Skrevet av Harald Tronstad Aquastructures AS www.aquastructures.no.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Litt enklere, litt smartere!
Advertisements

SERVICE PÅ NØDLYS OG LEDESYSTEMER
Litt enklere, litt smartere!
Felles rutiner for institusjonene?. Hvorfor? •Kvalitetssikring •Enhetlig rapportering •Mobilitet 3.
Litt enklere, litt smartere!
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
NYTEK – Næringas forventninger til leverandørene
Harald Tronstad
SIKKER VANNinstallasjon
• TRANSPORT • ENTREPRENØR • INDUSTRI Det brukervennlige vedlikeholds system for • VERKSTED.
Teknisk brukerstøtte system For Noroff Instituttet Avdeling Bergen Oppgave 49E av Gisle Johannessen, HiST V2007.
BRUKERVEILEDNING - AquaLog 05. MARS Brukerveiledning - AquaLog  Denne presentasjonen skal gi brukeren en innføring i bruken av vedlikeholdsprogrammet.
Anleggsinnehavers sjekkpunkt Ark 1 av 4 JANEIMå utføres innen Merknader Lokalitetsklassifisering 1. Er det utført en lokalitetsklassifisering (ihht til.
Prosjektleder/leveringsansvarlig
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
Uni Eiendom FDV Veien videre
Kan det lages et felles internkontrollsystem i kommunen. Åre
Revisjon ved Rikshospitalet den 11. – 18. desember 2007.
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
ANDRE AKTUELLE PLANER I ET BYGGEPROSJEKT
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Grunnkurs gesisPLAN - Del 8
Litt enklere, litt smartere!. SmartDok hva er det? •Et mobilbasert/webbasert system for entreprenører •Du kan med vanlig mobiltelefon eller pc: –Føre.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 13 1 InDesign - kombinerer tekst, bilde, illustrasjoner og annet.
Gerica på ny plattform Oppdatert
Helen Knutsen Prosjektansvarlig Undervisningsbygg Oslo KF
Det er nå det gjelder! -Arild Sæle-. Erfaringer, utfordringer og fremover  Illustrert tilbakeblikk, det hele startet i 2006…  Hvilke utfordringer har.
Hovedprosjekt Hos Julius Maske
Næringas erfaring med NYTEK
System for faglig ajourføring av fysioterapeuter Representantskapsmøtet 2006.
Uni Eiendom Næring - Status Hans S. Rohde, Uni Pluss
PROSJEKT Elektronisk meldingsutveksling for helse og omsorg i Harstad kommune.
Skrevet av Harald Tronstad Aquastructures AS
HACCP i ASKO Hvilke utfordringer har vi som vareleverandør ?
Konfigurasjonsstyring Configuration Management
© 2006 IBM Corporation Global åpenhet og samarbeid er framtidens business Morten Andreas Meyer – IBM.
Akvakultur og ny teknologi Florø 24 og
Inntasting Mål: Lage en applikasjon tilsvarende den som finnes på Android telefoner for ”type ahead” ved inntasting.
SMS – System for Byggmakker Lade Gruppe 31E Av Olaf R.A. Nykrem & Audun Håberg.
Hovedprosjekt ved Høgskolekandidatstudiet for Drift- og vedlikehold av EDB-systemer ved IDB, HiST -- Våren 2001 – Datanetwork for Q-Free.com Utført av:
IS CHANGE Brukermanualer Hovedprosjekt våren 2005 for
Bachelorprosjekt - Våren 2008 Office SharePoint Server 2007 Gruppe 36 Vegard Ofstad Ernestina Osei-Assibey.
Windows 2000 nettverk med Active Directory Oppgave 10E: Ingvild Kjerkol og Frank Mæhla Arbeidssted: IBM A/S, Klæbuvn 196 B Kontaktperson: Roy Ingebrigtsen.
© SYSTEM- OG DRIFTSSEKSJONEN, USIT UNIVERSITETET I OSLO FS: en bærebjelke i UiOs læringstjeneste HowTo: FS-> UREG -> ClassFronter (LMS) v/Bård Henry Moum.
Opplæring i elektromedisinsk utstyr Håndtering av opplæringsavvik i elektromedisinsk utstyr ved Oslo Universitetssykehus.
INTERNKONTROLL - Medlem av Norges største frittstående elektrikerkjede -
Vestvågøy Kommune  innbyggere  423,14 km 2  Næringsliv –Fiske –Jordbruk –Foredling av næringsmidler –Turisme.
NorLense sin erfaring med det offentlige som innkjøper av Kurt Johansen.
Miljøsertifisering Hvor står NØK NØK produserer og leverer bare miljøvennlig energi! Vi har internt høy fokus på HMS Kraftbransjen var (er) av enkelte.
Vi er en solid samarbeidspartner med høy kunnskap og lang erfaring. Vi leverer smarte IKT-produkter og -tjenester som er gull verdt for våre kunder. Bli.
Arkivplan – som dokumentasjon og nyttig verktøy i organisasjonen v/Sveinung Meyer Svendsen rådgiver, Arkiv i Nordland Foto: Bjørn Erik Olsen.
Greener Harvest Presentasjon for springbrett arrangert av Connect Norge Torsdag 12.mai 2016.
Kommunikasjon mot Handelsbanken
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Åpne offentlige data - lett å bruke?
Digital startpakke kurs 1
PIMS Process Management – PIMS PM
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Informasjon om anleggsavgift.
Ny studietilsynsforskrift - NOKUT
20 September, 2018 Sjekkliste for beslutningspunkter (BP) knyttet til HiOAs prosjektmodell For mellomstore og store prosjekter - verktøy for prosjekteier.
Vår kompetanse Maskinlinjen LEAN Økonomi CE merking Sertifiseringer
Prekvalifiseringskurs for Installatører
AVALIA AS Vi optimaliserer, effektiviserer og tilpasser gjennom skreddersøm Dokumenthåndtering – Kvalitetshåndtering – HMS ISO 9001:2015 Gjennom et samarbeid.
||.
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Brukermedvirkning ved UNN
Infor EAM Mobile for Transit
Utskrift av presentasjonen:

Skrevet av Harald Tronstad Aquastructures AS

Vedlikholdsprogram for flytende produksjonsanlegg. Tilfredsstiller kravene i NS9415 om log-føring av periodisk aktiviteter på hovedkomponentene: – Flytekrage – Fortøyning – Not – Flåte Kan også legge inn egne rutiner og sjekklister All teknisk dokumentasjon om anlegget kan legges inn. Full sporbarhet på alle komponenter. Historikken danner grunnlag for re-sertifisering av komponenter etter utgått sertifiseringstid.

cm08.aqualog.no

 Dokument kan knyttes opp mot: ◦ Oppgave i sjekkliste

Struktur (Anlegg, flåte, not, fortøyning osv)

 Komponent (bur, not, linestrekk, utstyr osv)

Full historikk som gir mulighet for resertifisering.

 Kurs for nye brukere og administratorer  Telefon support  Utviklere som oppdaterer programmet ved feil  Nyutvikling basert på innspill fra kunder  I bruk siden 2005  Ta kontakt for referanse kunde