Expanding Cloud Footprint in Europe Fastest growing cloud provider in Europe #1 in EMEA 750K Seats 20 new channel partners Q4 2015.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Advertisements

Sosiale medier & frivillige organisasjoner
BHC © 1 “The times they are a-changin´” Refleksjoner knyttet til status, muligheter og begrensninger Stav Hotel 4. Juni 2013 Bo Hjort Christensen Sivilingeniør/Bedriftsøkonom.
Uninett telefonisystemer. © 2010 Avaya Inc. All rights reserved. Dagens løsning  Uninett sfærens telefoniløsninger fra Avaya er per i dag preget av mange.
And Together. Free your energies Bodil Rabben 16.november 2010 Modne og modige kunder og leverandører.
1 Information search for the research protocol in IIC/IID Medical Library, 2013.
© 2010 KPMG AS, a Norwegian member firm of KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International, a Swiss cooperative. All rights.
PARLAY/OSA Referanser: Referanser Foredraget er i all hovedsak basert på to artikler. Disse kan finnes på:
Workshop 5: Mobilt Ole Kristian Måge Marit Dalseg.
Selskap og Produkter Kontor i Stockholm, Oslo og København
Fra IP telefoni til IT telefoni…
1 Elektronisk samhandling & integrasjon PUG Lillehammer
Norsk Regnesentral Norwegian Computing Center KDI prosjektet Knut Holmqvist Norsk regnesentral.
Elektronisk fakturering mellom bedrifter Oversikt over den internasjonale utviklingen Arild Haraldsen‏ Adm. Dir. NorStella Vice Chair UN/CEFACT BUREAU.
Gründerskolen Sørmarka. Gründerskolen This award winning Norwegian entrepreneurship programme aims to develop students’ theoretical and practical.
A PROJECT WEEK 45: INTRO+ RESEARCH AND PLANNING WEEK 46: RESEARCH AND WIKI WRITING WEEK 47: NO ENGLISH WEEK 48: FINISHING TOUCHES WEEK 49: ORAL PRESENTATIONS.
Økonomiske utsikter - med lavere oljepris
Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive.
Dynamic Capabilities William Lazonick and Andrea Prencipe The Innovative Firm William Lazonick.
Gruppeøving 8.mars Agenda Presentasjon av hjemmeoppgaver Endelig gruppeinndeling Elevator pitch Neste hjemmeoppgave.
PKI – Norge Gruppe 3  Thorstein  Rune  Kjersti  Rasmus.
Copyright bMenu Private company confidential information. bMenu.
Trender og verden rundt oss - Tanker fra bla Educause 2014 Kristian Rikvold-Jess.
Partnerprogrammet – de ulike nivåene Ingen kostnader eller krav. Årlig avgift. Årlig avgift. Krav slik som eksamener og tester.
Small and Midmarket Cloud Solutions: 150 seter av Microsoft Office 365, minst 10 nye kunder (12mnd) 300 seter av Microsoft Office.
Mobilitet Frank-Stener Andersen Business Development Manager
Nettverk: Connect to success! Anne Gretland Partner Business and Development Lead, Microsoft Norway Leder og medgrunnlegger av Oda-Nettverk.
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Microsoft Telefoni Gründere
ASECAP the key transport stakeholder in a changing EU transport environment Norway's contribution on the tolling roads in Europe as an ASECAP member Kallistratos.
Welcome. THE FACULTIES Faculty of Bioscience and Aquaculture Faculty of Professional Studies Faculty of Social Sciences Bodø Graduate School of Business.
Mitel Brum Brukerkonferanse 2016 Bjørn Inge Lindhjem Managing Director - Mitel Norway Mars
Et program for å levere Microsofts skytjenester og samtidig eie kundeforholdet “end-to-end”. Cloud Solution Provider (CSP) program.
# Mobilitet Morten Torp Avis Budget Group Norway Sales & Marketing Director Ruters strategi­dokument M2016 tar steget fra kollektiv­trafikkstrategi til.
Hvordan kan vi bidra internasjonalt? Skei, Bergen og Stavanger 5,6,7. januar, 2016 Svend Haakon Kristensen Head of Customer Operations/
SE i boligsektoren: eksempler og erfaringer fra UK Sarah Prosser Fotos: Marianne Gjørv.
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
Rotary eLearning Center- Community Service 20 gode grunner.
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
SmartSwap.
Viktoria Stensrud / Nasjonalparken Næringshage
Eksempel fra Nevrologisk avdeling
Hvilke muligheter finnes i andre deler av 6RP?
CAMPAIGNING From vision to action.
Your Life Cycle Partner in air compressor system solution
Hans Kristiansen, BI Arkitekt
Program – Nye aktører og forretningsmodeller i petroleum og el
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Hvorfor har byggnæringen et press på seg?
Norway Health Tech Seminar 1st MARCH 2018 Rannveig Fadum
Design driven Innovation Programme (DIP)
Nordsjøprogrammet Status for norske deltakere mars 2017
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Hvordan sikre seg at en forretningsstrategisk løsning er nettopp det; en forretningsstrategisk løsning og ikke et IT-system? Alf Reime
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Trends in the norwegian energy sector:
Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840.
Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder
The future of Unik Property Management software
Statsbygg/Scandiaconsult AS
Responsibility The purpose of the tutor reflections are to
Samfunnsutfordringer globalt og lokalt
“Gode kundeopplevelser” Workshop ved Stavanger Kulturhus 14
Oslo Teknopol IKS Knut Halvorsen Manager
The Norwegian Centre for ICT in education
The courts February 2018 Court Administration.
Personene. Personene Flere historier… Makt og begjær Vekst og løsrivelse Etikk og moral Trekantdrama Systemkritikk Andre?
Utskrift av presentasjonen:

