Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertJørgen Rød Endret for 9 år siden
1
HVORFOR FORRETNING BØR BRY SEG OM KONTINUERLIGE LEVERANSER Smidig 2012 Sveinung Dalatun
4
... utrulling av ferdige features fortløpende HVA ER KONTINUERLIGE LEVERANSER?
5
VELDIG KONTINUERLIG...
6
... LITT MINDRE KONTINUERLIG
7
Vi må forstå forretning sine problemstillinger Endringer medfører risiko Endringer må gi forretningsverdi FOKUS PÅ FORRETNING
8
http://www.flickr.com/photos/dwaynemac/379273538/
9
MINDRE ENDRINGER BETYR LAVERE RISIKO
15
KORTERE FEEDBACKSYKLER
16
Lettere å lære av små endringer enn store Hvilke ukjente er lettest å identifisere? x + y = 5? Eller x = 2 og y = 3? KORTERE FEEDBACKSYKLER
17
TDD
18
BDD
19
Verifisere kundeverdi
21
Fokus på feil kundesegment? Feil prismodell? Osv. MEN...
22
FAIL FAST
25
HØYERE RESPONSEVNE
26
TAKE AWAYS
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.