Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertÅshild Kleppe Endret for 7 år siden
1
local food as an engine for local business
2
Om prosjektet LOCFOOD Partnerskap Bakgrunn Målsetning Aktiviteter Resultater Erfaringer Utbytte Utfordringer
3
Nordland Fylkeskommune, Norge Region Västerbotten, Sverige Regionforbundet Örebro, Sverige University of Ulster, UK Down District Council, UK La UNION, Spain Business Support center, Slovenia Development center, Slovenia Province of Rimini, Italia Region Marche, Italia Region of West Macedonia, Hellas Euro Perspective Foundation, Bulgaria Canton of Jura, Sveits
5
* Regioner med varierende erfaring innen arbeid med lokalmat * Regioner med små aktører innen lokalmat * Entreprenørskap og innovasjon * Bygge opp under lokal stolthet * Ulike utfordringer som kan løses gjennom samarbeide med andre regioner
6
Bidra til å styrke regional praksis, politikk og strategier innen lokalmat sektoren for å fremme entreprenørskap, bedriftsutvikling, konkurransekraft og økonomisk vekst.
7
1. Gjennomføre regionale kartlegginger 2. Workshop 3. Seminar og studie besøk 4. Best practice guide.
9
* Kartlegging av småskala mataktører i regionene * Kartlegging og identifisering av best practice * Bedrift * Offentlig politikk, initiativ, programmer og ordninger
10
Ulike utgangspunkt Kulturelle forskjeller Historie Prosjekt Kunnskap Interreg kompetanse
11
Kunnskap og erfaring for NFK Prosjektkunnskap Interreg Faglig kunnskap Kulturell og historisk kunnskap Nettverk og kontakter Indirekte effekter
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.