Institutt for Journalistikk

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Advertisements

NYTT FRA FREDRIKSTAD Institutt for Journalistikk utlyser nye kurs, søker etter markedsansvarlig og kursledere. Spre denne informasjonen videre, særlig.
Effektiv markedsføring i sosiale medier Case: Boken “Effektiv nettskriving” Ove Dalen Skal vise hvordan du kan markedsføre i sosiale medier og advarer:
Oppfølgingsklassen i Drammen. Hva er Oppfølgingsklassen?  Et tilbud til de som ønsker oppfølging i ulike skolefag og endret livsførsel.
SAVNER du en AVIS som når LOKALT NÆRINGSLIV DIREKTE? Hva med en egen næringslivsavis på rosa papir - med lokalt næringsliv i fokus - med lokalt næringsliv.
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
Bruk mediene - hvis ikke, vil mediene bruke deg Medieseminar Aurland 20. april Audun Tjomsland.
Hurtiglading Petter R. Øyn Dette presenterer jeg •Hva er Transnova •Bakgrunn om ladestasjoner i Norge •Hvordan vi tenker rundt utbygging •Hvordan.
Kompetansedeling i Fædrelandsvennen
Hvorfor?  Markedsføring  Informasjon  Rekruttering  Mobilisering  Har vi noe å fortelle?  Det er kjekt…
Dyreparken på 300 sekunder.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Publikumsutvikling og litterære arrangementer i biblioteket
Velkommen til Erfaringsseminar november Gabelshus, Oslo
Gratis digitale læremidler for videregående skole
Hvilken mulighet har vi til å påvirke markedet? Ved informasjonsleder NFF, Harald Nyquist Seminar NFF avdeling Akershus - Sundvollen 24. september 2005.
Resultat Q Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004.
Vi gjør Internet enklere du finner oss her: og her: Aktivitets senteret.
Næringslivsringen Strategidokument Strategi for
Cannabisavvenning Lena Moen, Uteseksjonen Oslo kommune
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
ASSS og KOSTRA Disposisjon ASSS prosjektet
MAN 3025 Digital kommunikasjonsledelse Inspirasjonsmøte Handelshøyskolen BI 28. mai 2013.
Digitale læremidler for videregående opplæring Gratis digitale læremidler for videregående skole Noen smakebiter Klikk på lysbildene, så kommer du rett.
OM UHO og påvirkning av omgivelsene Temakurs om markedsføring for NFF, 9. juni 2005 Ingeborg Dybvig,informasjonssjef UHO.
Institutt for medier og kommunikasjon (IMK) Deltakelseskultur - nye muligheter, nye utfordringer Gunn Sara Enli, førsteamanuensis Innlegg på Norsk Redaktørforenings.
Markedsføring og pressearbeid Modul 4 Praktisk pressearbeid Få saken på trykk! 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 4.
Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5.
1 Kommentar til statsbudsjettet: Et sykere Norge Kjetil Bjorvatn Institutt for samfunnsøkonomi NHH 10. oktober, 2006.
2 SIU Profilering og spredning av resultat Bergen Tore Kjærgård.
Digitale dokumenter Nils Pharo. Digitale dokumenter engelskspråklig kurs tverrfaglig del av sivilbibliotekarstudiet.
Praksiskonsulent konferansen 2007 Anne Karin Lindahl.
Hva er kommunikasjon?.
Slektsforsking og lokallag 3. februar 2011 Asker Torill Johnsen.
Distrikt 2260 Rotary Foundation Midtveismøte lørdag 16. januar 2010 Herman Stabell DRFCC.
Valgfagsnettverket Et samarbeid om valgemner i Informasjonsteknologi for lærere Presentert på SOFFs konferanse Monica Johannesen & Leikny Øgrim.
Strategi for NRK Norges viktigste kilde til ny forståelse og felles opplevelser.
MEDIE- OG INFORMASJONSKUNNSKAP
NYHETSBREV nr. 3 FRA HMS-AVDELINGEN-BEDRIFTSHELSETJENESTEN JULI 2011 Til våre kunder i private barnehager. Innhold: Hera-kurs Dialogmøter Nærværsarbeid.
