Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord Tips & Triks i bruk av sentralbordet.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord Tips & Triks i bruk av sentralbordet."— Utskrift av presentasjonen:

1 Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord Tips & Triks i bruk av sentralbordet

2 Trio Attendant (sentralbord)  Logge på som GJEST – hvilke funksjoner er tilgjengelig ?  Svare mens du står i PAUSE…. Får det første anropet i Køen (eller dobbeltklikk på det du vil ha)  Manuell/Midlertidig STENGE/ÅPNE en Tjeneste  Fraværsmarkere en Tjeneste  Gjøre seg KLIENTLØS – mindre firma, sårbare i lunsj/ fellesmøter. Klientløs status. Husk når du skal sette samtale videre: * nummer # legg på.  Avvise en samtale (F3 eller Legg på)  Ta tilbake en samtale (IKKE om den er satt over til Agent eller Tjeneste)  Hvis du IKKE ønsker samtalen tilbake ved ikke svar… Trykk først RING – deretter KOBLE!  Sette over til en Fraværsmarkert abonnent Trykk Alt + Enter

3 Trio Attendant (sentralbord)  Hurtigknapp for å søke i INFOTRE….!!  Informasjonslinje for å skrive viktige internbeskjeder mellom ekspedientene..  Skrivebordverktøylinje  Sende chat-melding via Trio til en spesiell Agent/Gruppe/Alle. Denne kan LAGRES, så Agenten(e) får den når de logger på neste gang…  Lage en ny ARBEIDSOPPGAVE til Agenter som håndterer en Tjeneste.. Eks HENTE POSTEN…(krever Exchange)  Lage Hurtigknapp for å kopiere Telefonnummer/ Kundens navn (så du kan raskt legge dette til i mail etc. Ctrl eller Alt MÅ alltid brukes og kombinasjonen må ikke brukes til annet i andre programmer)

4 Trio Attendant (sentralbord)  Ctrl + M (sende til e-post og SMS samtidig)  Personlig velkomsthilsen (om presentasjonen er laaang / komplisert eller man svarer for flere Tjenester / firmaer)  Tape/spille inn en samtale (trussel, ubehagelig samtale osv osv)  Oppgavelogg – nå ser man også navnet på Kunden, samt Tapte anrop (til din personlige KØ)  Sette over til annen Tjeneste – F11 ELLER lagre Tjenestene som en Abonnent. Søkes vanlig og du får da Tjeneste-status….etc..  Du kan nå «rense» OPI og Søkelisten ved å trykke Shift + Esc

5 Trio Attendant (sentralbord)  Har dere laget dere de mest nyttige søkeknappene? Kombinasjon av flere felt?  Angi om man ønsker en ALARM ved et eller flere av kriteriene for dette i Admin (Farge/Lyd eller Meldingsboks kan aktiveres (hø.klikk på Tjenesten…)  Legge på Kategori  Window hurtigtaster ) ref. vår hjemmeside

6 SJEKK FØLGENDE: 1. Send SMS…? Aktiver en mailkonto for demo av både sms og mail 2. Få «oppskriften på» å aktivere Informasjonslinjen….


Laste ned ppt "Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord Tips & Triks i bruk av sentralbordet."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google