Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition."— Utskrift av presentasjonen:

1 BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition

2 Page 2 ”Infor EAM Enterprise Edition - et av verdens ledende servicesystemer”  Mer enn 7000 kunder verden over  Enkelt å tilpasse, enkelt å bruke, men omfattende funksjonalitet  Gode integrasjonsmuligheter  Driftskontrollsystemer, Rapportsystemer, Økonomi- / ERP systemer ++  100 % webbasert – alt dere trenger er tilgang til internett  Tilrettelagt BIS PP standard arbeidsprosesser

3 Page 3 BIS PP Maintenance Management System - et fullverdig service- og vedlikeholdssystem STANDARD MODULER  Utstyr  Arbeid  Material & Lager  Innkjøp  Budsjett  Inspeksjon  Prosjekt  Service  Rapporter  Administrasjon

4 Page 4 En løsning som kan dekke mange behov - men enkelt å intuitivt å benytte ERP/økonomi Produksjon Eiendom IT utstyr Flåtestyring Veier, kabler og rørledninger Geografisk spredd utstyr Arbeidsordre MaterialForebyggende vedlikehold Innkjøp Analyse & rapporter Arbeidskraft E-handel Databridge Mobile Service anmodninger Tilstandsovervåkning Driftsdata BIS PP Maintenance Management System

5 Page 5 Tilpasset vårt konsept – din vedlikeholdspartner Kunde BIS Production Partner Underleverandører Kunde/BIS Production Partner Vedlikeholdssenter Drift LV V LV: Lokalt Vedlikehold Infor EAM: Løsningen for kunder som ikke har et eget vedlikeholdssystem Andre kunder og prosjekter

6 Page 6 Hvordan implementerer vi?  Vår løsning er en standard løsning basert på ”best practice”  Dere settes opp som en egen kunde i denne  Ingen lokal installasjon nødvendig  Enkel tilpasning / konfigurering  Egne brukere med tilhørende rettigheter  Opplæring i systemet  Dataregistrering / Import av data  Idriftsettelse

7 Page 7 Hvordan bruker vi systemet?  Vi tilbyr to ulike tilganger til løsningen  1 forenklet tilgang for å melde inn behov, samt se på utstyr og historikk  1 mer omfattende tilgang som inneholder mer funksjonalitet, arbeidsflyt, rapporter og kpier.

8 Page 8 Man kan enkelt logge seg på for å - anmode om arbeid eller service - søke opp utstyr og historikk

9 Page 9 Eller man kan få mer omfattende tilgang for mer detaljert oppfølging og kontroll  Hver bruker har sin personlige startside med oversikt over sine oppgaver = enklere brukergrensesnitt -> lavere terskel for å komme i gang  Dobbeltklikk for direkte tilgang til relevante data  Virksomhets-indikatorer for bedre oversikt  Dekker alle behov for FDV (utstyr, aktiva, arbeidsordre, HMS, reservedeler, innkjøp, rapportering, ++) og gir en enklere hverdag

10 Page 10 Anleggsregister / Aktiva administrasjon  Spor historikk  Anleggs- og utstyrshierarki  Kople dokumenter og tegninger  Detaljert kostnadssporing  Sentralisert lager  Ubegrenset brukerdefinerte felter  Sett opp FV planer  Automatisk oppsett av materialfortegnelse, stykklister  Garantikrav og sporing

11 Page 11 Arbeidsordremodul  Arbeidsflyt for best mulig effektivitet  Hurtigregistrering og stengning  Tilpasset deres behov  Egendefinerte felt  Full oversikt over planlagte og utførte jobber  Koble dokumenter direkte til AO  ++

12 Page 12 Forebyggende vedlikehold  Følg opp kritisk utstyr med riktig vedlikehold  Spor Aktiviteter, ressurser og materialer  Planlegg etter kalender og/eller målerbasert bruk  Verktøyadministrasjon  Kople dokumenter og tegninger  Vær à jour med krav og pålegg  Planlegg og budsjetter basert på historikk

13 Page 13 Lager / Materialadministrasjon  Flerlager funksjonalitet  Materiallister  Rekvisisjoner  Bestillingspunkt  Tellelister  Automatisk etterbestilling  Sentralisert sporing  ABC og EOQ Analyse

14 Page 14 Innkjøpsadministrasjon  Integrert med arbeidsordre for enklere rekvisisjon og innkjøp  Tilpasset arbeidsflyt for godkjenning av IO  Bestill tjenester og deler  Revisjonssporing  Stående innkjøpsordre  Mottak og retur til leverandør

15 Page 15 Hva oppnår vi?  1 løsning med standardiserte og effektive arbeidsprosesser  Inkluderer også sikkerhets- og HMS arbeid  Klare definerte organisasjoner, roller / ansvarsområder og grensesnitt  Utveksle kompetanse og ressurser  “Stordriftsfordeler”  Sterkt fokus på forbedringsprosesser og verktøy  Tett oppfølgingsstruktur  Gjennomprøvd forretningsmodell  Aktiv styring fra begge sider

16 Thank you very much for your attention


Laste ned ppt "BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google