Arne Uppheim MSN.  Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
vi presenterer SLIDEPLAYER.NO
Advertisements

Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader
HVA ER ?.
Deltaker på sosialt nettsted Bruker du sosiale medier som for eksempel Facebook, Twitter eller LinkedIn? (Prosent av Internettbrukere) 17 Dagligbankundersøkelsen.
Smarttelefonen - et verktøy for en enklere og smartere hverdag.
HVA ER ?.
Prosjekt: ”Bistand på ny arena ?” 2011 Hege Nilsen og Anne Liv Engbråten. Habiliteringsteamet for voksne.
Norsk Medieindeks 2012.h Lesertall for ukeblader, magasiner og tegneserier.
Sosiale medier Digitalt temakurs Innhold: Datasikkerhet og nettvett, generell bruk av PC og sosiale medier.
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
”Hvem besøker nettstedene” 4. kvartal 2008
Presentasjon per januar 2014
Sosiale nettverk Hvilke kjennetegn har de?
Bruk av håndholdte spillkonsoller og kommersielle spill i skolen
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Hva er nyheter? Nyhetsmedienes samfunnsoppgave Noe har hendt, noe nytt
IT Fornebu Visjon / Forretningsidé "I et samspill mellom forskning, utdanning og næringsliv, på lang sikt å skape et mangfold i et fremtidsrettet kunnskapsmiljø¸
Sosiale medier Mona Stokke, pedagogisk leder SeLL
BarentsWatch Lab Mål, funksjoner og oppgaver - Per-Arne Hoel, nov
Jeg vil bo hjemme så lenge jeg kan! Et besøk i fru Paulsens leilighet
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Nyhetsstrømmer #02 RSS ( RDF Site Summary ) gjør at man kan abonnere på nyhetsstrømmer. Atom er en standardisering av RSS formatet. Kan abonnere v.h.a.
Brukerundersøkelse Bergen uke Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter Totalt antall besvarelser: 1852 De fordeler seg på bydelene.
IT-seksjonen, avdeling for lærerutdanning
Facebook Deling av applikasjoner, bilder, lenker, sider,videoer.
Hva er verdien av å ha biblioteksressurser representert i sosiale nettverk som f.eks Facebook?
Barn og unges nettliv Muligheter og utfordringer i informasjonsalderen Kjetil Østereng, Høgskolen i Østfold 2007.
E-VERD Økt samvær, økt livsglede! Gruppe 9. Ingrid, Åse, Anna, Veronica, Jacquline og Silje.
MILJØ OG KLIMA Ungdomskonferansen MÅLSETTING IGANGSETTE STRAKSTILTAK FOR Å ENDRE HOLDNINGER – vi har ingen tid å miste SETTE FOKUS PÅ LIVSSTIL OG.
1 Verdal – Pilotkommune Ressurskommune BYROM OG HJERTEROM Verdal – en by for alle Kari Gregersen Næss
Digital plandialog Felles løsning for 12 kommuner i Vestfold Trøndelagskartdagan Jon Arne Trollvik 12kommunesamarbeidet i Vestfold.
Kommunikasjon Ordet stammer fra det latinske ordet communicare som betyr å gjøre felles/ gjøre sammen Nettsider = enveiskommunikasjon Sosiale medier =
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
Nye MSN Audun Giske Channel Manager November 07/08, 2007 msn.no.
Universell utforming Av Christian Hellevang. Flere nye lover DTL fra 1.januar 2009: foreløpig: § 3. Aktivitets- og rapporteringsplikt og § 9 Plikt til.
Gruppeoppgave Uu-pilotfylkeordningen fra 2009 Oppgave 1: Uu-pilotfylkeordningen 1.Gi innspill til forventninger, kriterier, mv. for et uu-pilotfylke.
En oppdagelsesreise etter universell utforming Presentasjon oktober 2007.
1 Ressurskommune Universell utforming Status pr januar Hilsen til ressurskommunesamlingen i Porsgrunn januar 2010.
MED KLUBBEN I SENTRUM SOSIALE MEDIER. Hva er sosiale medier Sosiale medier Betegnelse på alle nettsteder der brukerne selv skaper innholdet Blandt de.
Brukerundersøkelse Bergen uke Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter Totalt antall besvarelser: 1852 De fordeler seg på bydelene.
… et selvstendig liv… Helge Eide, KS, SAFO konferanse Gardermoen 22. januar 2010.
KLIKK SAMLIV Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
KLIKK REISE Brukerundersøkelse gjennomført av Innsikt v/ Marta Holstein-Beck Mars 2009.
1 Interkodex forhandler MARS Del 1 Nyheter, praktiskinfo, trender.
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
Mediehåndtering Kommunikasjon og media i Europeisk mobilitetsuke 2009 Kommunikasjonsrådgiver Bente Tovik.
Basis IT Hva nå? Arne Fjerdrumsmoen, prosjektleder
Universell utforming i offentlige anskaffelser
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Lillehammer 26. januar 2009 Annette Kollungstad. Rotaract i dag  Verden: medlemmer fordelt på klubber i 150 land  Norge: ca.140 medlemmer.
Kva går Delicious ut på? Delicious er et bokmerkenettsted. Det vil si at påloggende brukere kan lagre, dele og utforske andre brukeres bokmerker til nettsider.
Nettmedier v/Mattias Øhra. Internetts historie * Forsvarsdepartementet i USA på midten av 60-tallet. Under den kalde krigen ble det utviklet et kommunikasjonssystem.
& italian gourmet pizza innen servering av varm mat!
IOGTs VISJON LikeverdSolidaritet Trygghet Utvikling Frihet Respekt Demokrati Fred Helse Kunnskap.
Nyhetskrigen. Uke 46 2, Vinne dagens store sak Nyheter Sport Kultur Underholdning.
Sosiale medier Mona Stokke, pedagogisk leder SeLL.
Kalender Events MTOT F L S KALENDER Events : –
Formål Beskrivelse. Baggrund Aktiviteter. Formål Beskrivelse. Baggrund Aktiviteter.
Internkommunikasjon på nett: Status, tidsplan,
Nettet for alle? Forstå UU...
Kapittel 4 oppgave e. Sett inn riktig form av adjektivene.
Lett blanding: Skjerm Gå først inn på ”Utforsker” og deretter på skrivebord her er kan du velge forhåndsinnlagte åpningsbilder eller egne bilder fra.
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

Arne Uppheim MSN

 Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører

 Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører - Innhold fra ledende partnere

 Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører - Innhold fra ledende partnere - Underholdning, livsstil, nyheter, sport og video

 Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører - Innhold fra ledende partnere - Underholdning, livsstil, nyheter, sport og video - Nyttetjenester

 Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører - Innhold fra ledende partnere - Underholdning, livsstil, nyheter, sport og video - Nyttetjenester - Kommunikasjonstjenester og sosialt nettverk

 Brukertall januar MSN Underholdning: 1m UU - 12m PV - MSN Starlounge: 567k UU - 8m PV - MSN Style: 342k UU - 2,6m PV - MSN Mann (12 dager!):220k UU - 2,1m PV - MSN Video: 427k UU - 2,5m streams

 Branded Entertainment