OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hovedprosjekt Gruppe 18E Vår Prosjektoppgave 18 E  Arbeidsgiver  Byåsen Bilverksted AS ved John Myhre  Veileder  Jostein Lund  Gruppemedlemmer.
Advertisements

Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader
Outlook, Mobile løsninger – status Agenda: 1.Abonnement for mobile løsninger 2.Mobiltelefoner som er testet og er ferdig konfigurert 3.Outlook integrasjon.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Risløkka kompetansesenter
© Atmel Norway 2005 Webinteface for presentasjon av lisensbruk Hovedprosjekt 003E.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
Gjenbruk av offentlig informasjon 16 januar 2009 Vindern, Oslo Michael Borge Daglig leder tellUs.
Demo av timebehandlingssystemet (klikk med museknappen for å gå videre i demoen) Copyright Easylution AS.
Nettprosjekt Kundeservice på nett •Bakgrunn –SiT hadde gamle nettsider med mye og utdatert innhold og funksjonalitet •Formål –Bidra til at.
BRUKTBILKURS Gjennomføres av CarWEB. Etableres nå i samarbeid med BilNorge.no og Norges bilbransjeforbund. Kursene støttes av Finn.no og Zett.no.
! Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde v/Eljar Ness, carWEB / Sentinel Software AS ?
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Marketing Mix Kjetil Aukland - BI Kristiansand
Gjenbruk – mer bruk – lengre bruk…
Go`Supervisor 2010.
Bruktbil - bransjens største utfordring og viktigste satsningsområde
Oslo og Omegn Bilbransjeforening Frokostmøte 19.november 2009 Bruktbil vil være den viktigste bilmodellen for bilforhandlere i 2009, 2010 (og i alle påfølgende.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 Bruktbil - kun et betalingsmiddel eller eget forretningsområde med stort potensiale? Eljar Ness, adm.dir CarWEB.
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Dyreparken på 300 sekunder.
Verkstedet som ”bank og pengeinnkrever”
Muzzafer Marvati Brukermanualer Service og vedlikehold.
Nyheter visma business
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
American Express – Ny medlemsfordel i YS
v/adm.direktør Stig Morten Nilsen
  Etablert i utspring fra HIST/NTNU   Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler   God soliditet Klikk her for å.
SAMMENLIKNING KLIKKPRIS AVTALE MED RENT-A-PRINTER LEIE AVTALE
E-forvaltningskonferansen Randi Flesland
Resultater Kundesenter
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
Kollektivtransportens finansieringsbehov: Er løsningen mer av det samme, eller finnes det mer effektive måter å finansiere kollektivtransporten på? Bård.
Kom, bli med på en annerledes dugnad!. Skedsmo Fotball er med på Norges raskeste idrettsdugnad! Bli med du også – be om et uforpliktende forsikringstilbud.
Lag og foreninger Dynamisk nettløsning og kalendermodul for foreninger i Steinkjer Kommune, utviklet med PHP og MySQL. Hovedprosjekt HiST våren av.
1 The Innovation Relay Centre (IRC) Network Et europeisk nettverk for forskning, teknologioverføring og innovasjon.
Per Ragnar Johansen og John Fiskvik
Regionkonferanse NBF Oslo og Akershus 2014 Bransjegruppe Internett.
1Medlemsmøte OOBBF 26.mai 2010 Status for rekrutteringsarbeidet Status for arbeidet med rekrutteringsfilm for bilbransjen Status rekruttering til bilbransjen.
Oppdateringsseminar 5. – 6. februar 2011 Nytt luftrom på Østlandet i Oslo og Farris TMA ASAP * Roger Holm * Advanced Sectorization and Automation Project.
Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.
! Bruktbil – merkeforhandlerens viktigste satsningsområde v/Eljar Ness, carWEB / Sentinel Software AS ?
MedieTrender og Finanskrisen Årsmøtet i Norsk Journalistlag 28. april 2009 Bjarne Kristiansen, TNS Gallup
Espen Udland Adm.direktør/ansvarlig utgiver
REMA Distribusjon Norge AS Distribunal Narvik Hjalmar Larssen Daglig Leder .
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet.
Etablert i utspring fra HIST/NTNU Markedsleder adminsitrasjonssystemer for markedsføring av bruktbiler God soliditet Klikk her for å kontakte Sentinel.
PRESENTASJON KARRIERESTART -en del av Nye StudentTorget.no.
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
Regnskapsførere – fra bokholdere til verdiskapningspartnere i SMB.
Digital postkasse til innbyggere
Akuttenheten – på nett Et hovedprosjekt 2-årig høgskoleutdanning innen IT - i Trondheim! 4 vt ~ 2 dager pr uke, fra 28.1 – 30.5 En student... Oppgaven:
1 Oslo og Omegn Bilbransjeforening Frokostmøte 19. november 2009 Advokat Ian Anders Tobiassen
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Oslo og Omegn Bilbransjeforening
Weblogg-Forum web-system. (PHP/MySQL) Hovedprosjektoppgave 46E (Egendefinert oppgave) Skoleåret 2003/2004 – AiTEL, HiST Student: Magnus Kopstad Veileder:
Ut- konferansen 14 oktober 2013 Et blikk til Afrika Eystein Eriksen (adm.dir - Nortroll AS)
Vi distribuerer gratis aviser! Gratisaviser går ikke inn under uadressert reklame. Snitt i Oslo på de som har reservert seg mot uadressert reklame.
Sett inn bilde av produktet her
Sett inn bilde av produktet her
Produktnavn.
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Hovedside Om fotballen.eu Statistikk for siden annonsetyper/størrelser
Utskrift av presentasjonen:

