Norskfaget i ei multimedietid Litteratur møter film Marianne Bakke, Marit Opland, Richard Enoksen og Torgunn Brandtzæg
Sjå verda frå ein ny vinkel, med bruk av filmtekniske grep. Innleiing: Tema Sjå verda frå ein ny vinkel, med bruk av filmtekniske grep.
Mål for arbeidet Korleis kan vi, i arbeid med litteratur, bruke filmatiske grep for å avautomatisere og sjå verda på nytt?
Fokus og tolking Synsvinkel i novella Å sjå verda på nytt - Viktor B. Sjklovskij Formalisme Underleggjering (…) Diktningens språk må være annerledes enn dagligspråket for å stoppe denne automatiseringen. Det <<avautomatiserer>> vanespråket for å skape bevissthet om det, og verden kan erkjennes på nye måter (Penne:220) Penne, Sylvi (2001): Norsk som identitetsfag. Oslo, Universitetsforlaget.
Film Eigenprodusert film med utgangspunkt i novella ”Av ein født forbyters dagbok” av Johan Borgen.
Filmteknikk Prosessen Kameravinkel Teknikkar med kamera Scener Tekst Musikk
IKT i norskfaget ”Av en født forbryters dagbok” i skulen Litteratur blir filmatisert Elevar og film - Kunnskapsløftet (digital kompetanse) Erfaring frå praksis