Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Årets mediepriser 2013 Magasin- og ukepressenominasjoner.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Årets mediepriser 2013 Magasin- og ukepressenominasjoner."— Utskrift av presentasjonen:

1 Årets mediepriser 2013 Magasin- og ukepressenominasjoner

2 Årets forside Friskt, lekent, stilrent og gjennomtenkt. Tar modig logogrep uten å miste lesbarhet. Blir ekstra tydelig når alt er i sort /hvitt. Inviterer leseren inn i en forundringspakke av et blad. Delikat og sobert utført.

3 Årets feature-/kultursak Spennende grep som skapte nasjonal debatt. Intervjuobjektet viser nye sider av seg selv. Her brukes magasinformatet for alt det er verdt. Lekkert, god tekst og delikate bildet.

4 Årets inspirasjonssak Harmonisk og spennende. Saken viser flisene på en helt ny måte, og inspirerer på flere nivåer. Dette er til å nappe ut og spare på. Stilistisk og flott!

5 KK "Anbjørg" FOTO: Geir Dokken Årets magasinfoto Årets inspirator pryder årets magasinfoto. Dette oser av glamour og hun blåser kjærlig sitt stjerneglitter på oss. Umiddelbar stoppeffekt - lekent, lekkert og morsomt. Kommer ut av stativet og treffer deg i hjertet.

6 Exellence:BONYTT Årets forbrukersak GRUNDIG - den ultimate gulvguiden! Denne kan gis ut som egen bok. Inspirasjon og praktiske tips i skjønn forening. Bravo!

7 AUTOFIL Årets forbrukersak En tydelig og gjennomført ide. Imponerende å få en test til å fremstå som en feature, uten å miste forbrukerelementene. Mange innganger gjør at saken lever lenge. En fest for øyet!

8 Årets nyskapning Et friskt pust for den nye generasjonen fiskere. Drømmende og estetisk. Fanger stemningen og roen du får når du fisker inn i magasinet. Modig å satse på papiret. Et fantastisk prosjekt! Exellence

9 Årets nyskapning Stilistisk og delikat. Her lekes det med det tradisjonelle sjangeruttrykket. Baking er gjort morsomt, kult og innovativt. Imponerende høy kvalitet i hver utgave. Dette gir mersmak!

10 Årets magasin 2013 var et år preget av dristige valg, tydelige designgrep og videreutvikling av magasinjournalistikken. Modige forsider gjør at bladet står stødig og skiller seg ut i bladhyllene. I et fallende magasinmarked har de utmerket seg med vekst i både opplagstall og lesertall, det er intet annet enn imponerende. En liten redaksjons vilje og evne til å snu opp ned på produktet og satse på det de tror på gjør at magasinet MANN er årets magasin!


Laste ned ppt "Årets mediepriser 2013 Magasin- og ukepressenominasjoner."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google