SuperOffice CRM Visma Global

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Advertisements

Keyforce Rapportering
Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Økonomisystemet som setter
Personlig pålogging – samme Bruker og Passord som på internett
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Intelle Synkronisering støtter mange systemer. Denne presentasjonen er et eksempel mellom SuperOffice Visma Business.
Keyforce SMS Mobile Link
Versjon 16 Innkjøp og Tidsskrift. Start Innkjøpsmodulen •Modullinjen er flyttet nederst til høyre.
Brukerveiledning for gruppeledere
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Rapport Senter ERP – CRM - HRM. Bruker: Hvilken bruker er pålogget. Hvilken tilgangsrettigheter har bruker. Hvilken rapporter har bruker tilgang til.
Posisjon/Produkt Liste
MX Data1 Opplæring i bruk av TM-GIS * • Oppretting av punkter Oppretting av punkter Oppretting av punkter • Oppretting av trasèer Oppretting av trasèer.
SiO-Læringsmiljøs Regnskapskurs for store foreninger 1 Regnskapsprogrammet - En presentasjon.
Intranett: Hvordan komme i gang
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
Sunndalsøra Registertjenester Per Ivar Larsen Sugar
ProjectHelp vs. TimeEase
BokSurf Admin. Åpne hyller nå!. 5. ALEPH Brukermøte Bibliotekenes hus Fredag 19. august 2005 David Massey, Bibliotekenes IT-senter AS.
Brukerdokumentasjonen for AutoPay må derfor leses i tillegg.
Intelle Service Kontrakt
FUNNKe Teknisk.
VELKOMMEN TIL WEBINAR Visma Bizweb DATO:
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Kontakter i Gmail •De første e-postadresser som elevene skal bruke på kurset, bør legges inn i kontaktlisten i Gmail før kurset starter. •Da slipper eleven.
Sende e-postmelding videre
Intelle SMS Mobile Link
© USIT/SAPP/GT, Bård Jakobsen UNIVERSITETET I OSLO USIT :55 Side 1 FEIDE – BAS v/Bård H.M. Jakobsen GT/SAPP/USIT, UiO.
Fra individuell kunnskap til kollektiv kvalitet
Rapportering til SSB og Udir. Brio-kontroller.
Krav til faktura Forhåndsnummerert – på trykte blanketter eller ved maskinelt tildelte nummer Firma skal ha org.nr Mva skal være spesifisert Adressert.
Elektronisk dokumentutveksling i ePhorte - EDU
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Intelle Prosjekt Regnskap
Intelle Rapportering SuperOffice
SuperOffice CRM Visma Business
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
Visma Scenario/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Basware Purchase Management
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
SuperOffice CRM 5 og ProjectHelp
Nytt vedr. Ankomstregistrering i AP - Oracle 11i Signe Marie Bjordal / Januar 2003.
CreateProduct En web basert løsning for vedlikehold av produkter, strukturer, memo og bilder i Visma Business eller Visma Global. Passer perfekt til henting.
Microsoft CRM Visma Business
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
SYNKRONISER S3-SCANNEREN. Å synkronisere scanneren betyr: Å sende data fra scanningene du har utført fra scanneren til en verdensomspennende Nu Skin-server.
123 Data - Førstehjelp Krokelvdalen Skole. Hva skal vi lære Slå på/av datamaskinen Hva som må til for å komme på internett Hvilke typer kommunikasjonsformer.
SuperOffice CRM UniMicro
SuperOffice CRM MultiCase
Online Påmelding via Dette er en påmeldingsløsning som kan brukes av enkeltpersoner som skal melde seg på renn.
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Klikk for å legge inn navn / epost / telefon SKOLESTRUKTUR VOF / NSR / GSI GSI-samling 22. september 2015 Ingrid Damlien Haraldsen Roald Fremstad.
Oppslag senest : KUNNGJØRING nr 2
Foredragsholder: Ronny Wang OG Øyvind ØGLE Thorvaldsen
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Utskrift av presentasjonen:

SuperOffice CRM Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde, leverandør eller prosjekt, oppdateres automatisk alle andre systemer som trenger denne i sitt register” Integrasjon SuperOffice CRM Visma Global

Opprette en ny kunde eller leverandør fra SuperOffice til Visma Global

Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma. Trykk ERP.

Opprette ny kunde/leverandør. Hvis kunden eller leverandøren ikke finnes i Visma. Velg riktig klient/firma i Visma og legg til kunde eller leverandør.

Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett Hvis det finnes en kunde i Visma med like navn presenteres dette i en liste. Hvis den riktige kunden finnes allerede i Visma kan de knyttes sammen. Hvis kunden ikke finnes i listen velg: Opprett

I Oppsett kan det settes obligatoriske valg som bruker må ta stilling til, før det er mulig å opprette en ny kunde eller leverandør.

Reskontro nr fra Visma er automatisk oppdatert.

I Visma Global er kunden opprettet med riktige opplysninger I Visma Global er kunden opprettet med riktige opplysninger. Nytt kunde nr er tildelt og sendt til SuperOffice.

Synkronisering av kunder og leverandører.

Vi endrer i Visma Adresse 2 fra Postboks 123 til Postboks 123 Sentrum.

I SuperOffice er nå Postadressen oppdatert

Synkronisering av kontaktpersoner

Ved oppretting av kontaktpersoner åpne Personkort og trykke ERP.

Systemet vil kontrollere om kontaktpersonen finnes i Visma fra før.

Kontaktpersonen er korrekt opprettet. Vi endrer Mobilnummer fra 99887766 til 44 55 66 77.

Mobilnummer er automatisk oppdatert fra Visma.

Synkronisering av prosjekt

Hvis prosjektet ikke finnes i Visma. Trykk ERP. Opprette ny Prosjekt. Hvis prosjektet ikke finnes i Visma. Trykk ERP.

Prosjektet er korrekt opprettet i Visma. Vi endrer Sluttdato fra 12.06.2014 til 31.12.2014.

Prosjektet er oppdatert med sluttdato 31.12.2014.

Oppsett SuperOffice Admin

En regel for kunde, en for leverandør, en for partner(kunde/leverandør), en for kontaktperson og en for prosjekt. I SuperOffice Admin settes hvilke felt som synkroniseres og retning, pluss andre regler i synkronisering.

I SuperOffice Admin settes hvilke felt som skal besvares ved oppretting av ny kunde eller leverandør.

I SuperOffice Admin settes rekkefølge på de ulike feltene.

SuperOffice CRM <- Visma Global ”Med full oversikt over ordre og leveringsstatus, åpne poster og historiske faktura, øker du servicegraden og dine kunderelasjoner.” ”Prosjektoversikt fra prosjektregnskap til bilagsnivå skaper full kontroll i prosjektet” ”Kunne åpne en kopi av alle elektronisk bilag/faktura er besparende” Rapportering SuperOffice CRM <- Visma Global

Åpne poster

Åpne poster. Åpne og forfalte poster. Sortert etter eldste forfalte post. Forfalte poster er RØD. Åpne poster er BLÅ Alle beløp er inkl. mva

Vi ønsker å se nærmere på en av de åpne postene i Visma og trykker på Faktura nr.

Detaljer fra fakturaen.

Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt. Meny. Velges Forfalte poster, vises kun poster som er forfalt.

Viser kun forfalte poster

Viser kun ikke forfalte poster

Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro. For valgfri periode. Viser Kontoutskrift fra kunde reskontro.

Viser Budsjetterte og Virkelig tall fordelt pr. periode/år.

Valgfri periode. Velg mellom Alle historiske data Denne perioden Siste 3 måneder I fjor I forfjor

Tilbud / Ordre

Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i Visma. Tilbud/Ordre. Denne kolonnen viser ordre og tilbud som er registrert i Visma.

Vi åpner en ordre for å se hva som er levert og hva som er i rest.

Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr Meny Vi kan velge mellom Ordre / Tilbud Kun Ordre Kun tilbud Ordre fordelt pr. produkt eller pr. rekvisisjons nr

Ordre fordelt pr. produkt. Vi velger et av produktene ved å trykke på produktnummer

Dette produktet finne i flere ordrer.

Faktura historikk

Fakturert. Meny som viser Faktura historikk Bare faktura Bare kreditnota Fordelt pr. produkt Fordelt pr. selger

Detaljer fra fakturaen.

Faktura fordelt pr. produkt.

Faktura fordelt pr. selger.

Oppsett

Meny. Da ABB Installasjon AS er både kunde og leverandør i Visma kan en velge om en skal rapportere på kunde data eller leverandørdata. Admin og oppsett er systemoppsett, slik at løsningen fungere optimalt for hver bruker.

Takk for oppmerksomheten.