1 Interkodex forhandler MARS Del 1 Nyheter, praktiskinfo, trender.
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
 Denne presentasjonen er en del av Foreldrepulsen ® -  Kan kun benyttes av infoREGI kunder  Spørmål rettes til
Oslo kommune Byrådslederens avdeling ”Nye Oslo” Moderniseringsprogrammet
Politikkens medierammer Av Aslak Bonde Frittstående politisk analytiker Erfaring fra NRK Dagsnytt og Aftenpostens politiske redaksjon.
Interaksjonsskisser BI.no. SEKSJONSSIDER (inkl. Bibliotek) “widescreen”-løsning.
1 Retningslinjer for Aktivt bruke egne websider som den viktigste informasjonskanal Nyheter og informasjon bør publiseres kun en gang.
2+2= 5 Felles markedsføring av sjøtransport Anne Kristin Hjukse, informasjonssjef Oslo Havn.
Innledning NJFF lang erfaring med utdanning av instruktører og kursledere Kursheftet utarbeidet for å gi deg informasjon og kunnskap om det å utøve veilederrollen.
Håndbok massivtre av Jarle Aarstad
Jan Erik Kaarø, Nestleder og nettredaktør.
Gruppeprosjekt journalistikk Våren Todelt oppgave Journalistisk prosjektJournalistisk prosjekt MetoderapportMetoderapport.
Media og kommunikasjon. Media og kommunikasjon? Mulighet for generell studiekompetanse Etter to år kan en gå ut i lære –Mediegrafiker –Fotograf Mer enn.
1 Registrere deg med brukerkonto (engangsjobb) Skal du få tilgang til kurs, må du først etablere en brukerkonto. Klikk på ”Registrer deg”
Sykkelprosjektet Hvordan kommunikasjon bidrar til å gjøre Oslo til en bedre sykkelby.
Kjør debatt - Hva? Hvem? Hvordan? Berit Strømshoved, Lillehammer bibliotek Litteraturhus Lillehammer.
Journalistikkforskning som kulturstudier? Sigurd Allern, forelesning 18. september 2007.
Regional kompetanseportal i Kongsbergregionen kort historikk ✔ September 05 Oppstart av et regionalt prosjekt for å vurdere mulighet og nytteverdi av å.
Workshop: Veiledning innenfor kunst- og kulturfagene 26. – 27. oktober 2005 Senter for fransk-norsk forskningssamarbeid innen samfunnsfag og humaniora.
Nye medier: Mellom marked og politikk Brukerkonferanse 25. oktober 2006 Program Åpning ved Kristin Braa, leder av programstyret
Medievaner i valgkamp Rune Karlsen Institutt for samfunnsforskning Presentasjon for Oslo Senterparti
Kommunal Rapport på nettet Hvordan være fagpresse på Internett.
Gatelangs siden 1990 Frivillig organisasjon.
Et kompetansenettverk for studenters suksess i høyere utdanning
Oppdatert web-løsning Kongsberg o-lag
Oppdal 1. desember 2015.
NRK Dagsrevyen 12. august 2013 Masteroppgave fra NHH av Kristina Kjetland Skarsgaard (t.v.) og Mari Sakkestad.
Innkjøp.
Norges kulturvernforbund
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Utskrift av presentasjonen:

Institutt for Journalistikk

Gamle IJ: solgt for 15 mill. for 4 dager siden

Nye IJ: Litteraturhuset i Fredrikstad sentrum Reduserte kostnader Større fleksibilitet

Alt fra START-kurs til spesialkurs

Erfaringsutveksling med kollegaer fra andre redaksjoner er fortsatt verdifullt

Lunsj i restauranten i Litteraturhuset

VI KOMMER TIL DEG FLERE KURS I OSLO OG UTE I REDAKSJONENE. VI SKREDDERSYR BEDRIFTSKURS ETTER ØNSKE.

ØKT MARKEDSFØRING OG SYNLIGHET MARKEDSKAMPANJER SOSIALE MEDIER NYHETSBREV KONFERANSER OG BEDRIFTSBESØK

NYHETER FØLG MED PÅ WWW.IJ.NO OG MELD PÅ VÅRT NYHETSBREV ReSTART STRATEGISK REDAKSJONELL LEDELSE BETALT DIGITALT INNHOLD SPEAK OG LYD PÅ WEB-TV IJ KOMPETANSEPLANLEGGING FØLG MED PÅ WWW.IJ.NO OG MELD PÅ VÅRT NYHETSBREV