Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Norsk Medieindeks 2012.h Lesertall for ukeblader, magasiner og tegneserier.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Norsk Medieindeks 2012.h Lesertall for ukeblader, magasiner og tegneserier."— Utskrift av presentasjonen:

1 Norsk Medieindeks 2012.h Lesertall for ukeblader, magasiner og tegneserier

2 Utvikling i antall lesertilfeller Summen av lesertall for alle målte titler i undersøkelsen 2

3 Aktualitet & TV Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år + 3 (000)

4 Bil og båt 4 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

5 Næringsliv 5 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

6 Bolig og interiør 6 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

7 Kvinne 7 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

8 Foreldre 8 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

9 Menn 9 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

10 Mat, helse og livsstil 10 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

11 PC, lyd og bilde 11 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

12 Sport, reise, friluftsliv og vitenskap 12 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

13 Tegneserier 13 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

14 Ung 14 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

15 Avismagasiner 15 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +

16 Utvikling - bladkategorier 16 (000) Norsk Medieindeks 2012.h, personer 12 år +


Laste ned ppt "Norsk Medieindeks 2012.h Lesertall for ukeblader, magasiner og tegneserier."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google