INFO UIO HVA GJØR SIO?
SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for kr
SiO 3
Studentpakken – deles ut til studenter i Oslo og Akershus SiO 4 Verdikuponger og prøvetime SiO Athletica
Studentkalenderen Trykkes opp i eks. 4 ulike versjoner UiO, BI, HiOA og generell SiO-app annonse på baksiden av kalenderen SiO 5
Foreningsdager: HiOA 13.8, UiO SiO 6
Stands SiO 7 To uker med stands på UiO og HiOA, omfattende runde med stands også på BI. Stand på de flere små og mellomstore høyskoler fra ultimo august og i september.
Andre elementer Sykkeltrekk med logo SiO-fotoboks for å skape ekstra oppmerksomhet på stand, bygge opp under #heistudentliv SiO 8
T-skjorter til alle i 1. linje SiO 9
I løpet av semesterstart har vi som mål at: SiO 10 De nye studentene skal ha fått kjennskap til SiO De nye studentene skal ha fått kunnskap om SiO sine produkter og tjenester, og gjerne også prøvd en del av disse. Fastlege – e-postadresser Trening – 500 medlemskap (på stand) Trening – prøvetimer i omløp Mat og Drikke – + 10 % omsetning ift. fjor Foreninger: interesseskjema fra UiO, 500 interesseskjema fra HiOA
Arrangementer og åpninger SiO 11 Fadder kick-off 8., 9. og 10. august HiOA – St. Hanshaugen 11. august. Hageleker 12. august. SiO deler ut frukt. Fadderordningen på UiO arrangerer Amazing Race SiO har en egen post her. Foreningsdager HiOA 13. august, UiO 17. august Frederikke Spiseri åpnes nyoppusset («Biljardrommet») Annas Spiseri åpner med nytt grunntilbud «Startkit» fra SiO til alle barna i SiO barnehage
ATHLETICA
Studentenes startpakke - annonse SiO 13
Workout Wednesday 19. august – tema ny timeplan 16. september – tema PT SiO 14
MAT OG DRIKKE
Hovedfokus Mat og Drikke - Skape prøving og lojalitet SiO 16
Visjon: En verden uten plastflasker Misjon: Skape et smakfullt og næringsrikt alternativ til dagens flaskevann og leskedrikker Forretningsidé: Salg av sunne og gode drikker i miljøvennlige flasker Water Well gjør dette gjennom et nettverk av intelligente dispensere som kommuniserer med deg gjennom din egen personlige smartflaske i «foodgrade stainless steel». Konseptet baserer seg på kortreist avkjølt renset vann tilsatt gode og næringsrike smaker med eller uten kullsyre. SiO Mat og Drikke lanserer Waterwell
Prosjekt Grunntilbud Annas – vi skal være best på studenttilpasning! SiO 18 Maten Bekledning Lokalet Serviset #online Det sosiale rommet
Re-åpninger Niels, KUTT Gourmet, Break, Biljardrommet SiO 19
HELSE
Fokus på fastlege og rådgivning Samle inn e-postadresser fra studenter som er interessert i fastlege Rådgivning på stand SiO 21
FORENINGER
Foreningsdager Foreningsdager ved UiO og HiOA hvor det rekrutteres medlemmer til foreninger Mål 1000 leads UiO Mål 500 leads HiOA Stå på stands og markedsføre foreningsdagen SiO 23
BARNEHAGE
Fokus: Ta godt i mot foreldre og barn, gi informasjon Startpakke til alle barnehagebarn/foreldre Innhold: Velkomstbrev, informasjon om barnehagens tilbud og andre relevante tilbud fra øvrige tjenesteområder, matboks til barna m.m. Mål: Få foreldre til å benytte seg av flere av våre tilbud, skape merverdi for foreldre og barn. Kampanje – «rakk du ikke datoen» SiO 25
BOLIG
Fokus: Ta godt i mot nye beboere Stand utenfor SiOsenteret 3.8 og 7.8 med ordensvakter som besvarer spørsmål Mål: Bidra til en bedre køopplevelse, redusere trykk på SiOsenteret, skape et godt førsteinntrykk av SiO. God synlighet i SoMe Mål: Ønske nye beboere velkommen, levendegjøre studentboligene, kommunisere til de som ikke fikk bolig om å søke igjen SiO 27