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon. Er ledende på bilinformasjon i Norge Blader og Internett-tjenster Bil, Norges største bilblad! ( lesere) YrkesBil, Norges største transportblad ( lesere) MotorBransjen, Norges største blad for bil- og motorbransjen ( lesere) FirmaBil, egne firmabilsider i Bil og på BilNorge.no/firmabil BilNorge.no, Norges mest omfattende bilside, i rask vekst

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 3 Bilinfo.no etablert juni 1996 med bilstoff Samarbeidsavtale med B.I.L og OFV, oktober eksklusiv bruktbildatabase for merkeforhandlere (B.I.L) - nybildatabase (OFV) carWEB valgt som samarbeidspartner/software, mars 1999 BilNorge.no lansert februar 2000 med bruktbiler/nybiler/bilnyheter Samarbeidsavtale med NBF mars Felles bransjestandarder for å oppnå rasjonelle og kostnadseffektive løsninger for administrasjon og markedsføring av brukte biler fra NBF-FORHANDLERE på Internett Historikk og samarbeid:

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 4 Plattformen: carWEB-BilNorge.no carWEB-BilNorge.no anbefales av B.I.L og NBF som plattform for salg av bruktbiler på Internett Fra carWEB-BilNorge-plattformen kan forhandlere også annonsere bruktbiler til andre kommersielle internettsider, aviser og salgskanaler, bl.a.: –Finn –Zett –Bilguiden –Autobørsen –TV2 Torget –Regionaviser –Lokalaviser

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 5 Bruktbiler, ca til salgs fra 500 norske merkeforhandlere Priser og tekniske data/spesifikasjoner på alle nye biler på markedet: ca varianter (i samarbeid med OFV) Mange bilnyheter hver eneste dag Unik database med biler testet av Bil (i perioden 1996–2005) brukte yrkesbiler til salgs Egen PrivatSalg-base tilgjengelig for forbrukerne ”På-ruta-priser”, Bruktbilguide, Dekk og Felg, Bilutstillinger, bransjenytt, biløkonomi, bilsport, bilhistorie...og mye, mye mer! Alt om bil på en side:

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 6 ”Norges raskest voksende Internettside for bilinformasjon”* Månedstall: sidevisninger besøk unike brukere 10. raskest voksende nettside i Norge fra * *TNS Gallup

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 7 Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Hvis dette ikke er etablert pr dags dato, eller om man ikke er fornøyd med dagens løsning (p.g.a. pris, teknikk, utseende eller volum), er nå en ny mulighet bare tastetrykk unna. Et samarbeid mellom NBF, B.I.L. og BilNorge.no sikrer nå at forhandlere kan vise oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside GRATIS! - NYTT forhandler-tilbud!

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 8 Bruktbiler fra carWEB-BilNorge.no leveres i nøytral drakt Til bruk på forhandlerens egen hjemmeside Til bruk på forhandlerens egen hjemmeside Uten reklame og konkurrerende budskap Uten reklame og konkurrerende budskap

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 9 Bruktbiler implementeres i egen hjemmeside Egne biler på egen hjemmeside uten ekstra ARBEID, TID eller KOSTNAD Egne biler på egen hjemmeside uten ekstra ARBEID, TID eller KOSTNAD All oppdatering skjer automatisk i carWEB og overføres fra BilNorge.no til forhandlerens side daglig All oppdatering skjer automatisk i carWEB og overføres fra BilNorge.no til forhandlerens side daglig Løsningen er bare tastetrykk unna Løsningen er bare tastetrykk unna Avtale og anbefalning fra B.I.L og NBF Avtale og anbefalning fra B.I.L og NBF

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 10 Lister og kontaktskjema følger med Kontaktskjema følger med – og inneholder allerede riktig kontaktdata Kontaktskjema følger med – og inneholder allerede riktig kontaktdata (e-post, tlf, adr.)

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 11 Skreddersøm: Bruktbilene i eget design! Skreddersøm og utvidede muligheter vil bli tilbudt til meget lav pris Skreddersøm og utvidede muligheter vil bli tilbudt til meget lav pris HALV Pris for NBF-forhandlere (fra kr 140,- mnd) HALV Pris for NBF-forhandlere (fra kr 140,- mnd) Rådata kan leveres på den måten deres webmaster/designere ønsker Rådata kan leveres på den måten deres webmaster/designere ønsker Særegent design – samme funksjon Særegent design – samme funksjon Kan tilby søkemotor og sammenslåinger av samarbeidende forhandlere Kan tilby søkemotor og sammenslåinger av samarbeidende forhandlere Tilgjengelig både til forhandler- og til importør-sider Tilgjengelig både til forhandler- og til importør-sider

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 12 Eksempler på skreddersøm: UNIK presentasjon og design – identisk rådata-leveranse og datakvalitet UNIK presentasjon og design – identisk rådata-leveranse og datakvalitet MAKS merke/forhandler-profilering MAKS merke/forhandler-profilering

OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 13