Kundedatabase Finanspartner DA Asta Elinor Rødtang Hovedprosjekt 24E 2000 Kundedatabase utarbeidet ved hjelp av Access og VBA.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Del 2: Personlig økonomi.
Advertisements

Titanic Developer Team består av :
Huset med det rare i Asta Elinor Rødtang Hovedprosjekt 5E 2001 Pedagogisk programvare utarbeidet i Visual Basic.
En innføring i boligmarkedet i Oslo
Praktisk info til prosjektkunder
BankID i Vital Forsikring ASA
Arild Frøseth, Daglig Leder Finans Partner AS
Hva kan KLP Banken tilby dere?
Anonymisering på Internett Hovedprosjekt våren 2004.
Vi fikk i oppdrag å lage en opplærnings plan for tre studenter som har takket ja for en slik opplæring for Blend. Problemstilling: Vi skal opplære disse.
Spydspiss og Merkevare i et internasjonalt opplevelsesmarked
Oppsummering og diskusjon
Del 2: Personlig økonomi.
Hovedprosjekt våren 2007 Sentralisert sikkerhetskopiering hos Safetec Prosjektet utføres av Eivind Olden.
Fallskjermseksjonen F/NLFs fagseminar 2013, # 1 SU 2012/2013 Leder SU Knut Lien Medlem/ MSJ Rolf I. Sotberg Medlem Tone D Bergan Medlem Alvin Fyhn til.
Kunstner: Oddmund Mikkelsen
Hovedprosjektoppgave 15E Kartlegging av nettverk for digitalt røntgensystem ved Helgelandssykehuset HF avd. Mosjøen Av Camilla Kvalfors, 3ddt.
Gruppeundervisning / Innleveringer Obligatoriske innleveringer: –Leveres til gruppeleder. Innlevering 1: Uke 10 ( ) –Markedsanalyse.
Boligsosial utvikling – Boligbyggelagenes rolle
Hovedprosjekt Hos Julius Maske
Registrering av kjemikalier i Kromatografigruppa, Fürst Medisinsk laboratorium. Database laget med bruk av teknologiene PHP, MySQL og Apache Prosjektoppgave.
Hovedprosjekt 44 Webrapporteringssystem med ASP
Prosjekt 56E - Videreutvikling av Intranett hos Riis Bilglass AS
Hovedprosjekt, Våren 2001 Sykemelding system for småbedrifter Av Sriskanthan Kanagavale, Viderutdanning i Databehandling c.
Kjennetegn ved et godt kommunalt tilbud Hva kan vi forvente av samhandlingsreformen Bårdshaug Elise Solheim.
Fallskjermseksjonen F/NLFs fagseminar 2011, # 1 SU 2010 Leder/fagsjef Knut Lien Medlem / MSJ Rolf I. Sotberg Medlem Tone D Bergan Medlem Morten Kristoffersen.
SHELL SEMINAR RICA SEILET Linjebygg Offshore AS (LBO)
Fallskjermseksjonen F/NLFs fagseminar 2012, # 1 SU 2011/2012 Leder SU Knut Lien Medlem/ MSJ Rolf I. Sotberg Medlem Tone D Bergan Medlem Alvin Fyhn.
Kvalitetssikring av byggeprosjekt – del 4
OFU forprosjekt Veien frem Generelle utfordringer Heidi Jacobsen.
Totens Sparebanks hovedkontor Østre Toten kommune
Effektivisering av ansettelsesprosessen
Kantinen - Torsdag 03. Mai 2007 ”Introdusere” Blend til studentene.
Uni Micro AS Uni Micro AS Etablert i 1986 Hovedkontor i Modalen kommune Avdelingskontor i Haugesund, Bergen og Oslo Over 50 ansatte.
Bergen, 27. Juni 2006 Oslo, 28. Juni 2006 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
BIT-avtalerVersjon 4, september 2000 Standardvilkår for BIT-programmet Partene Bransjeforening Leverandører.
Prosjektavslutning og sluttrapport
Organisatorisk innovasjon
Hovedprosjekt 2005 Sikker kommunikasjon og begrensninger i standarder Gruppe 50 Tore Bergeng Thomas Tønnessen.
