Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertNiclas Slettebakk Endret for 9 år siden
1
AftenpostenTV Til stede i storbyen
2
AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:
3
Serier og konsepter på AftenpostenTV fremover: -Faste studiosendinger -Vinskole med Ingvild Tennfjord -Langrennsteknikk og skismøring -Langrennsturer i Oslomarka -Spennende matprogram -Hemmeligheten bak god kaffe
4
• Urbane nordmenn under 40 år ser stadig mindre på tv, og bruker stadig mer tid på video på nett. • Aftenpostens webtv-publikum er unge og urbane. • De har eller tar høyere utdannelse. • De er opptatt av nyheter, trender og smart underholdning. ENDREDE MEDIEVANER
5
Levende bilder setter inntrykk. Levende bilder er mest effektivt til å øke kjennskap eller endre holdning til et merke. AftenpostenTV viser reklamefilm i en troverdig og interessant kontekst. 10 – 30 sekunder med høy oppmerksomhet før eller etter Aftenpostens videoreportasjer. Gjennom Storby-samarbeidet når reklamefilmen publikum i Bergen, Stavanger, Kristiansand og Trondheim. STERKE STORBY-INNTRYKK
6
• Aftenposten bistår med å lage reklamefilm. • Reklamefilm før redaksjonelt innhold (preroll) – 0,40 kr. per visning. Inkluderer bannerannonse ved siden av videospilleren. • Reklamefilm etter redaksjonelt innhold (postroll) – 0,30 kr. per visning. REKLAMEFILM - PRISER
7
• Vi lager serier sammen med kundene, og skreddersyr videokonsepter for riktig målgruppe. • Vi hjelper kundene med produktplassering og sponsorrigg tilknyttet videoserier. WEBTV-SERIER
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.