Dialogmøte Korleis arbeider vi med kvaliteten i grunnopplæringa i Sogn og Fjordane?
Tre samtaletypar Disputerande Usemje, høyrer lite etter, forsvarar eige arbeid, korte utvekslingar Akkumulerande Byggje positivt, men ukritisk, på kvarandre sine ytringar, stadfestar kvarandre, parallelle forteljingar Utforskande Konstruktivt og kritisk undersøkjande, synspunkt vert utfordra og alternative hypotesar vert lagt fram. Kunnskap og refleksjon kjem opent til syne Mercer og Lilleton 2007
Elevundersøkinga
Fullført og bestått 2009-kullet(2014)
Grunnskulepoeng i alle fylka GRUNNSKULEPOENG Fylke Akershus40,941,041,141,541,8 Hordaland40,440,740,340,941,4 Sogn og Fjordane41,541,2 41,541,2 Oslo fylke40,540,8 41,341,1 Buskerud39,9 40,540,140,9 Nasjonalt39,940,040,140,440,8 Sør-Trøndelag39,739,839,640,240,8 Møre og Romsdal40,140,340,140,440,7 Nordland39,839,9 40,340,7 Aust-Agder39,338,939,439,840,6 Rogaland39,5 40,140,340,6 Troms fylke40,140,040,3 40,5 Vestfold39,439,539,840,640,5 Vest-Agder39,6 39,039,940,4 Nord-Trøndelag39,739,439,5 40,3 Oppland39,539,6 39,740,2 Hedmark38,939,139,239,340,0 Østfold fylke39,039,139,039,439,8 Telemark38,938,538,839,239,7 Finnmark39,538,539,339,539,2
Grunnskulepoeng Sunnfjord
Karakterpoeng ved innsøking Skular Årdal40,639,439,6 Dale41,743,440,3 Eid40,640,7 Firda45,845,746,5 Flora38.839,838,8 Hafstad45,845,944,6 Høyanger40,042,342,2 Måløy39,439,940,1 Mo og Øyrane35,5( Øyrane)34,337,1 Stryn40,740,040,8 Sogndal42,642,341,8
Fullført og bestått Vg1 per kommune
Fullført og bestått VG1-Sunnfjord
Bestått Vg1 per utdanningsprogram
Fullført og bestått Vg1 per skule
Fullført Vg1, men manglar fag eller stryk i eitt eller fleire fag
Heildagsfråvær ved skulane Slutta elevar er ikkje med i tala §3-47 fråvær(10-dagarsregelen) er heller ikkje med Kurselevar og vaksne er ikkje med Slutta elevar er ikkje med i tala §3-47 fråvær(10- dagarsregelen) er heller ikkje med Kurselevar og vaksne er ikkje med
Timefråvær ved skulane
Karakteren 1 og IV
Refleksjonsskjema Fylkesdirektøren ynskjer innspel på kva meir vi kan gjere for å få elevane våre til å fullføre heile opplæringsløpet Gode resultat-her står vi sterkt: Område vi kan forbetre oss på: Konkrete handlingar vi bør gjennomføre for å lukkast på desse områda i vår region: 1 2 3
Oppfølging frå rektorkonferansen
Refleksjonsskjema Fylkesdirektøren ynskjer innspel på kva meir vi kan gjere for å få elevane våre til å fullføre heile opplæringsløpet Gode resultat-her står vi sterkt: Område vi kan forbetre oss på: Konkrete handlingar vi bør gjennomføre for å lukkast på desse områda i vår region: 1 2 3
Sluttarar på Vg1 med ungdomsrett
Kven er sluttarane? Elevar med stort fråvær Elevar som er skuleleie, manglar motivasjon og ynskjer jobb Elevar som gjer omval Elevar med fagvanskar Elevar med personlege vanskar/utfordringar Elevar som er sjuke Sluttarar Vg1 frå kommunane
Fullført og bestått Vg1-Vg3 våren 2015
Elevar med arbeidslivsfag- kva utdanningsprogram vel dei? Elevar i Vg1 hausten 2014 og 2015