Expanding Cloud Footprint in Europe Fastest growing cloud provider in Europe #1 in EMEA 750K Seats 20 new channel partners Q4 2015

Magic Quadrant for Corporate Telephony A Leader A Visionary A Challenge r Magic Quadrant for Unified Communications Magic Quadrant for UC for Midsize Enterprises Magic Quadrant for Unified Communications as a Service Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure Only Company in for BusinessCommunication s Gartner MQs 5

Mitel Norway Sterkt tilstedeværelse i det norske markedet 24% markedsandel (MZA 2015) Bredeste produktspekter av samhandling i Norge Ansatte med høy kompetanse innenfor: –Samhandling –Salg –Marketing –Teknisk Support –Lokal tilpasning Strategi: Tett dialog med våre kunder

Mitel Norway Mitel Partner Program - tett samarbeid med salgspartnere Mitel Direct Touch – Direkte kontakt med kunder Mitel Open – frokostseminar Mitel konsulentseminar BRUM – Mitel Brukerforening i Norge (6 – 7 April 2016) Mitel Applikasjonsdag Mitel Juleseminar

Markeds Drivere Skytjene ster Offentlig og privat Unified Communications Økt samhandling Mobilitet Sømløs tilgjengelighet Forbrukertilpa sning av Bedriftsløsnin ger Tilpasse forbruker utstyr Kundekontakt Multi-channel, mobil, social Sikkerhet Sikre kommunikasjon og samhandling

Forretningsmessige Mål Profitabel Vekst Kunde opplevelse Oppkjøp for å øke kundebasen Ansette de beste hodene Risiko reduksjon Status Quo Uengasjert medarbeidere

Mitel Strategy – Build growth pillars on a firm foundation 7 Rapidly growing market Strong new service streams with VoLTE, VoWIFI and SDN Converging fixed and mobile tech Grow business > 20% OWN the enterprise cloud Rapidly growing market Accelerating market migration Public and private capability Grow business > 20% OWN 4G LTE mobile Create the Mobile Enterprise

Business Challenges Global Busine ss Mobilit y BYOD CloudSocial Networks Complian ce Competition You

Simple Choices Innovati on DeviceSoftwareInfrastructur e Regardless of the size of your business or business vertical you operate in, Mitel is a clear choice.

MiVoice Clou d Premise Easy Deployment Flexible and Scalable Innovative IP Phone Portfolio Leading Voice Application Software User Mobility

MiCloud Clou d Premise Enable a Mobile Workforce Increase mobility and worker productivity MiCloud Contact Center Control costs while delivering enhanced capabilities Cost Savings Simplify and reduce IT Management & Cost Flexible and Scalable Migrate at your own pace Easy Deployme nt Enhance go-to- market simplicity Multiple Deployment Models Public, Private and Hybrid

MiCollab Video Conference Never miss those important calls Quickly find the right person to help Share documents and get work done faster Choose your device Clou d Premise

MiTea m a mobile-first, team collaboration solution with real-time, native integration that supports the way teams actually work today

MiContact Center Interact with your customers the way they want to connect with you Agent workflow optimization Superior productivity management Puts YOU in control of your customer experience. Cloud Premise

Kjenner du dine kunder? Web Mobil E-post Kundesenter Brev Kunde Samhandling Mobilitet Video Katalog Presence Åpne Standarder Management system Sosiale medier Bedrift Kontakpunkt Annonse

Intersections of Businesses Uniquely Position Mitel for the Future Intelligent Enterprise Powering Smart Connections Cloud Enterprise Powering Cloud Connections Mobile Enterprise Powering Mobile Connections

Seams Anchored by Real-Time Communications UCaaS DRaaS VoWiFi SMS SBCaaS POLICYaaS

Uniquely positioned to lead the mobile enterprise

Vi muligjør alle former for kommunikas jon og er en innovative leder Vi er markeds ledende Vi er eksperter på Bedriftskom munikasjon Vi tilbyr klare og tydelige kundevalg og har en klar strategi i et marked under endring Hvorfor Mitel?