Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt For Flaske. For emballasje Gry.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Produkter for en bedre hverdag…
Advertisements

Materiellgrunnlaget for Miljøpartiet De Grønne
«Strykebrettcover og stativ»
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Nordic Outdoor AS Alt til fiske og friluft på ett sted!
Lesbarhet på pakninger/rutetabeller og offentlige skjemaer
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Design, arkitektur og kommunikasjon. Emne Design og innovasjon
Grafisk design Visuell kommunikasjon
Arbeidskrav 4 I min skisseprosess har jeg lånt dette bilde fra internett
Emilie Alexandra Ertman 1mka
•MXI, Xocai, sunne sjokoladeprodukter •Eier og grunnlegger. Diabetes 2, før og etter sjokoladen…. •Bivirkning: komme i balanse.
Det norske øko-markedet
DALE OF NORWAY Charlotte S. Moe 2DS1. HISTORIKK OG FIRMA o Over 130 år o Peter Jebsen o Representert i USA o OL og VM.
Kildesortering Foto: Grønt Punkt Norge.
Av Karen Christine Biørn-Lian
GrillGilde møter forbrukerens behov Raske middager på grillen eller engangsgrillen Ferdig til å legge rett på grillen og kort grilltid Tynnere skiver.
Firmaets fordeler. Vi har en type stein ulik andre, som er lett å bruke! Vi har eksklusive rettigheter på dette bruddet, og denne type murstein. Murere.
Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe
Prosjektoppgave Grafikk og Digitale foto
Teknologiledelse 1 Hvordan utvikle produkter med høy designfokus Kristine Holbø SINTEF Teknologiledelse.
2005 – 57 leiligheter med ett nytt konsept i Norge 2009 – Frogner House Apartments ekspanderer 2011 – Storarta oppussing og økende antall adresser 2012.
. LOKALMATBUTIKK Si litt om meg selv; og hvorfor start av butikk.
Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe
Prosjektoppgave Grafikk og digital foto.
6. Navigation and Information Architecture Navigering og sidestruktur.
Eksamensoppgave i Design og innovasjon
Eksamensoppgave i Design og innovasjon
Konsept: Pierre Robert ØKO
Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent
Arbeidskrav 3 •konsept, forpakning, identitet, patent • Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt For Flaske. For emballasje Gry.
Økologene.
DAK Design og innovasjon
Arbeidskrav 3 Del 2 Idéutvikling for illustrasjon, dekor eller kunstnerisk uttrykk. Jobb med ett av de to temaene dine. Arbeidet skal hovedsakelig foregå.
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
Mye på spill på Hamar. Sarepta Studio • 17 ansatte og har holdt på siden September • Jobber med egne spill i tillegg til konsulentvirksomhet.
K Promotion AS Postadresse: Bernhard Herres vei 48 c OSLO Telefon:
EFF Omdømme Havbruksnæringen © TNS Gallup – September 2006/Anett Kalleland Devold.
NN / DATO - © Fiskeriforskning - Kan kopieres/videreformidles når kilde oppgis KLIPPFISK I PORTUGAL APRIL 2007 Betydningen av produktinformasjon Hvilken.
PlastCupen Grønt Punkt Norge AS – Næringslivets garanti for at brukt emballasje blir gjenvunnet – Eies av de som importerer, produserer, pakker og fyller.
Tips og bilder Runar Baune, Naturfagsenteret
Arbeidskrav2 «strykebrettcover og stativ»
 Mitt forslag til design av nytt signalbygg modellert i SketchUp tar utgangspunkt i kriteriene fra den åpne konkurransen til Statsbygg. Jeg har ikke.
kunder i aktive prosjekt/forvaltning, 6 interne product owner proxys, to team og tre backlogger – kan det likevel ligne på Scrum? Kristin Wulff,
UL stølen og dansebutikken swing it I samarbeid med first hotel marin.
26. Juni -2. juli Kroatia - Porec
Sortimentutvidelse Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe ØKO.
Arbeidskrav 3 HIOA Av Anne-Sophie, Kristine og Birthe
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Resirkulering av flasker.
Inkluderende design fra industridesigneres ståsted
Bakgrunn og formål Bakgrunn:
 Kosthold i fokus  Butikkene blir bedt om å påvirke kundene til å spise sunt  Småbarna bestemmer hva familien skal spise til middag  Ungdom velger.
7. Typography, Readability & Legibility Lesbarhet.
MarinePack - FOU- program for sjømatemballering Verdikjede- og strategianalyse av emballering av frosne hvitfiskfileter Jan Gjerde Ole Jørgen Hanssen Kjersti.
Trinnvise mål mot langsiktige visjoner
Mottakskontroll.
Vaskerull™ Observasjoner /Hypoteser/D ata/Trender (Hva vet vi?) Effektivitet etterfulgt av enkelhet er hovedriverne innenfor rengjøring (Ipsos, 2010).
Øl Foto: Paul Joseph / Wikimedia commons. Lisens: CC by-sa.
Produktnavn Tittel på presentasjon. Oversikt Gi en kort beskrivelse av produktet eller tjenesten, brukerproblemene som løses, og brukerne produktet eller.
Orkla Matbarometer Norge 2016
Kapittel 4: Effekter av merkeverdi for bedriftene
Orkla Matbarometer Danmark 2016
Sett inn bilde av produktet her
Sett inn bilde av produktet her
Produktnavn.
Sett inn bilde av produkt her
Utskrift av presentasjonen:

Arbeidskrav 3 konsept, forpakning, identitet, patent Kunde: RINGNES BRYGGERIER. Produkt: Nytt feminint øl. Alkoholfritt For Flaske. For emballasje Gry og Ingrid Sofie

Målgruppen Kvinner i alle aldre som er opptatt av helse og miljø. FORDELER VED PRODUKTET: mindre kalorier, lavkarbo grønt alternativ, økologisk ikke alkoholinnhold, også for gravide. tørstedrikk sommerdrikk, istedenfor hvitvin Lett tilgjengelig i mange butikker tilbehør til mat, fisk, suchi, salat...typisk sunn mat. Alternativ til lettbrus

Sammenlignbare og konkurrerende produkter sortert etter pris ERDINGER Privatbrauerei Erdinger Weißbräu Werner Brombach GmbH pris: 21,50 MUNKHOLM SOMMERØL Produsent Rignes pris:15,50 BITBURGER. Produsent Bitburger pris: 17,50 HANSA PILSNER 0%.produsent:Hansa Borg pris:13,90 AAS UTEN produsent Aas bryggerier Pris: 7,50 CLAUSTHALER produsent Hansa Borg pris 7,50 SEIDEL produsent Aas bryggerier pris:5,90

STIKKORD til design : FEMININ,DELIKAT OG FRISK FEMININISERE «BJØRNUNGEN», SOM TRADISJONELLT ER ET GUBBETE OG MASKULINT PRODUKT. Beholde flaskeformen, men i klart glass Etiketten skal inneholde navn, bryggeri og enkel produktopplysning. Ytterlige produkt- spesifikasjoner vil stå på etikett bak på flasken. Rødfargen,gull og Ringneslogoen skal beholdes, men brukes på en annen måte. Den opprinnelige ellipseformen strekkes og videreutvikles.

navneforslag OSLO FRISK LYST REN

SKISSER basert på moodboard «vakker»

fonter

Valg av font

utprøvinger

Utprøvinger av etikett

Trepack emballasje worlds-first-androgynous-beer-bottle/ worlds-first-androgynous-beer-bottle/

Ferdige forslag etikett

Skisser emballasje

Ferdig produkt