Hovedprosjekt 25: Interaktiv demo for web-basert verktøy Brukeropplæring i form av interaktive demoer for oppdragsgiver Dossier Solutions Prosjektdeltaker:
Easy answer Hovedprosjekt nr 56 våren 2001: ”web  interface  MobilSvar” - grensesnitt for innlegging av personlig velkomstmelding.
Hovedprosjekt 2005/2006 Oppgave 28E Øyvind Mosti, 3DSU Administrasjon av apparatutlån, pasienter, rekvirenter og helseforetak.
Hovedprosjekt studieåret 2001/2002 System for akkvisisjon av analysedata og resultatbearbeiding HIST AITeL av Trond Hanssen og Tor Audun Fiskvatn.
Presentasjon av hovedprosjekt 046E
HOVEDPROSJEKT E53 Hovedprosjekt ved AITeL våren 2001 Studenter Erland Johnsrud Steffen Osen Eirik Øye Oppdragsgiver ERGO Runit ved Anders Håkon Gaut Veileder.
Trondheim Lytte- og Læresenter. Sammendrag Prosjektet ble iverksatt fordi Trondheim Lytte- og Læresenter så behovet i å ha et elektronisk kundearkiv i.
Tittel på prosjektoppgaven: ”Etablering av ny internettpresentasjon og innføring av den web-baserte delen av et intranett ved Høgskolen i Stavanger.” Presentasjon.
Utvikling av et web-basert bestillingssystem for bøker og en tilhørende database for uthenting av statistikk. I tillegg et nytt CSS-basert design for bibliotekets.
Klasse: 2HKI Student: Bertil Gjerstad Oppgnr: 25E
Presentasjon av. Hovedprosjekt for: Stian Watn, 3ddt & Vegard Ebbestad, 3ddt.
AITeL/Tisip HiST Avdelingsleder: Knut Munkeby Avdelingsleder: Knut Munkeby Studieinstitusjon/ Kurssenter Studieinstitusjon/ Kurssenter Antall ansatte:
Senter for teknologi, innovasjon og kultur (TIK) - Universitetet i Oslo ORGANIZATIONS AND KNOWLEDGE TIK ESST Module 4 Jon Vatnaland.
Inventardatabase Hovedprosjekt våren Oppdragsgiver Kunsthøgskolen Studie innen design, skuespill, dans osv Størst i Norge.
Enkeltpersonforetak.
Soknedal Sparebank-Valentinlyst
Oslo kommunes erfaring med tilvisningsavtaler
Videreutviklet MOBI database
HELGELAND SPAREBANK STATUS PR. 3. KVARTAL 2005 Oslo, oktober 2005
Lokal tjenestekatalog
Digital startpakke kurs 1
Facebook: Søke videregående opplæring i Sør-Trøndelag?
Fritaksmetoden og ligningen 2017
Sparebanken Hedmark Trine Østby Presentere oss selv.
Varslingsteknologi i Grimstad
En systemutviklers hverdag
Gruppe 59E Jan Erik Digernes Kjell Breimo
Frode Hammer Håvard Gustad
Utskrift av presentasjonen:

Kundedatabase Finanspartner DA Asta Elinor Rødtang Hovedprosjekt 24E 2000 Kundedatabase utarbeidet ved hjelp av Access og VBA

Finanspartner DA  Uavhengig privateid firma, startet  Hovedkontor i Trondheim –5 ansatte  Avdelingskontor i Oslo –1 ansatt  Alle ansatte har lang erfaring innenfor fagfeltet

Finanspartner DA  Økonomisk rådgiving –Finansiering –Forsikring –Sparing/plassering –Aksjefond –Boligkjøp/-salg –Skatt –Arv

Kundedatabasen  Innhold: –Kunder –Selgere –Leverandører –Lån –Forsikringer –Fond –Boliger –etc

Kundedatabasen  Elementer –Tabeller relasjoner –Spørringer –Skjema –Rapporter –Kobling til Word-dokumenter

Kundedatabasen  Arbeidet så langt –Dialog med oppdragsgiver –Utvikling – testing – feilretting  Hva gjenstår? –Justering av grensesnitt og enkelte skjema –Videre arbeid med rapporter –Koblingene med Word forbedres –Testing –Opplæring