Selskap og Produkter Kontor i Stockholm, Oslo og København

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

Håndtering av integrasjon B2B
D4422 IP telefon.
BraWeb Bestilling.
Prosjekt samordnet kommunikasjon
URD An Agenda-system for mobile absentee marking and group scheduling.
Produktopplæring CRM MBS 10 Merete L. Nylund. Agenda  Kontaktperson.  Nytt rapportvindu.  Endringer i dokumentmodulen.  User Satisfaction.  Timeregistrering.
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Gold Silver Subscriber Community Cloud Accelerate Cloud Essentials Microsoft Partner Network.
ProjectHelp vs. TimeEase
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
The Seevia Network -A global community for visual communication 1.
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?
Presentasjon av tjenesten
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
© UNIVERSITETETS SENTER FOR INFORMASJONSTEKNOLOGI UNIVERSITETET I OSLO USIT Side 1 HOUSTON We have a problem.
Prosjektmedlem Lars-Erik Kindblad, s Prosjektmedlem Lars-Erik Kindblad, s
VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin
Teknologi for et bedre samfunn 1 Uninett konferansen 2013: "Fra skyen og rett i lomma" Trondheim onsdag Sesjon: "Samordnet kommunikasjon"
Go Mobile AS Mobile Løsninger Utvikling Consulting.
D4425 IP telefon.
Kommentarer til dataingenørstudiet ved HiØ Februar 2011.
Oppkobling VPN.
Hovedprosjekt 44 Webrapporteringssystem med ASP
Systemintegrasjon og strategi bak valgene hos UiA
Oppsumering Avayasamling 9. og 10 februar 2011 Roald Torbergsen
Uninett telefonisystemer. © 2010 Avaya Inc. All rights reserved. Dagens løsning  Uninett sfærens telefoniløsninger fra Avaya er per i dag preget av mange.
Løsning hos RSH Norge En gjennomgang av løsning hos Reitan Servicehandel Norge Edvard Gundersen – ProfitBase AS Løsningsarkitekt.
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
”Virksomhetsportaler og rollestyrte arbeidsflater”
Microsoft ® Lync ™ 2010 Opplæring for responsgruppeprogram.
PARLAY/OSA Referanser: Referanser Foredraget er i all hovedsak basert på to artikler. Disse kan finnes på:
1 Ny teknologi (og ikke fullt så ny teknologi) og nye muligheter Lill Kristiansen, Prof. Dr. Scient Inst. for Telematikk, NTNU
Workshop 5: Mobilt Ole Kristian Måge Marit Dalseg.
Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift.
Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
D4223 Systemtelefon.
SharePoint Server 2007 Office Communications Server 2007 Exchange Server 2007 Windows Server 2003 Office 2007 Hovedprosjekt 17E Installasjon, konfigurasjon.
TotalView Integrert PC Sentralbord System oversikt Sentralbord modul Klient modul Anropsflyt Exchange synkronisering Tilkobling.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Metode for systembeskrivelse og
Public 360° Online 19. nov.
Windows – drift, rutiner og SCCM
Fra IP telefoni til IT telefoni…
1 Elektronisk samhandling & integrasjon PUG Lillehammer
1 GeoPortal – Rammeverk Introduksjon. 2 Teknisk rammeverk - Interoperabilitet Interoperabilitet evne til å kommunisere, kjøre programmer, eller overføre.
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
Hva er gevinsten av dette?
OPPGRADERING AV REQUEST TRACKER OG VIDEREFØRING AV PHP WEBSKJEMA.
Operational Insights. Hva er Operational Insights? Del av Azure Portalen Software as a service (SaaS) Bruker kraften i Azure HDInsight (Big data processing.
P11 – PRESENCE MANAGMENT IN TELECOM. P11 – Presence managment in telecom Prosjektet er blitt gjort av: Sondre Husby Rostad Pål Eilertsen Prosjektet er.
Mobilitet Frank-Stener Andersen Business Development Manager
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
© UNIVERSITETETS SENTER FOR INFORMASJONSTEKNOLOGI UNIVERSITETET I OSLO USIT Side 1 Patching En patch er en fiks for en eller flere feil i et program/operativ.
Norsk distributør og kompetansesenter innovaphone versjon 10: Samordnet kommunikasjon Unified Communication.
Per-Christian Døhl Oslo, Telefonitjenester i SSB - Dialogkonferanse.
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
MBN, USSD og stjerne/firkant koder 15.mai Kåre Aunan
The Norwegian Hydrografic Pilot
Ketil Melhus Datatjenesten AS
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Lean design spill Support Erasmus+ Project LEAN
Lokal økonomi-informasjon
Gruppe 59E Jan Erik Digernes Kjell Breimo
EPiServer Connect for CRM
Utskrift av presentasjonen:

