Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Innføring av støttesystemet Trio for fraværsmarkering til telefonsentralen
2
Noen fordeler med det nye systemet:
Kan melde ut telefonen via kalenderen i Outlook Slipper å melde telefonen inn igjen etter fravær. Systemet ordner dette selv Sentralbordet for mye bedre kontroll hvor alle er og kan gi bedre informasjon utad Du slipper å gjøre noe med telefonen. Alt styres av kalenderen i Outlook Kommunens servicenivå blir styrket
3
Tilgjengelige fraværskoder
MØT: Møte LUN: Lunsj FER: Ferie PER: Permisjon TJE: Tjenesteoppdrag TJR: Tjenestereise SYK: Syk UTE: ute GFD: Gått for dagen ANN: Annet
4
Hvordan legge inn fravær i kalenderen?
5
Velg kalender
6
Velg dato
7
Velg klokkeslett, ved å dobbelklikke på ønsket tid
8
Da kommer følgende bilde opp:
Start emne med fraværskode og så : og så en beskrivelse Fraværskodene var: MØT: Møte LUN: Lunsj FER: Ferie PER: Permisjon TJE: Tjenesteoppdrag TJR: Tjenestereise SYK: Syk UTE: ute GFD: Gått for dagen ANN: Annet Juster dato periode og klokkeslett i henhold til avtalelengde
9
Da ser det f.eks slik ut: Resultat:
Du har møte fra kl 1000 – 1100 mandag 14. januar. Når du trykker ’lagre og lukk’ vil telefonen bli meldt ut I dette tidsrommet
10
Melde inn igjen telefonen tidligere enn anntatt
Kommer du tilbake tidligere enn du har satt opp i kalenderen? Gå inn på Trio web programmet via intralinken og slett gjeldende avtale. Da vil telefonen automatisk bli meldt inn igjen
11
Du kan legge inn avtaler fram i tid og telefonen blir meldt ut inn i henhold til det som står i Outlook kalenderen Du kan sjekke hvilke avtaler som telefonen blir meldt ut på med å starte programmet: fra intralinken
12
Hva sentralbordet ser? Kun det som står i emne delen
Dvs selve meldingsdelen ser ikke sentralbordpersonell. Så opplysninger vedr. et fravær som kun du skal se må du legge i meldingsfeltet.
13
Emnefelt Meldingsfelt
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.