LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
1. 2 Vi er selskapet som går nye veier Vi bygger og vedlikeholder veier og infrastruktur 2011 etablerte vi Svevia Norge AS Vi er den største entreprenøren.
Advertisements

Keyforce SMS Mobile Link
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
URD An Agenda-system for mobile absentee marking and group scheduling.
Velkommen til Bevola Bevola har markedets bredeste produktplattform til oppbygging av lastebiler, hengere og trailere. Våre løsninger skapes gjennom egne.
SALG AV EL-FORRETNINGEN Statoil selger El-forretningen til LOS AS (Agder Energi) Classification:Status:
9/19/11 Webbdagarna 2011 | Betala med mobilen | Copyright 2011 PayEx Betaling 2.0 -Er betalingsløsningene så viktige ?
Velkommen til SMB-dagen 2004!
Problem Solution Key Metrics Unfair advantage Problem for bruker: • Ting er for dyrt(for meg) • Jager tilbud • Får ikke info om når produkt er på tilbud.
Business Intelligence og Big Data i FINN.no
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
Personvern: Hvorfor kundene bryr seg? Tor W. Andreassen, PhD Professor.
Tid: fredag Vi holder dørene åpne fra Sted: Making Waves, Kristian IVs gate 13, Oslo Påmelding:
Xtra personell as HiB-seminar april FU informatikk UiB mars 2006 Xtra personell as Xtra personell tilbyr de enkleste løsningene for midlertidig.
MyPack Hent der du handler
Synlighet - Bruk av web og sosiale medier
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Strategiske tiltak til gode for norske banker
Truls Heiberg Kristoffersen
HFS/TBS 23.juni 2000 Pressefrokost bredbånd Telenor Expo, 29. juni 2000.
Go Mobile AS Mobile Løsninger Utvikling Consulting.
POINT OF INTERACTION E-RETAIL 2013, PÅL ANDRÈ FREDRIKSEN.
Informasjonssikkerhet – en forutsetning for elektronisk forretningsdrift “Sikkerhet i programvareindustrien” Guttorm Nielsen Utviklingsdirektør SuperOffice.
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
Digitaliserer papirflyt
Affecto selskap og fokus Business Intelligence er løsninger på forretningsutfordringer!
PARLAY/OSA Referanser: Referanser Foredraget er i all hovedsak basert på to artikler. Disse kan finnes på:
Marked / vekst Jørn Skjærlund Gjensidige Forsikring
Relansering av eFaktura B2B. Nord Europas ledende meldingsformidler Itella leverer elektroniske informasjons- løsninger og -tjenester i ti nordeuropeiske.
Det digitale nettsamfunnet og helse. Kan vi skape morgendagens helseplan med gårsdagens løsninger?
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Sosiale medier og kriseinformasjon. «.. en teknologisk nyvinning som har potensial til å endre våre arbeidsvaner. Deltakelse i sosiale nettverk, samarbeid.
Oslo 28/ Hvilke muligheter ligger i brikken.
Gavekort, Kampanjekort, Bonussystem, Database
Gavekort, Kampanjekort, Database, Bonussystem
Lojalitetssystem, Database
Fra regional flyplass til global aktør
Vibeke Lund, Kjedeleder Officer AS Gulltasten Quality Hotel Expo Bedriftsmarkedet er et fieldgame.
Elektronisk håndtering av anskaffelsesprosessen
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
Prai en taxi En kort presentasjon av den nye digitale løsningen.
To view drawing guides: 1.Right-click outside slide and select ’Grid and Guides...’ 2.Check ’Display drawing guides on screen’ 3.Select ’OK’ Presentasjon.
Reisen starter med et.
Nordea Bank Norge - kortinnløsning
1 Ruter As - Dialogkonferanse om betalingsløsninger og tilstøtende tjenester Tirsdag Enkle kundereiser Kontinuerlig innovasjon Realiseringsevne.
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
# Mobilitet Morten Torp Avis Budget Group Norway Sales & Marketing Director Ruters strategi­dokument M2016 tar steget fra kollektiv­trafikkstrategi til.
Per-Christian Døhl Oslo, Telefonitjenester i SSB - Dialogkonferanse.
Foto: Carl-Erik Eriksson «Min side…» KPR Scandic Nidelven,
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Dette er Altibox.
Dette er Altibox.
Hvem er partnerne våre? Hvilke leverandører har vi?
Nord-Troms konferansen
IoT i smarthus: Paradigmeskifte i 2017
Kommunikasjon og rekruttering
En sammenlikning av viktige tall Hvorfor er ting slik de er?
Innlegg Dialogmøte: Buddy Mobility
Realtime analyse brukt til beslutningsstøtte
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840.
FIBER og OTT – Et marked i endring
Enkel brukerveiledning
RASKESTE VEI FRA TALE TIL TEKST!
Verktøy til kundeklubb
Utskrift av presentasjonen:

LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger for mobil kommunikasjon for alle typer bedrifter innefor områder som SMS, betaling, dataverifisering og real time lookup mot våre Skandinaviske database for konsument og bedriftsinformasjon En del av Link Mobility Group ASA 20 års erfaring i mobilmarkedet Notert på Oslo Børs Mer en 100 dedikerte medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum Over 6000 kunder i Norden og en omsetning på 386 millioner i

LINK Mobility produktområder COMMUNICATIONPAYMENTSTRATEGYBIG DATA 3 SMS dialog og marketing Kupong og rabattkoder CRM integrasjoner Varslinger og remindere Goods and services Digitalt innhold Donasjoner Lojalitetsprogrammer Lead Management Kundeklubb Easy Checkout Omnichannel Realtime lookup og dataverifisering Konsument og bedriftsdatabse for Skandinavia

4 Dere har alle møtt oss før

5 På vei mot ”Mobile Only” Go Mobile - #adapt or die 900% prosent vekst på mobil fra 2010 Kanaler som post, brev, fysiske kort kommer til å forsvinne De store massene vil kun forholde seg til offentligheten og kommersielle aktører via mobil Brukeren og teknologien ligger foran, bedriftenes adapsjon av teknologien henger bak.

6 Mobil er kjernen i alt vi gjør 13 2 Mobile Messaging Mobile Intelligence Mobile Solutions 1.Mobile Messaging er fundamentet for virksomheten 2.Mobil betaling og løsninger skaper transaksjoner 3.Big data skapes fra innsamling og analyse fra transaksjoner

7 M2016 – Fremtidens reisehverdag – krever smart meldingsformidling  98 % av alle meldinger lest  90 % av alle meldinger lese innen 3 min  Pålitelig og sikker  Alltid på, 24 /7

8 Potensielle leveranser til kundereisen i morgendagens mobilitetsløsninger Informasjon / Ruter Flex SMS APP Puch Innmelding / Utmelding Dialog To veis dialog med brukere i alle kanaler Betaling Mobile Payment Multi pay gateway Big data Brukerinformasjon Preferanser Deling av data Intelgens Kampanje Miljøfremende kampanjer Bundelekampanjer Registeringskampanjer

Thank you! Guro