INFO UIO 13.10.2015 HVA GJØR SIO?. 25.09.2016 SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for 30 000 kr.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Støtteordninger. Frivillighetsmidler Nordre Aker •Hovedsakelig støtte til gjennomføring av enkelttiltak og arrangementer •Organsiasjoner, lag og foreninger.
Advertisements

Medlemsnettet Foreløpig må dere taste inn hele adressen. Direkte link kommer snart.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Målgruppe / Budskap Hvem skal du snakke til og hva skal du si
Tone L. Bie, 2014.
Hvamsvingen 11 – oppg. A – 2013 Skjetten – Telefon – Telefaks
Lederkurs – Studentliv1 Velkommen til lederkurs!
Velkommen til Kommunikasjonsmøtet 2013 Studentsamskipnadenes utfordringer – fra velferd til service KOMMUNIKASJONSMØTET 22.MAI 2013 LISBETH DYRBERG LEDER.
Formålet og prosess SiO - en eventuelle sammenslåing OAS - SiO Studentene i Velferdstinget og SiOs Hovedstyre: –”Studentene er best tjent med en samskipnad.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 3
Informasjonsmøte BACHELORSTUDENTER HØSTEN Studieadministrasjon Studiekonsulenter på Fysisk institutt: –Christine Sundtveten, rom V137 –Katrine Langvad,
Videreutdanning i PPT Videreutdanning for ansatte Lederutdanning.
Rotary Distriktssamling Langesund 29.mars 2008 Niels Jørgen Andersen.
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
Studenter og Rus 8 læresteder studenter, én per 1000 i Velferdstinget 5 i arbeidsutvalget 7 åpne møter i året 10 millioner.
? Hva er.
Markedsføring og pressearbeid Modul 4 Praktisk pressearbeid Få saken på trykk! 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 4.
Studentlivs lederkurs - Modul 2 Vår kontekst1 Kort om kurset.
SiO-Læringsmiljøs lederkurs - Modul 2 Vår kontekst 1 Funksjon Hvilken funksjon har foreningene? Hva er hensikten med å drive en studentforening?
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 10
Regnskapsoppsett i Excel
Studentliv kurs i PR og markedsføring - Modul 8 1 Henge opp informasjon Plakater Ulike typer oppslagstavler Vis god plakatskikk Bannere På Frederikkebygningen,
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Handlingsplan for Oslostudentenes idrettsklubb 2013.
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
2005 Velkommen til Bachelorprogrammet i Utviklingsstudier!
Gutter som lekeressurser HOSLE BARNEHAGE
Gruppe 4 Rekruttere flere voksne medlemmer. Netto tilvekst skal økes med 10%
Modum Rotaryklubb RUS-INFO
For studieinformatører og –veiledere Tirsdag 30. juli 2013 Studiestarten 2013.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 1 Trøtte tryner Ice-breaker!
Mottak og oppfølging av internasjonale studenter
Status for Exchange ved UiO og veien videre v/ Bård Jakobsen (GMT/KD/IT-Drift/USIT)
Lisa Utnem, Lektorprogrammets administrasjon Praktisk informasjon om uken.
Mottak og oppfølging av internasjonale studenter Marte Øvstetun Seksjon for kommunikasjon og studentinformasjon Avdeling for fagstøtte Oppdateringsmøte.
Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.
MÅNEDSBREV FOR TYRIHANS SEPTEMBER 2016 MÅNEDSBREV FOR TYRIHANS SEPTEMBER 2016 Så har vi kommet noen uker inn i det nye barnehageåret, og nye barn og voksne.
Høgskolen i Buskerud og Vestfold Studentundersøkelse 1.årsstudenter 2012 Høgskolen i Buskerud.
Informasjonsmøte BACHELORSTUDENTER FYSIKK, ASTRONOMI OG METEOROLOGI HØSTEN 2016.
Institutt for Informatikk ønsker alle nye studenter velkommen! Bachelorprogrammet Informatikk: språk og kommunikasjon.
Informasjonsmøte for studenter på Årsenhet i spesialpedagogikk (Lærevansker og særskilte behov i et system- og individperspektiv) Høsten 2015.
Institutt for Informatikk ønsker alle nye studenter velkommen! Bachelorprogrammet Informatikk: programmering og nettverk.
Institutt for Informatikk ønsker alle nye studenter velkommen! Bachelorprogrammet Informatikk: språk og kommunikasjon.
FADDERORDNINGEN HØST  Alle nye studenter som har opptak via samordnaopptak er «meldt på» fadderordningen  Ikke obligatorisk å være med. Alt.
Fylkesmannen i Oslo og Akershus Nytt fra barnehageområdet Barnehageforum Ny St. melding våren 2016 Ny Rammeplan fra 2017 UDIRs støtteressurser:
Lisa Utnem, Lektorprogrammets administrasjon Praktisk informasjon om uken.
HAMMER TURN Foreldremøte august 2017.
Årshjul for kommunikasjon
Sammen får vi ting til å skje
EUROPEISK MOBILITETSUKE
Rekrutteringstall.
Dette er forsiden som kommer frem når dere har logget dere på
Anne Nordheim, AF/ SKS Studiestart ved UiO 2016.
Fellesbefaring: Transport av sand
Husk sunn matpakke Hva putter du i matboksen? Har du noen gang tenkt:
Lisa Utnem, Lektorprogrammets administrasjon
Ord 1 - fremside Ord 2 - fremside Ord 3 - fremside Ord 4 - fremside
Events by Knutepunktet
«Viktige valg i en verden av endring»
Årshjul for kommunikasjon
Institutt for Informatikk ønsker alle nye studenter velkommen!
Flere lesere, flere muligheter
Gå til – Klikk på «lag konto».
Award-konsept.
Storebrand pensjonistforening og vel møtt til vårens aktiviteter
Lions Clubs Oslo og Bærum GMT Ketil Stuan
Samtidig som akademisk skriveuke på UV 8.april
Trenger du trådløst nett/wifi?
Utskrift av presentasjonen:

