UkeAktiviteterTema/InnholdMål Uke 1STIKKBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL Man: Stikkball Tirs: Fotball Ons:

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
IDRETTSLIG AKTIVITET BLANT ELEVER I VIDEREGÅENDE SKOLE
Inkluderingsarbeid i idrettslaget. INKLUDERINGSKONFERANSE januar – 2011 Svein Femtehjell.
Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
Litt mer om PRIMTALL.
Studieforberedende utdanningsprogram
UkeAktivitetTema/ InnholdMål Aug/sept UkeUke 34-35Bli kjent (bruk av data) Innhold: Ulike pedagogiske spill som inneholder tall, mengder, begreper m.m.
LEK - Livsstilendringskurs
Systematisk bruk av klasseregler Introduksjon av klasseregler for å fremme konsentrasjon og god arbeidsinnsats Gunn Kragseth & Henry Liamo. Utadrettet.
Rammeplan for Aktivitetsskolen (AKS)
Aktivitet/Info Tema/Innhold Mål Oktober Uke 41
Vinter 2014 Januar uke 1-5 Rosenholm Aktivitetsskole Halvårsplan 2014
Gruppe ikke helt ufarlig å konkurrere heller...
Aktivitetsskolen Rosenholm Infohefte 2013
Vinter 2014 Januar uke 1-5 Rosenholm Aktivitetsskole Halvårsplan 2014
Oslo kommune Utdanningsetaten Hva er en god elev og en god lærer? Presentasjon av miniundersøkelsen på ungdomsskoler og videregående skoler Høsten 2009.
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
Informasjon om undervisningsopplegg om «språk og læring»
LOG530 Distribusjonsplanlegging
Highlights fra markedsundersøkelse Utarbeidet av Inger Marie Brun,
Aktivitetsskolen Ammerud periodeplan august - desember 2012
Vinter 2011 Januar uke 1-5 Rosenholm Aktivitetsskole Halvårsplan 2013
Aktivitetsskolen Ammerud periodeplan oktober-desember 2012
Aktivitetsskolen Ammerud periodeplan oktober-desember 2012
STYRINGSDOKUMENTER Forskrifter Rammeplan Oslo standard Årsplan.
STYRINGSDOKUMENTER Forskrifter Rammeplan Oslo standard Årsplan.
IBK Fotballskole.  Første gang arrangert i 1995  Fre – søn i mnd.skifte mai – juni  Invitasjon til alle elever i 2. – 7.kl. på Krokstad og Stenseth.
Revisjon Enklere i bruk Bedre redigeringsmuligheter. Tilpassing til egne behov Ståstedsanalysen sammen med resten av verktøyene i Skoleporten utgjør et.
GODT HUMØR • Bevegelse og fysisk aktivitet gjør   deg glad og gir mer energi • Å være aktiv sammen med venner gir   trygghet og fellesskap • Nysgjerrighet.
Foreldremøte 26.september 2012
Flatåsen skole Foreldremøte 19.september Stryringsdokumenter  Opplæringsloven  Kunnskapsløftet  Virksomhetsplan  Årsplaner  Periodeplaner 
Månedsbrev Smørblomst
Månedsbrev Smørblomst
Månedsbrev fra Blåklokka
Spørsmål 5: Hvilke fag som inneholder miljøelement (i undervisningen) underviser du i? (Spørsmålet er kun stilt til faglærere)
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
4. – 7. trinn 1.
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Anvendt statistisk dataanalyse i samfunnsvitenskap
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Behov Figur 4 Behov.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Li skole INFORMASJONSMØTE 10.Trinn VELKOMMEN!
Åpne en luke hver dag og få en gave
Oppfølging av nasjonale prøver
Samdata 2012 Somatikk.
Formannskapet/administrasjonsutvalget
Om vurdering og nye eksamensformer. Hvorfor er dette viktig å snakke om? Mange elever ”skjønner alvor” først når de er midt oppe i eksamen. Det kan virke.
1 VEIEN TIL IA-SUKSESS. IA-prisen 2013 Unner ingen å få prisen Fraværet har gått opp siden Sovepute? 2.
Kapittel 6 oppgave k Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme.
Konkurrenceevne og globalisering 10. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid
Janej
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Myra skole – foreldremøter Høsten 2011 Informasjon
Fysisk aktivitet.
Samlinger november 2014 Før inntaket 2015/16 Søknadsfrist 1.februar Meldingsskjema 1.mars Spesialundervisning.
Velkommen til førskoledag
Første spillermøte fotball jenter 2001 om sesongen januar 2015.
Foreldremøte NIF håndball 2003 Niffen AGENDA Hovedtrener har ordet – Trenere og støtteapparat for sesongen 13/14 – Treningstider – Treningsinnhold.
Fagartikkelen Arbeidskrav for å få gå opp til muntlig eksamen våren 2009.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Produktion og udbud 4. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Kampanje uke SMART Bedrift Internal /Relation/Identifier 0.1 Draft.
Åndalsnes barneskole SFO Åndalsnes barneskole
Følg oss på facebook anita moens skiskole
Base II Toppåsen Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag 20.09
Base I Toppåsen Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag 20.09
Utskrift av presentasjonen:

