Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Integrasjoner og 360°. Generelt om integrasjoner Integrasjonsrammeverket SIF Fordeler Merkantil Agenda.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Integrasjoner og 360°. Generelt om integrasjoner Integrasjonsrammeverket SIF Fordeler Merkantil Agenda."— Utskrift av presentasjonen:

1 Integrasjoner og 360°

2 Generelt om integrasjoner Integrasjonsrammeverket SIF Fordeler Merkantil Agenda

3 Fagsystem Integrasjoner Org. struktur, ansatte, brukere Intranett Virksomhets- styring 360° 360° Process Engine Selvbetjenings løsning Utsendelser Kunder Prosjekt Offentlig register Rekruttering Økonomi 360° Enterprise search 360° AD sync Webcruiter Visma EasyCruit 360° Import senter 360° Ekspedering m/ Digipost- kanal

4 SIF Adaptere SIF Master Data SI Integration Framework (SIF) Kontakt- person Ansatte Interne tjenester Vask virksomhet Virksomhet Synkroniser ansatt Metafocus Privat- person SakDokument Legg inn skademelding 360° 360° WebServices Fil

5 SIF Framework Common integration architecture High level services Ensures return on investment

6 Services Ready SIF Framework Object model Visualization - SI Integration Framework (SIF) Internal services Generic WebService Layer KGV-Service 360° Expert system A Expert system B Expert system C Customer Specific Custom Services Service Bus

7 Ett felles rammeverk for integrasjonsarkitektur Forenkler nye integrasjoner Samme rammeverk hos alle kunder, velutprøvd. Felles kompetansebase for konsulenter Forenklet oppgradering – eventuelle utfordringer avdekkes tidlig Lavere kostnader ved oppgradering Ferdige, utprøvde komponenter. For eks eget generisk tjenestelagskomponent som inneholder tjenester for Sak, dokument, fil og kontakt. Felles komponent for generiske fagsystemsintegrasjoner. Advantages using SIF Framework

8 Services Ready SIF Framework Object model Pricing - SI Integration Framework (SIF) Internal services Generic WebService Layer KGV-Service 360° Expert system A Expert system B Expert system C Customer Specific Custom Services Service Bus ,- kr ,- kr ,- kr ,- kr Estimat

9 Bundled services Generic WebService Layer SIF Framework Generic WebService Layer Installation 4 hr Workshop «Generic WebService Layer» Service Ready

10 SIF Framework KGVInstallation 2 hr Workshop «KGV» Service Ready Bundled services KGV Service

11 Bundled services Custom Service SIF Framework Custom Service Spesification Development & Installation Framework + Time and Material

12 SIF – Framework (The fundament of all future integrations) kr KGV – Service (Procurement) kr Includes installation in test and production environment + one 2 hr workshop Generic WebService Layer (Generic set of services) kr (Includes 1. expert system integration) Includes installation in test and production environment + one 4 hr workshop kr (For each comming expert system) Additional assistance is on time and material Additional installation and all additional assistance is time and material. These are all frameworks and services. None of these are products and there is no yearly maintenance. Upgrade is based on time and material. Pricing model


Laste ned ppt "Integrasjoner og 360°. Generelt om integrasjoner Integrasjonsrammeverket SIF Fordeler Merkantil Agenda."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google