Selskap og Produkter Kontor i Stockholm, Oslo og København Lang erfaring fra produkt og sw. utvikling innenfor IT og Telecom segmentet Partnere har tidligere etablert selskapene Preseco og Netwise Selskapets utviklere har tidligere jobbet innen utvikling og design for Preseco og Netwise Ca 40 Installasjoner i Skandinavia i løpet av 2011  Nominert og Godkjent av Microsoft som Lync ‘Wave 15’ ISV Visjon Utvikle komplementerende Unified Communications produkter på toppen av Microsoft Lync Server platform

Unified Communications Suite Competella – Unified Communications Suite PC basert Sentralbord Kontakt senter / Call Centre Trafikkanalyse / Rapportmodul Multitennant / Hosted Solution Integrasjon med mobil operatør Status Push Kalender API Katalog API Integrasjon med Exchange Mail Kalender Presence Utvidet “call routing” funksjonalitet Busy on Busy Viderekopling ved opptatt Forsinket viderekopling Avansert søk “Directory Search” SMS, IM / Chat Mail og Fax Integrasjon med Active Directory IVR Routing og Call Back Opplest Fravær

Competella – Benytter Microsoft Lync som plattform Microsoft applications Competella applications Other applications UCMA – Open API Stable / Rich / Open utviklingsplattform Full samtalekontroll på “Lync endpoints” igjennom UCMA API Ikke behov for media gateway for å tilknyttes Microsoft Lync server Nominert og Godkjent av Microsoft som Lync ‘Wave 15’ ISV.

Competella UCS – System oversikt Mobile Network AD DNS PSTN

Business Communicationes Suite Competella : Business Communicationes Suite PSTN – Mobile Network / PSTN Attendant Clients Microsoft Lync, UC Managed API Attendant Queue Handling Directory Agent Mobile Presence Gateway Calendar Gateway Presence Gateway Availability Voice Agent Competella Server Exchange Server Pbx

Competella Mobile Presence Gateway Josefin Nordstrand – Busy in mobile Mobile Presence Gateway for Mobiloperatør API: Mobil Status Push API Kalender API Katalog API Mobil Status Push Kalender API Katalog API Active Directory www.competella.com

Competella UCS – For et blandet miljø Competella benytter Microsoft Lync og Microsoft Exchange som plattform. Competella er designet for å supportere et blandet tale miljø med Lync, mobile brukere og forrige generasjon PBX’er

Competella UCS – For et blandet miljø Tjenester Besvare samtaler fra Hovednummer / gruppenummer i PBX Søk i Competella database etter PBX bruker Kalenderintegrasjon for PBX bruker Overføre samtale til PBX bruker Spørreanrop til PBX bruker Kople direkte til PBX brukers Exchange talepost Tilbakeanrop til sentralbord / ekspedient ved opptatt eller ikke svar «Camp on Busy» med mulighet for tilbakeanrop til sentralbord / ekspedient Parkere samtaler ved søk etter PBX bruker Status på PBX brukers Mobiltelefon (avhenger av status push fra mobiloperatør) Sende SMS til PBX brukers mobiltelefon Sende mail til PBX bruker Opplest fravær for PBX bruker (avhenger av konfigurasjon i PBX og at informasjon er tilgjengelig i SIP). Sette viderekopling ved fravær på PBX bruker (avhenger av konfigurasjon i PBX for viderekopling av samtaler til Competella Agent Server)