UkeAktiviteterTema/InnholdMål Uke 1STIKKBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL Man: Stikkball Tirs: Fotball Ons: Stikkball Tors: Stikkball - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening Uke 2LEKER og KANONBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn LEKER og KANONBALL Man: Leker (1+2) Kanonball (3.+4.) Tirs: Fotball Ons: Kanonball Tors: Leker - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening -Presisjon Uke 3STIKKBALL og A-BALL Man: Alle Tirs: Alle Ons:3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL og A-BALL Man: Stikkball (1+2) A-ball (3+4) Tirs: Fotball Ons: A-ball Tors: Leker -Bedre elevens motoriske ferdigheter - Øke sosial kompetanse - Samarbeid -Undervisnings relatert -Ballbeherskelse Uke4DANS Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn DANS Man: Dans Tirs: Fotball Ons: Dans Tors: Dans -Bedre elevens motoriske ferdigheter. - Øke sosial kompetanse -Koordinasjon -Reaksjons trening Aktivitetsskolen Ammerud periodeplan januar-juni 2013 Fysisk aktivitet og lek

UkeAktivitetTema/InnholdMål Uke 5STIKKBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL Man: Stikkball Tirs: Fotball Ons: Stikkball Tors: Stikkball - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening Uke 6LEKER og KANONBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn LEKER og KANONBALL Man: Leker (1+2) Kanonball (3.+4.) Tirs: Fotball Ons: Kanonball Tors: Leker - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening -Presisjon Uke 7STIKKBALL og A-BALL Man: Alle Tirs: Alle Ons:3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL og A-BALL Man: Stikkball (1+2) A-ball (3+4) Tirs: Fotball Ons: A-ball Tors: Leker -Bedre elevens motoriske ferdigheter - Øke sosial kompetanse - Samarbeid -Undervisnings relatert -Ballbeherskelse Uke 8 VINTERFERIEEgen plan Uke 9DANS Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn DANS Man: Dans Tirs: Fotball Ons: Dans Tors: Dans -Bedre elevens motoriske ferdigheter. - Øke sosial kompetanse -Koordinasjon -Reaksjons trening

UkeAktivitetTema/InnholdMål Uke 10STIKKBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL Man: Stikkball Tirs: Fotball Ons: Stikkball Tors: Stikkball Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening Uke 11LEKER og KANONBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn LEKER og KANONBALL Man: Leker (1+2) Kanonball (3.+4.) Tirs: Fotball Ons: Kanonball Tors: Leker - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening -Presisjon Uke: 12STIKKBALL og A-BALL Man: Alle Tirs: Alle Ons:3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL og A-BALL Man: Stikkball (1+2) A-ball (3+4) Tirs: Fotball Ons: A-ball Tors: Leker -Bedre elevens motoriske ferdigheter - Øke sosial kompetanse - Samarbeid -Undervisnings relatert -Ballbeherskelse Uke: 13DANS Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn DANS Man: Dans Tirs: Fotball Ons: Dans Tors: Dans -Bedre elevens motoriske ferdigheter. - Øke sosial kompetanse -Koordinasjon -Reaksjons trening Uke 14STIKKBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL Man: Stikkball Tirs: Fotball Ons: Stikkball Tors: Stikkball Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening

