Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

HVORFOR FORRETNING BØR BRY SEG OM KONTINUERLIGE LEVERANSER Smidig 2012 Sveinung Dalatun.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "HVORFOR FORRETNING BØR BRY SEG OM KONTINUERLIGE LEVERANSER Smidig 2012 Sveinung Dalatun."— Utskrift av presentasjonen:

1 HVORFOR FORRETNING BØR BRY SEG OM KONTINUERLIGE LEVERANSER Smidig 2012 Sveinung Dalatun

2

3

4 ... utrulling av ferdige features fortløpende HVA ER KONTINUERLIGE LEVERANSER?

5 VELDIG KONTINUERLIG...

6 ... LITT MINDRE KONTINUERLIG

7 Vi må forstå forretning sine problemstillinger Endringer medfører risiko Endringer må gi forretningsverdi FOKUS PÅ FORRETNING

8 http://www.flickr.com/photos/dwaynemac/379273538/

9 MINDRE ENDRINGER BETYR LAVERE RISIKO

10

11

12

13

14

15 KORTERE FEEDBACKSYKLER

16 Lettere å lære av små endringer enn store Hvilke ukjente er lettest å identifisere? x + y = 5? Eller x = 2 og y = 3? KORTERE FEEDBACKSYKLER

17 TDD

18 BDD

19 Verifisere kundeverdi

20

21 Fokus på feil kundesegment? Feil prismodell? Osv. MEN...

22 FAIL FAST

23

24

25 HØYERE RESPONSEVNE

26 TAKE AWAYS


Laste ned ppt "HVORFOR FORRETNING BØR BRY SEG OM KONTINUERLIGE LEVERANSER Smidig 2012 Sveinung Dalatun."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google