Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertLukas Mortensen Endret for 9 år siden
1
KM 2012
2
Antall daglige lyttere Kilde: TNS Gallup PPM Det er aldri målt så mange daglige lyttere på radio som i 2011 etter overgangen til PPM-målingen `000
3
Daglig oppslutning i målgruppen P20-50 år P3 er nå større en Radio Norge Kilde: PPM undersøkelsen P20-50 2012 uke 1-10
4
3 mill. personer lytter til kommersiell radio hver uke P4+ alene genererer 2 531 000 lyttere i snitt hver uke Kilde: TNS Gallup PPM sept 2011 80 % av alle mellom 20-50 år lytter til kommersiell radio hver uke
5
Det kommersielle markedet 2012 Kilde: TNS Gallup PPM uke 2-11 2012 Sum markedsandeler: P4+: 67,5% Radio Norge+: 32,5%
6
Daglig dekning i målgrupper 2012 Grafen viser hvor mange % innenfor hver målgruppe som lytter daglig % Kilde: TNS Gallup PPM uke 2-11 2012
7
Lytting ute/hjemme P4+ Basert på rating| 20-55 år| Hverdager jan-feb 2012
8
Folk flest er lei av reklame Kilde: Sifo %
9
60 GRP til KM-kundene! Hva vil det si? 2,5 millioner eksponeringer (bruttodekning), men noen vil høre spottene flere ganger. Tilsvarer ca. 35 spotter på P4 pluss ca. 55 spotter på P5+ (forutsatt spotlengde på 30-34 sek.) Spottene har en verdi på kr. 300.000,- brutto.
10
Disse kanalene er med i P4+ produktet P4 hele landet P5 Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim NRJ Oslo/Akershus, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand og Tromsø Klem FM Oslo/Akershus (Nesodden)
Liknende presentasjoner
© 2023 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.