Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Reisefot På Gir oversikt og sikrer deres rutiner.
Advertisements

Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Microsoft BizTalk og WEBservices
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Keyforce SMS Mobile Link
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
• TRANSPORT • ENTREPRENØR • INDUSTRI Det brukervennlige vedlikeholds system for • VERKSTED.
Nettprosjekt Kundeservice på nett •Bakgrunn –SiT hadde gamle nettsider med mye og utdatert innhold og funksjonalitet •Formål –Bidra til at.
Velkommen til SMB-dagen 2004!
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Teknisk brukerstøtte system For Noroff Instituttet Avdeling Bergen Oppgave 49E av Gisle Johannessen, HiST V2007.
BEREDSKAPSØVELSE Gjennomføring, erfaringer og konklusjoner fra beredskapsøvelsen i Drammen kommune, Vann og avløp. Ane Prøsch-Oddevald GVD temadag.

Presentasjon av tjenesten
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Go Mobile AS Mobile Løsninger Utvikling Consulting.
Intelle SMS Mobile Link
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Tidplusstid OPPLÆRING
Intranettløsning for små og store organisasjoner.
Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!. - Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering.
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Elektronisk dokumentutveksling i ePhorte - EDU
Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på.
Marked / vekst Jørn Skjærlund Gjensidige Forsikring
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Espen Rønningsland Diplomstudent ved linjen for Industriell Økonomi og Teknologiledelse (NTNU)
D4223 Systemtelefon.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Lojalitetssystem, Database
Evaluering av utbruddsvarslingssystemet Berit Tafjord Heier Avdeling for infeksjonsovervåking, FHI Smitteverndagene 2007.
MeldingsPresentasjon Send ønsket beskjed som SMS eller MMS fra mobil til skjerm(er) plassert i et lokale.
Bakgrunn –Åpen, ærlig og tydelig Status –Hvor er vi ? –Hvor skal vi ? Proaktiv adferd –Hvordan være i forkant ? Logistikkpartner –Hvordan tjenester på.
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
LOPOT Lokasjonsbasert ProfilOppdateringsTjeneste.
Elektroniske Betalings Systemer
Bedriftenes teleleverandør BUSINESS CLASS TELECOM.
”Deres forretning – vår lidenskap”. Skill AS | | Opp fra bakken – inn i skya + Microsoft CRM 2011 Online SkillOpen 2011.
Anskaffelse av prosjektoppfølgingssystem Tilbudskonferanse
RETNINGSLINJER FOR TELIA NORGE I SOSIALE MEDIER OPPDATERT JANUAR 2017
Visjon, virksomhetside og verdier
Undersøkelse i NHO om statlige tilsyn
MBN, USSD og stjerne/firkant koder 15.mai Kåre Aunan
Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Camilla Hall-Henriksen
Inspirasjonsbasen – smarte grep
Utskrift av presentasjonen:

Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett

Powered by: Løsningene Logiske nummer Integrasjon mot Mobilt Bedriftsnett Kundedrevet innovasjon Standardtjenester Kundespesifikke løsninger Du eier kunden SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett Tjenestene er basert på Logisk nummer og integrert med MBN API’er Turnpike mobil portalplattform Robust Høy kapasitet Geo-redundant Lokal datalagring Interne resurser 24/7 Driftsvakt

Powered by: SMSMottak for Mobilt Bedriftsnett Mottak av SMS med konvertering til e-post og videresending til f. eks. kundeservice Kundeverdi Profilering av bedriftens nummer Ny kommunikasjonskanal Unngå å gå glipp av henvendelser Bakgrunn Sluttkunder sender SMS til bedriftens nummer Henvendelser blir ikke fanget opp Funksjonalitet SMS-støtte på bedriftens nummer SMS-mottak med konvertering til e-post. SMS leveres til valgfri e-post adresse

Powered by: SMSDialog for Mobilt Bedriftsnett Mottak av SMS leveres i web grensesnitt med mulighet for 2-veis dialog Kundeverdi Intern og ekstern dialog over SMS Profilering av bedriftens nummer Ny kommunikasjonskanal Unngå å gå glipp av henvendelser Mulighet for Masseutsendelse Bakgrunn Sluttkunder sender SMS til bedriftens nummer Henvendelser blir ikke fanget opp Funksjonalitet SMS-støtte på bedriftens nummer Varsel om innkommet SMS på e-post SMS Verktøy i Meldingssentral. 2-veis kommunikasjon Masseutsendelse

Powered by: SMSVakt for Mobilt Bedriftsnett Sikrer effektiv SMS kommunikasjon til hele vaktstyrken Kundeverdi Hele vaktstyrken nås med SMS Aktuell vakt får meldingen Internt og eksternt verktøy - kunder - andre avdelinger - systemer - internt i vaktstyrken Bakgrunn Ikke anledning til å ringe Behov for å nå mange raskt Funksjonalitet Varslingslister synkronisert med Mobilt Bedriftsnett brukere Brukervennlig - Logg på et sted Ingen listevedlikehold All dialog loggføres

Powered by: SMSKTI Måling for Mobilt Bedriftsnett Kundetilfredshetsundersøkelse er integrert og initieres fra Mobilt Bedriftsnett. Kundeverdi Høy svarprosent Umiddelbar effekt Kundeopplevelse Full oversikt – forbedring ”Service recovery” Bakgrunn Tøffere konkurranse Fokus på kundetilfredshet Funksjonalitet Administrasjonsgrensesnitt Parallelle undersøkelser Utvalg og karantene Live statistikk og rapporter Varsling av leder

Powered by: SMSVarsling for Mobilt Bedriftsnett Varsling og Krisekommunikasjon på en profesjonell og effektiv måte Kundeverdi Effektiv varsling Beredskap Krisekommunikasjon Bakgrunn Høy oppmerksomhet med lav innsats Funksjonalitet Mottakerlister fra Mobilt Bedriftsnett Oppdatert Status oversikt per ansatt Differensierte hendelsestyper Initiering fra web og SMS Intern dialog i aksjonsgrupper All kommunikasjon loggføres

Powered by: SMSRing meg for Mobilt Bedriftsnett Forenkler kontakt Kundeverdi Enklere for kunder å komme i kontakt Automatisk tilbakeringing Bakgrunn Unngå kø Kostnader for samtale Funksjonalitet Kunder sender SMS for å bli ringt opp Samtale settes automatisk opp i MBN

Powered by: SMSKontaktsenter for Mobilt Bedriftsnett Effektivisere intern- og ekstern kommunikasjon Kundeverdi Nå alle ansatte umiddelbart Ingen vedlikehold av kontakter Bakgrunn Kommunisere effektivt med ansatte - høy oppmerksomhet - lav innsats Funksjonalitet Kontakter hentet fra MBN - Ingen listevedlikehold Kan også benyttes eksternt Tekstmaler Egendefinerte grupper

Powered by: SMSinfodeling for Mobilt Bedriftsnett Effektivisere informasjonsdeling Kundeverdi Oppdaterte kunder Mindre opplevelse av støy Salgsfremmende SMS Bakgrunn Aktuell informasjon til kunder Oppdatere kunder på tilbud Funksjonalitet Automatisk SMS til kunder etter samtale Variert respons