UkeAktivitetTema/InnholdMål Uke 15LEKER og KANONBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn LEKER og KANONBALL Man: Leker (1+2) Kanonball (3.+4.) Tirs: Fotball Ons: Kanonball Tors: Leker - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening -Presisjon Uke 16STIKKBALL og A-BALL Man: Alle Tirs: Alle Ons:3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL og A-BALL Man: Stikkball (1+2) A-ball (3+4) Tirs: Fotball Ons: A-ball Tors: Leker -Bedre elevens motoriske ferdigheter - Øke sosial kompetanse - Samarbeid -Undervisnings relatert -Ballbeherskelse Uke 17.DANS Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn DANS Man: Dans Tirs: Fotball Ons: Dans Tors: Dans -Bedre elevens motoriske ferdigheter. - Øke sosial kompetanse -Koordinasjon -Reaksjons trening Uke 18STIKKBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn STIKKBALL Man: Stikkball Tirs: Fotball Ons: Stikkball Tors: Stikkball - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening Uke 19LEKER og KANONBALL Man: Alle Tirs: Alle Ons: 3. og 4. trinn Tors: 1. og 2. trinn LEKER og KANONBALL Man: Leker (1+2) Kanonball (3.+4.) Tirs: Fotball Ons: Kanonball Tors: Leker - Koordinasjon og motorikk -Samarbeid - Ballbeherskelse -Reaksjons trening -Presisjon

UkeAktivitetTema/InnholdMål Uke 20FRIIDRETT & DØBALL (Utendørs uten trinnoppdeling) Utendørsaktiviteter vil være hver dag og for alle elever. Mulig oppdeling hvis mange elever ønsker å delta samtidig. -Kjennskap til ulike grener - Forbedre individuelle ferdigheter -Samspill og koordinasjon -Kalkulering og beregning - Styrke, uutholdenhet og kondisjon Uke 21FRIIDRETT & DØBALL (Utendørs uten trinnoppdeling) Utendørsaktiviteter vil være hver dag og for alle elever. Mulig oppdeling hvis mange elever ønsker å delta samtidig. -Kjennskap til ulike grener - Forbedre individuelle ferdigheter -Samspill og koordinasjon -Kalkulering og beregning - Styrke, uutholdenhet og kondisjon Uke 22FRIIDRETT & DØBALL (Utendørs uten trinnoppdeling) Utendørsaktiviteter vil være hver dag og for alle elever. Mulig oppdeling hvis mange elever ønsker å delta samtidig. -Kjennskap til ulike grener - Forbedre individuelle ferdigheter -Samspill og koordinasjon -Kalkulering og beregning - Styrke, uutholdenhet og kondisjon Uke 23FRIIDRETT & DØBALL (Utendørs uten trinnoppdeling) Utendørsaktiviteter vil være hver dag og for alle elever. Mulig oppdeling hvis mange elever ønsker å delta samtidig. -Kjennskap til ulike grener - Forbedre individuelle ferdigheter -Samspill og koordinasjon -Kalkulering og beregning - Styrke, uutholdenhet og kondisjon Uke 24FRIIDRETT & DØBALL (Utendørs uten trinnoppdeling) Utendørsaktiviteter vil være hver dag og for alle elever. Mulig oppdeling hvis mange elever ønsker å delta samtidig. -Kjennskap til ulike grener - Forbedre individuelle ferdigheter -Samspill og koordinasjon -Kalkulering og beregning - Styrke, uutholdenhet og kondisjon

UkeAktivitetTema/InnholdMål SOMMERKLUBB