Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

AftenpostenTV Til stede i storbyen. AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "AftenpostenTV Til stede i storbyen. AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:"— Utskrift av presentasjonen:

1 AftenpostenTV Til stede i storbyen

2 AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:

3 Serier og konsepter på AftenpostenTV fremover: -Faste studiosendinger -Vinskole med Ingvild Tennfjord -Langrennsteknikk og skismøring -Langrennsturer i Oslomarka -Spennende matprogram -Hemmeligheten bak god kaffe

4 • Urbane nordmenn under 40 år ser stadig mindre på tv, og bruker stadig mer tid på video på nett. • Aftenpostens webtv-publikum er unge og urbane. • De har eller tar høyere utdannelse. • De er opptatt av nyheter, trender og smart underholdning. ENDREDE MEDIEVANER

5 Levende bilder setter inntrykk. Levende bilder er mest effektivt til å øke kjennskap eller endre holdning til et merke. AftenpostenTV viser reklamefilm i en troverdig og interessant kontekst. 10 – 30 sekunder med høy oppmerksomhet før eller etter Aftenpostens videoreportasjer. Gjennom Storby-samarbeidet når reklamefilmen publikum i Bergen, Stavanger, Kristiansand og Trondheim. STERKE STORBY-INNTRYKK

6 • Aftenposten bistår med å lage reklamefilm. • Reklamefilm før redaksjonelt innhold (preroll) – 0,40 kr. per visning. Inkluderer bannerannonse ved siden av videospilleren. • Reklamefilm etter redaksjonelt innhold (postroll) – 0,30 kr. per visning. REKLAMEFILM - PRISER

7 • Vi lager serier sammen med kundene, og skreddersyr videokonsepter for riktig målgruppe. • Vi hjelper kundene med produktplassering og sponsorrigg tilknyttet videoserier. WEBTV-SERIER


Laste ned ppt "AftenpostenTV Til stede i storbyen. AftenpostenTV viser inntrykkene fra storbyen: Nyheter, kultur, innsikt og serier:"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google