Møte for samkjøringsambassadørene 6. desember 2012.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

En skoletime: Hjelp oss med å bringe Norge inn i det 21. århundret! 9. – 13. Desember
Vi har kjøpt en liten hytte på fjellet, og lurte på om du ville ta med deg familien eller noen venner og komme en tur i påsken for en liten påskepils med.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
I.
Møte for bedriftskontaktene 4. oktober • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Litt mer om PRIMTALL.
Møte for bedriftskontaktene 28. august * Kort status * Besøk fra Team Carma * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
Andel av befolkningen som kjøper bøker. 1 Leseundersøkelsen Gjennomført av Ipsos MMI på vegne av Forleggerforeningen og Bokhandlerforeningen 81%
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
Møte for samkjøringsambassadører 5. november 2012.
Bibeltime onsdag 8.januar Anne Birgitta L.K.. Luk.1, Men da Elisabet var i sjette måned, ble engelen Gabriel sendt fra Gud til en by i Galilea.
Agenda • Velkommen! • Om Holmen Langrenn • Status 2006 • Informasjon om trening • Skirenn • Utstyr • Skap skiglede! • Vi trenger foreldre som vil bidra!
PERSONALET PÅ PÅ DEICHMAN I 2012 Mark Twain (1835 – 1910): «Det er tre typer løgner; løgn, forbannet løgn, og statistikk.»
Dyreparken på 300 sekunder.
Møte for bedriftskontaktene 6. september • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Norsk Finansbarometer 2013 © TNS Norsk Finansbarometer 2013 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport.
Arbeidstid,Skift- og Garantibestemmelser
Kapittel 14 Simulering.
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Kap 06 Diskrete stokastiske variable
Vi baner veg for deg !.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Månedsbrev Smørblomst
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
De 100 mest brukte ordene i bøker i klasse..
Møte for bedriftskontaktene 6. desember Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Bergens Tidende Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 2. november Teknologistatus Ambassadørnettverk Høstkampanje Møter fremover Bergens Tidende Agenda.
Ekstramøte for bedriftskontaktene 4. januar 2013.
Møte for bedriftskontaktene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Veien videre * Finansiering * Kampanjevirksomhet etter påske Agenda.
Møte for samkjøringsambassadører 12. september 2012.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Mars * Status på vinterkampanjen * Avego – ny funksjonalitet og spørsmål Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 17. Januar Kort kampanjestatus Avego Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 14. Februar * Vinterkampanjen * Veien videre Agenda.
Møte for bedriftskontaktene 12. Juni * Kort status * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
Møte for samkjøringsambassadørene 17. Januar 2013.
Møte for samkjøringsambassadørene 14. Februar 2013.
Møte for bedriftskontaktene 18. november * Nåværende status * Statistikk * Carma-kampanje * Veien videre: * PUST * Kampanje fra vegvesenet m.fl.
Ung i BKK 19. oktober Om prosjektet Ambassadørnettverk Høstkampanje Demo Idemyldring Agenda.
Møte for samkjørere hos Aker Solutions 19. oktober 2012.
Insentivperiode 1, 2012 Startet 26. mars Avsluttes 15. juni Krav for å delta: Fra hver bedrift skal 10 brukere samkjøre 4 ganger.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
”Jeg reiser smart”-kampanjen 16. september – 30. oktober 2010.
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
100 lure ord å lære.
En skoletime: Hjelp oss med å bringe Norge inn i det 21. århundret. 8
Mobilitetsuken i Bergen 2010 Reis Smartere – Lev bedre
Og.
Avvik fra arbeidstidsbestemmelsene
Kapittel 2 oppgave c Preteritum eller perfektum?
Ny publiseringsløsning. Ny NJFF-portal Husker dere denne?
42 år med fellesskap om fysisk aktivitet på arbeidsplassen
Slik lykkes dere med verving i lokalforeningene NORGES JEGER- OG FISKERFORBUND.
Lekseplan for 7.trinn uke 7
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Pressekonferanse 15. mars 2005 Barnehageutbygging i 2004 Resultater Finansiering Barne- og familieminister Laila Dåvøy.
Lekseplan for 5.trinn uke 6 Mandag 2. februar – fredag 6. februar.
Utskrift av presentasjonen:

