Lojalitetssystem, Database

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Advertisements

Huldt & Lillevik WEB registrering Jens Erik Mjølnerød: Vi hjelper dere med løsninger i forbindelse med lønn og personal.
Bygg web på Opplæring Presentasjon Idium AS Bygg web på Opplæring.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående.
Endringer Generelt for TQM Enterprise
Endringer Generelt for TQM Enterprise
Fra segment til individuell markedsføring Fra multikanal til Omnikanal
Utlandsprosessen Studiestøtteonferansen i Stockholm 1. – 3. juni 2014.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
Halvdagskurs – Voss Energi •Argo Administrator •Enkel bildebehandling.
Varetelling i PCKasse. Det finnes tre måter å telle på i PCKasse.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Nettprosjekt Kundeservice på nett •Bakgrunn –SiT hadde gamle nettsider med mye og utdatert innhold og funksjonalitet •Formål –Bidra til at.
Betaling i alle kanaler: kundecase Elkjøp Nordic
Teknisk brukerstøtte system For Noroff Instituttet Avdeling Bergen Oppgave 49E av Gisle Johannessen, HiST V2007.
Elektroniske gavekort
Kan samarbeidspartnere til Mercur benytte mobile kuponger/bonuskort til å drive trafikk og skape mersalg? 18. november 2009 Preben Idsøe Telenor GBDR,
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Synlighet - Bruk av web og sosiale medier
Nyheter visma business
Det intelligente fordelskort
Regnskap hos Econ AS.
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Truls Heiberg Kristoffersen
Strategi og politikk for utvikling av det digitale fag- og forskningsbibliotek ved egen institusjon av Lars Egeland, Høgskolen i Vestfold Innledning på.
POINT OF INTERACTION E-RETAIL 2013, PÅL ANDRÈ FREDRIKSEN.
BlueDialer for SuperOffice
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
? Hva er.
Sjekklister Utvidelse av FDV/aktivitetssystemet Enkel visuell kontroll
Uni Eiendom Næring veien videre
Nytt kursadministrasjonsverktøy. Internettsidene for potensiell deltager.
Effektivisering av ansettelsesprosessen
Publisering på verdensveven Kursdag 1 VÅFF, våren 2002.
Brukerundersøkelsen Om brukerne spm. 1,2,3,6,7 Om bruk av dbh spm. 4,5,12,11 Om datakvalitet spm. 8,9 Om brukertilfreds. spm. 13 Forslag og kommentar spm.
PERSONLIG. SOSIAL. FORRETNING. Sosiale forretningsmodeller er fremtiden.
FRI BRUK frem til 1. mai Gjelder ved kjøp av all in 1 med 12. mnd avtale før all in 1 inkluderer 500 ringeminutter, 500 SMS og 500 MB for kun.
Gavekort, Kampanjekort, Bonussystem, Database
Gavekort, Kampanjekort, Database, Bonussystem
Kjør kjapt,trygt og billig...  Egen klasse 2KTA  Startkapital på 3200 pluss lån fra skolen på  Registrering hos UE, brønnøysundsregisteret.
Medlemsnett enklere og smartere hverdag for lag og foreninger
MeldingsPresentasjon Send ønsket beskjed som SMS eller MMS fra mobil til skjerm(er) plassert i et lokale.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Prai en taxi En kort presentasjon av den nye digitale løsningen.
To view drawing guides: 1.Right-click outside slide and select ’Grid and Guides...’ 2.Check ’Display drawing guides on screen’ 3.Select ’OK’ Presentasjon.
ByggSøk – fra papirmølle til tastetrykk
IGive.no.
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
Med nettbank har du full kontroll! Nettbankkurs. Kundene våre sørger for en digital revolusjon dnb.no Facebook 12 mill på dnb.no pr månedChat – raskest.
TIMELINE v 1.0v 1.1v 1.2v 1.3v 1.4 KUNDEKLUBB. v 1.0 push Logg inn manuelt, eller med Facebook Oversikt over kunder og preferanser Generere push-meldigner.
MinSide er et viktig element i et oppdatert regnskap En overgang til elektronisk mottak av bilag gir godt grunnlag for et oppdatert regnskap Duett.no har.
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen,
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Markedsføring.
Oppdrag snakketøy Idékonkurranse fra Snakketøyet AS
DriveNow Company Profile
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Digikort Gyldendal Akademisk
Les alt om det Microsoft SharePoint-nyheter
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
? ? 1.
Intro: Det finansielle systemet
PROSJEKT PDA I STEINKJER KOMMUNE MOBIL PROFIL
Verktøy til kundeklubb
Aktivitetsappen Utvidelser :45 1.
Utskrift av presentasjonen:

