Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 1 Trøtte tryner Ice-breaker!

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner

Advertisements

Hvordan skrive en vitenskapelig artikkel?
TILLITSVALGTE LIONSMEDLEMMER EVALUERING AV PILOTKURS Gunnar Malmin Januar 2013.
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Markedsføring og pressearbeid
HVOR/ HVEM ER VI ? HVOR SKAL VI ? HVORDAN KOMME DIT ?
GNU Science A Bergartenes kretsløp.
Organisasjonskultur Studentlivs lederkurs - Modul 3 Organisasjonskultur Introduser hovedtema og undertema. Kunnskap om hva organisasjonskultur er. Definisjon:
Profil og omdømme Modul 1 Introduksjon 1 Studentliv - Kurs i Profil og Omdømme - Modul 1.
Omdømmeprofil for vår svømmeklubb Hva står vi for?
Norges Rytterforbund. Hva er klubbutvikling? •Klubbutvikling defineres som alle tiltak (utdanning, kurs, aktiviteter, dialoger osv) som bidrar til å føre.
Re næringsforening og Re-Torvet 4.Februar 2014
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 3
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 13 1 InDesign - kombinerer tekst, bilde, illustrasjoner og annet.
Rotary Distriktssamling Langesund 29.mars 2008 Niels Jørgen Andersen.
Markedsføring og pressearbeid
Profil og omdømme Modul 2 Profilbygging Mål for denne modulen:
Profil og omdømme Modul 2 Kommunikasjon 1 Studentliv - Kurs i Profil og Omdømme - Modul 1.
Profil og omdømme Modul 4 Omdømme 1 Studentliv - Kurs i Profil og Omdømme - Modul 1.
Markedsføring og pressearbeid Modul 4 Praktisk pressearbeid Få saken på trykk! 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 4.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 7
SiO-Læringsmiljøs lederkurs - Modul 3 Organisasjonskultur
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 8 1 Hvorfor trenger vi gode regnskapsrutiner? Oversikt Disponeringer Preventivt mot svinn Kulturstyret.
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 3
Profil og omdømme Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Profil og Omdømme - Modul 1.
Markedsføring og pressearbeid
Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5.
Studentlivs lederkurs - Modul 2 Vår kontekst1 Kort om kurset.
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 4
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 2
SiO-Læringsmiljøs lederkurs - Modul 2 Vår kontekst 1 Funksjon Hvilken funksjon har foreningene? Hva er hensikten med å drive en studentforening?
Studentliv - Regnskapskurs for små foreninger - Modul 10
Regnskapsoppsett i Excel
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 6
Tekst, bilde og komposisjon
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 11 1 Illustrator.
Studentliv kurs i PR og markedsføring - Modul 8 1 Henge opp informasjon Plakater Ulike typer oppslagstavler Vis god plakatskikk Bannere På Frederikkebygningen,
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 4 1 Merkevare God profilering vil gi dere –Mer godvilje fra omgivelsene –Større toleranse fra omgivelsene.
Den vanskelige samtalen
1 Lederstil - situasjonen avgjør 2 Din rolle som leder Hvordan vil du beskrive din rolle som leder? Hvorfor har du valgt å ta den rollen?
Morgenaktiviteter Gul avdeling Barna har blitt kjent med ulike rytmeinstrumeneter på noen av morgenaktiviteter. Målsettingene ved dette er at barna skal:
Verdiene dine ARBEIDSGRUPPETEMA. Deltakere Innleder: Håndvevermester Bjørg Hustad.
Strategiplan
GNU Science A Bergartenes kretsløp.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 10 1 Arbeid på PC Fortrolighet i arbeidet med PC Skikk og bruk IT-kontrakten Spørsmål?
Vedtatt mai Arbeidsgiverpolitisk plattform - AGP.
STUDER SMARTERE Kurs i studiestrategi Modul 1 Bli en bedre student Lene Røsok Dahl Karriereveileder, BI Karriereservice Velkommen på kurs Presentere.
Studentlivs lederkurs - Modul 7 Den vanskelige samtalen 1 Den vanskelige samtalen Om forventninger, grenser, vennskap, konflikter og profesjonalitet…
Kommunereformen - formidlingspakke Ungdomsutvalget i NT, Distriktssenteret, Fylkesmannen i NT og NTFK Februar 2015 Foto: Kommunal- og moderniseringsdepartementet.
Studentlivs lederkurs - Modul 5 Roller, krav og ansvar1 Lederstil - situasjonen avgjør.
Studentlivs lederkurs - Modul 7 Den vanskelige samtalen1 Den vanskelige samtalen Om forventninger, grenser, vennskap, konflikter og profesjonalitet…
Arbeids- og strategiprogrammet
Lederkurs - Studentliv1 Organisasjonskultur Lederkurs - Studentliv2 Populærdefinisjon ”Organisasjonskultur er den måten vi gjør tingene på her hos oss”
Studentlivs lederkurs - Modul 4 Kommunikasjon 1 Kommunikasjon Kommunikasjon er en menneskelig aktivitet Å kunne noe om kommunikasjon er å kunne noe om.
FRILUFTSLIV FRA Naturopplevelser for livet.
Kapittel 6 Kveldsmat hos familien Dalilah.
1 Tema Vg1, kap 9 Olav Christopher Jenssen: Edition Biographie, 1997 Galleri Ris © Olav Christopher Jensen/BONO 2009.
Kvinner i Lions Engasjement og handlekraft Styrke for lokalsamfunnet Dynamikk i godt arbeidsfellesskap Meningsfull fritid Glede og humør!
NLS Lederforum, september, Reykjavik Profesjonsetikk.
INFO UIO HVA GJØR SIO? SiO 2 #heistudentliv Bildekonkurranse: Vis oss ditt møte med studentlivet – vinn studentliv for kr.
Hva har vært vårt fokus i 2007?. –Kvalitet på arrangementene slik at det gir økt opplevelse av verdi for deltakere og slik at det blir attraktivt å være.
Hvordan står det til med…
Hvilke plattformer bruker dere?
HMS-modul 2 Onsdag
Kollektivtrafikkforeningen
Ledelse VÆRE ROLLEMODELL SETTE RETNING ENGASJERE GJENNOMFØRE Forstå
Lærerens rolle Kurs 3 Utviklet av Oslo VO Rosenhof, publisert med støtte fra IMDI.
Leseopplæring Kurs 6 Utviklet av Oslo VO Rosenhof, publisert med støtte fra IMDI.
- hensikt, sjanger og sammenheng i tekst
Utskrift av presentasjonen:

Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 1 Trøtte tryner Ice-breaker!

Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 2 Profildokumenter Hvordan gikk det med leksene? -Kan dette brukes i din forening? -Var det vanskelig? -Var du alene?

Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 5 3 Arrangementsprofil En virksomhetsidé –Hvorfor i all verden gjør vi dette? En visjon som inspirerer og ligger til grunn for arrangementet. Tre kjerneverdier –Tre enkeltord som definerer arrangementets målsettinger. Disse skal være enkle for foreningens medlemmer å huske, og enkle for eksterne å forstå. En payoff –En kort setning eller et ord som på en snedig, lettfattelig og intelligent måte definerer arrangementet.