Competella – Routing Agent Utvider Routing funksjonalitet i Microsoft Lync Busy On Busy Opptatt tone til innringer eller viderekopling til internt nummer Ikke forstyrr / Off Work Viderekopling til internt nummer Offline forsinkelse av viderekopling voicemail med ringetone Alternativ viderekopling internt eller eksternt anrop Plug In i Lync www.competella.com

Competella Multimedia Agent Voice IVR Fleksibel IVR basert på VoiceXML Interface for integrasjon med CRM system Skills-based-routing basert på: A-nummer, IVR input (DTMF), ASR For Demo ring : +46 8 465 011 94 www.competella.com 5-Apr-17

Competella Availability Voice Agent – Opplest Fravær Front-end til voice-mail systemet for opplest fravær informasjon fra kalender ved å benytte text-to-speech. Samtale overføring igjennom å benytte DTMF or ASR Registrering av aktiviteter basert på DTMF or ASR Eksempel: “Velkommen til Competella, Bjørn Lensnes er i et møte og vil være tilgjengelig kl 15:00 For å snakke med sentralbordet – Si “sentralbord” eller trykk 1, for å legge igjen en beskjed – si “beskjed” eller trykk 2. www.competella.com 5-Apr-17

Competella Multimedia Agent – Kontakt senter Kontakt Senter og Attendant funksjonalitet Felles kø for alle typer henvendelser Voice, IM, Mail, Fax, SMS, Web, Voicemail Call-back inisiert fra kø IVR eller web IM / Chat samtaler kan initieres fra web MSN-, Yahoo- and AOL-clients Overføring av IM / Chat samtaler Trafikkanalyse / Rapportmodul Integration with CRM applications Real-time monitoring of call queues (Wallboard) www.competella.com

Competella Contact Centre - Multimedia Agent - Voice, IM, Mail, Fax, SMS, Web, Voicemail - Skills-based-routing based on: IVR input - Call-back initiated from queue (IVR) or Web pages - IM conversations can be initiated web page - Transferring of IM conversations - Integration with CRM applications - Contact history log with notes - Call recording (no external equipment needed) - Traffic analysis reports - Real-time monitoring of call queues (Wallboard) - CDR-records www.competella.com 5-Apr-17

Competella Multimedia Agent www.competella.com 5-Apr-17

Competella UCS – Fault resiliance Attendants Agents SQL Cluster Competella Server Pool Lync Server Pool AD and DNS

Prismodellen Queue and Directory Server Multimedia Attendant / Agent Attendant Supported Users Calendar Sync Availability Voice Agent Server Availability Voice Agent User Competella Routing Agent Server Competella Routing Agent User Competella Mobile Presence Gateway – Server Competella Mobile Presence Server – User Software – Support Lisence, Mandatory (pr. Year 7%) Software – Assurance, incl.Software Support (pr.year 20%)

Noen Kunder Exchange integration 500 users 5-10 switchboard attendants Skal levere test installasjon av Opplest fravær Q1 Exchange integration 250 users 4 switchboard attendants Exchange integration 550 users 2 switchboard attendants Exchange integration 100 users 3 switchboard attendants Exchange integration 1500 users 10 switchboard attendants Exchange integration 250 users 4 switchboard attendants Exchange integration 100 users 1 switchboard attendants Exchange integration 400 users 3 switchboard attendants Competella leverer løsninger til markedet igjennom sertifiserte partnere og har et tett samarbeide med Atea over hele landet

www.competella.com