INFO UIO HVA GJØR SIO?

SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for kr

SiO 3

Studentpakken – deles ut til studenter i Oslo og Akershus SiO 4 Verdikuponger og prøvetime SiO Athletica

Studentkalenderen Trykkes opp i eks. 4 ulike versjoner UiO, BI, HiOA og generell SiO-app annonse på baksiden av kalenderen SiO 5

Foreningsdager: HiOA 13.8, UiO SiO 6

Stands SiO 7 To uker med stands på UiO og HiOA, omfattende runde med stands også på BI. Stand på de flere små og mellomstore høyskoler fra ultimo august og i september.

Andre elementer Sykkeltrekk med logo SiO-fotoboks for å skape ekstra oppmerksomhet på stand, bygge opp under #heistudentliv SiO 8

T-skjorter til alle i 1. linje SiO 9

I løpet av semesterstart har vi som mål at: SiO 10 De nye studentene skal ha fått kjennskap til SiO De nye studentene skal ha fått kunnskap om SiO sine produkter og tjenester, og gjerne også prøvd en del av disse. Fastlege – e-postadresser Trening – 500 medlemskap (på stand) Trening – prøvetimer i omløp Mat og Drikke – + 10 % omsetning ift. fjor Foreninger: interesseskjema fra UiO, 500 interesseskjema fra HiOA

Arrangementer og åpninger SiO 11 Fadder kick-off 8., 9. og 10. august HiOA – St. Hanshaugen 11. august. Hageleker 12. august. SiO deler ut frukt. Fadderordningen på UiO arrangerer Amazing Race SiO har en egen post her. Foreningsdager HiOA 13. august, UiO 17. august Frederikke Spiseri åpnes nyoppusset («Biljardrommet») Annas Spiseri åpner med nytt grunntilbud «Startkit» fra SiO til alle barna i SiO barnehage

ATHLETICA

Studentenes startpakke - annonse SiO 13

Workout Wednesday 19. august – tema ny timeplan 16. september – tema PT SiO 14

MAT OG DRIKKE

Hovedfokus Mat og Drikke - Skape prøving og lojalitet SiO 16

Visjon: En verden uten plastflasker Misjon: Skape et smakfullt og næringsrikt alternativ til dagens flaskevann og leskedrikker Forretningsidé: Salg av sunne og gode drikker i miljøvennlige flasker Water Well gjør dette gjennom et nettverk av intelligente dispensere som kommuniserer med deg gjennom din egen personlige smartflaske i «foodgrade stainless steel». Konseptet baserer seg på kortreist avkjølt renset vann tilsatt gode og næringsrike smaker med eller uten kullsyre. SiO Mat og Drikke lanserer Waterwell

Prosjekt Grunntilbud Annas – vi skal være best på studenttilpasning! SiO 18 Maten Bekledning Lokalet Serviset #online Det sosiale rommet

Re-åpninger Niels, KUTT Gourmet, Break, Biljardrommet SiO 19

HELSE

Fokus på fastlege og rådgivning Samle inn e-postadresser fra studenter som er interessert i fastlege Rådgivning på stand SiO 21

FORENINGER

Foreningsdager Foreningsdager ved UiO og HiOA hvor det rekrutteres medlemmer til foreninger Mål 1000 leads UiO Mål 500 leads HiOA Stå på stands og markedsføre foreningsdagen SiO 23

BARNEHAGE

Fokus: Ta godt i mot foreldre og barn, gi informasjon Startpakke til alle barnehagebarn/foreldre Innhold: Velkomstbrev, informasjon om barnehagens tilbud og andre relevante tilbud fra øvrige tjenesteområder, matboks til barna m.m. Mål: Få foreldre til å benytte seg av flere av våre tilbud, skape merverdi for foreldre og barn. Kampanje – «rakk du ikke datoen» SiO 25

BOLIG

Fokus: Ta godt i mot nye beboere Stand utenfor SiOsenteret 3.8 og 7.8 med ordensvakter som besvarer spørsmål Mål: Bidra til en bedre køopplevelse, redusere trykk på SiOsenteret, skape et godt førsteinntrykk av SiO. God synlighet i SoMe Mål: Ønske nye beboere velkommen, levendegjøre studentboligene, kommunisere til de som ikke fikk bolig om å søke igjen SiO 27