Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Vår felles historie Legemiddelindustrien (LMI) 2013.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Vår felles historie Legemiddelindustrien (LMI) 2013."— Utskrift av presentasjonen:

1 Vår felles historie Legemiddelindustrien (LMI) 2013

2

3 Agenda  Hva er en strategisk historie?  Hvorfor trenger vi en strategisk historie?  Hvordan ble historien laget?  Hvordan skal historien spres?

4 “If you take care of the inside, the inside will take care of the outside” Harold Burson

5 Hva er en strategisk historie?  Intern prosess > styrker ekstern kommunikasjon  Dynamisk historie > hvem vi er og hva vi gjør  En løsning > ikke et problem  Inkluderende og positivt ladet > ser muligheter  Skal legitimere vår posisjon  Skal vise vårt bidrag til samfunnsutfordringer  ”Elevator story” > Skal fortelles på 1 minutt

6 Hvorfor en strategisk historie?  Ulike aktører i mange yrkesgrupper i hele landet  Felles forståelse av hvem vi er og hvordan vi skal kommunisere det  Må ikke gå i samme takt, men gå i samme retning  En styring av forventninger til oss som bransje  Intern stolthet i bransjen skal sørge for robust ekstern kommunikasjon

7 Hvordan ble vår historie laget?  Juni 2011 LMI-styret vedtar å utvikle en strategisk historie  Høsten 2011 LMI-arbeidsgruppe og First House finner hovedelementene  November 2011 Historien er hovedtema på strategisamlingen  Februar 2012 Den ”endelige” versjonen presenteres for medlemsbedriftene  Mai 2012 Arbeidet med å spre historien til alle ansatte starter

8 Hvordan spres historien?  Selve historien

9

10 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen

11

12 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen  Bransjedagen 5. juni 2012

13

14 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen  Bransjedagen 5. juni 2012 

15

16 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen  Bransjedagen 5. juni 2012   Denne presentasjonen

17

18 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen  Bransjedagen 5. juni 2012   Denne presentasjonen  Fakta-ark med argumenter rundt historien

19

20 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen  Bransjedagen 5. juni 2012   Denne presentasjonen  Fakta-ark med argumenter om historien  Sosiale medier

21

22 Hvordan spres historien?  Selve historien  Filmen  Bransjedagen 5. juni 2012   Denne presentasjonen  Fakta-ark med argumenter om historien  Sosiale medier  Egen brosjyre som skal distribueres til alle ansatte

23


Laste ned ppt "Vår felles historie Legemiddelindustrien (LMI) 2013."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google