Lojalitetssystem, Database

Lojalitetsløsning er et samarbeidsprosjekt EVRY Self Service Lojalitetsløsning er et samarbeidsprosjekt Elektroniske Tjenester AS Løsningsleverandør innenfor forhåndsbetalte kort, tjenesteleverandør Point Norge AS Terminaler, PCI regelverk EVRY Norge AS Lojalitetsløsning, Apps Bisnode Kundedata/analyse

You got NOK 500 in BONUS. ! Pay with BONUS?

Hovedpunkter lojalitetsløsning EVRY Self Service Hovedpunkter lojalitetsløsning Lojalitet følger betalingsmiddel hos riktig Kjede(r) Kjede styrer verdi av lojalitet , rabatt-% av kjøpsbeløp Lojalitet omregnes til penger og legges inn i en prepaid reskontro Noen hovedpunkter: Kunden registrere seg selv og sine betalingskort i butikk, mobil eller WEB På kundens «MinSide» funksjonalitet på WEB og Mobil gis det oversikt over transaksjoner, saldo og mulighet for å aktivisere elektroniske bonussjekker Kjede kan kunne kommunisere via «MinSide» direkte til kunden, publisere innhold og gode tilbud, også posisjonsstyrt på mobil Enkel innrullering av kunder innsamlet via Kampanjekort eller kunder i eksisterende kundeklubber

Hovedfunksjoner Fase 1/pilot: Videreutvikling: EVRY Self Service Innmelding m/Facebook integrasjon Registrering/innhenting av kundedata og betalingsmiddel Oversikt opptjent bonus Oversikt transaksjoner Oversikt butikker Oversikt tilbud, posisjonsstyrt Deling på sosiale media Aktivere elektroniske bonussjekker Push varslinger Videreutvikling: Generelle forbedringer Integrasjon med kjedens hjemmeside på Facebook Flere varslinger og mer interaktivitet Kvitteringer Rabattkuponger, automatisk bruk Gamification løsninger Sjekk inn/ut løsninger koblet til Beacons, Cisco CMX WiFi eller NFC Andre kundebehov

4. Databasen ved Lojalitetssystemet Kunden registrerer egne kort, debetkort og kredittkort Alle transaksjoner lagrer seg i databasen, hver gang en bonuskunde er i butikk og handler Enkelt å registrere HVA den spesifikke kunden handler, da vanlige kort nå er registrert Kjøpemønsteret til den spesielle kunden kan kartlegges Dette åpner for en mye tettere dialog mellom kjeden og kjedens kunder Kunnskap gir høyere treff% ved markedsføring. Dette vil føre til at kjeden får flere kunder i butikk, mer fornøyde kunder, og at kjeden vil tjene mer penger

4. Bruk av kampanjekort til å bygge lojalitetskunder I tillegg til kortnummer og mobil, registrerer kunden inn egne kort for å få aktivert kjedens kampanjekort kjeden vil bli bedre kjent med kunden sine, og gir bort kampanjekort for å få bygd opp antallet lojalitetskunder Kampanjekort med datalagring bør brukes regelmessig for å oppgradere produktinteressene, for å få nye lojalitetskunder

4. Databasen (Gavekort og kampanjer) Hente og generere rapporter direkte på nettet, når man selv ønsker