Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil 2007 2009 MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil 2007 2009 MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE milepæler

3 Hvem er vi? KAMPANJE utgir redaksjonelle og kommersielle produkter for medie- og kommunikasjonsbransjen. 1 2 KAMPANJE har en unik markedsposisjon. 3 KAMPANJE er en sterk og tydelig merkevare. 4 KAMPANJEs lesere og brukere er svært lojale.

4 Hvordan KAMPANJE kapitaliserer på denne posisjonen – kommersielt og i utviklingen av nye produkter og tjenester. Ord for dagen

5 Hvordan bruke vår markedsposisjon til å generere nye inntektskilder - samt befeste vår posisjon ytterligere? Problemstilling

6 Strategiprosess vinteren 2013 First things first

7 Hovedfunn KAMPANJE er bransjens møteplass for faglig påfyll og nettverksbygging. 1 2 Det finnes betalingsvilje for produkter som gjør arbeidshverdagen enklere for menneskene i bransjen. 3 Det er viktig for aktørene i bransjen ”å se og bli sett”. Spørsmål: Hvordan kan KAMPANJE både befeste sin posisjon og kapitalisere på denne?

8 Hvordan? 1. kvartal 2014 – Nye kampanje.com lanseres. KAMPANJE Premium (nye produkter og tjenester, betalingsløsning) KAMPANJE Free Web Event November EventAppen lanseres. Byråguide November 2013 – Byråguiden prelanseres.

9 Bransjens EventApp OVERSIKT: Kalender som viser alle konferansene i medie-og kommunikasjonsbransjen gjennom året. 1 3 BRUK. Før, under og etter eventene. 2 MER INNHOLD: Selges til andre aktører som også vil tilby Eventappen på deres egne konferanser. Får dermed økt distribusjon og innhold. EventApp

10 Etter event: Arkiv, presentasjoner, notater 3 På event: Sosiale medier, mitt program, notater/bilder om sponsorer, om foredragsholdere 2 Før evnt: Årshjul, program, påmelding. 1

11 Kampanje Byråguide Byråguide

12 Målsetninger: KAMPANJE Byråguide Ta en enda tydeligere posisjon som bransjemøteplass i utvidet forstand. 1 2 Foredle merkevaren og bli enda viktigere. 3 Etablere flere inntektsben for å stå enda stødigere og dermed være mindre avhengig av et volatilt reklamemarked. Byråguide

13 KAMPANJE Byråguide Showroom med dynamisk innhold, samler hele bransjen under ett digitalt tak. 1 3 Gir en fullstendig oversikt over byråene i Norge. 2 Utstillingsvindu for byråene der de kan vise frem eget byrå, cases og menneskene i byrået. Byråguide

14 For byråene Byråguide Byråguiden gir deltakende byråer synlighet og profilering gjennom tagging til Kampanjes arkiv samt en speiling av Byråguiden på forsiden av kampanje.com 1 2 Byråene får en egen og omfattende presentasjonsside i Byråguiden. 3 Forsiden på Byråguiden vil være dynamisk. Byråer som nylig har blitt omtalt på kampanje.com, lastet opp en case eller har en ansatt som har registrert en profil vises på forsiden. 4 Byråene får en unik mulighet til å posisjonere seg i forhold til hverandre.

15 For annonsørene Byråguide Gir annonsørene en unik mulighet til å orientere seg i markedet for PR, medie-, design og reklamebyråer. 1 2 Gjør det enklere for annonsørene å finne rett byrå ift egne behov. 3 Gir en komplett oversikt over byråene, arbeider og ansatte, samt mulighet til å selektere på ulike kriterier som type byrå, geografi, størrelse osv. 4 All informasjon kan hentes på et sted.

16 Oppsummering Byråguide Byråguiden bygger opp under visjonen om å være medie - og kommunikasjonsbransjens møteplass. 1 2 Byråguiden gir KAMPANJE et nytt virksomhetsben å stå på.

17 KAMPANJE Bransjens møteplass – for faglig påfyll og nettverksbygging. Magasinet Web Mobil Event Nettbrett Web-TV Nyhetsbrev Byråguide

18 Hvis dere har spørsmål eller vil vite mer… Ta gjerne kontakt på eller Takk for meg…


Laste ned ppt "1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil 2007 2009 MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google