgskolen Det åpnes for å ta i bruk noen få nye NTNU-tjenester, så som: Programvare Det innføres utskriftskvote se også Innsida: Hva fungerer når

Innsida Følg med på kanalene: HiG «NTNU i Gjøvik» HiST «NTNU (tidligere HIST)» HiÅ «NTNU i Ålesund»

Velkommen som NTNUer!