Møte for samkjøringsambassadørene 6. desember 2012

Teknologistatus Avslutning av høstkampanjen Julekampanje Vinterkampanje Tips og tricks Agenda

Jeg var invitert i en bursdag, og hadde planlagt å kjøre direkte fra jobb. Siden jeg ikke skulle den vanlige ruten hadde jeg ikke avtalt samkjøring med noen… inntil jeg kom på at jeg kan jo samkjøre med andre selskapsgjester. En gruppemelding via iMessage til 3 mottakere gav full pott; ”Jeg kan plukke deg opp på vegen, mot at du laster ned Avego RTR appen før jeg kommer”. Ingen av de tre kjente til Avego eller samkjøring før, og de var alle begeistret over det hele :-). Jeg sparte ikke så mye tid, men passasjerene sparte ca 20 min med buss hver, hver vei. Dvs. 2 timer spart reisetid for totalen! En historie fra en samkjører

Avego: – Oppdateringer kommer jevnlig Nettsider: – Dere oppfordres til å bruke forum og ambassadørsider aktivt Sosiale medier: – 44 følgere på Twitter – 139 likes på Facebook Status teknologi

Hilsen fra Avego

Vårkampanjen: – 66 personer aktive, tilbød eller aksepterte skyss – 36 personer samkjørte med ekte personer – 41 personer samkjørte med ekte personer eller spøkelser Høstkampanjen: – Mål: 200 aktive – Resultat: 94 personer har samkjørt Bortimot 300 har registrert seg og har derfor vært aktive, men vi kan ikke måle hvor mange som har tilbudt turer Status etter høstkampanjen - aktivitet

Vårkampanjen: – 161 turer samkjørt i løpet av 12 uker – Gjennomsnitt: 13,42 turer pr uke – Maksimum: 46 turer på en uke Høstkampanjen: – Mål: 100 turer i løpet av en uke – Resultat: 560 turer samkjørt i løpet av 8 uker Gjennomsnitt: 70 turer pr uke Maksimum: 94 turer på en uke Status etter høstkampanjen – turer pr uke

Vårkampanjen: – Vi gikk fra 87 til 148 deltakere på 12 uker – Det tilsvarer en økning på 70% Høstkampanjen: – Mål: 300 deltakere – Resultat: Vi gikk fra 172 til 436 deltakere Det tilsvarer en økning på 153% Status etter høstkampanjen – antall deltakere

Status etter høstkampanjen – hvor kommer turene fra?

Topp 20 samkjørere NavnBedriftTotalt antall turer Marco AmengualHansa Borg54 Kristian F. L. AmlieOdfjell Drilling52 Atle BjordalAker Solutions45 Wenche LarsenHansa Borg41 Laila StokkevågAvinor40 Nils Henrik EldeStatoil40 Fredrik SolheimAker Solutions39 Andreas SiglenOdfjell Drilling39 Ida DoksæterAibel36 Roald GiljeAker Solutions36 Christel ØenAvinor35 Terje KristiansenAibel35 Gisle VassendenStatoil31 Arild MikkelsenAker Solutions30 Bente NordalOdfjell Drilling30 Antonie JohnsenReinertsen25 Eunice Hammond-MørklidOdfjell Drilling24 Kari Elisabeth HoleCeragon22 Pål Atle SolheimsnesStatoil19 Rune KarlsenCeragon18

Topp 9 bedrifter – antall turer BedriftAntall turer Odfjell Drilling 240 Aker Solutions 224 Avinor 121 Statoil 111 Hansa Borg 108 Reinertsen 99 Aibel 74 Ceragon 56 BKK 24

Topp 9 bedrifter – antall deltakere BedriftDeltakereAktive deltakere Aker Solutions Odfjell Drilling Reinertsen Statoil 32 8 Ceragon 27 6 Aibel 24 5 BKK 14 4 Avinor 147 Hansa Borg 10 6

Topp tilbakemeldere

Loddtrekning

Vi har over 400 påmeldte, men bare ca 100 som har samkjørt 3 – 21 desember: juleoverraskelse til alle som samkjører for første gang, og dem de samkjører sammen med Julekampanje

Vi har blitt utfordret! Sonoma vil konkurrere mot oss fra 14. januar BT Pust starter 21. januar Mål: ? Vinterkampanje