Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vi ser hverandre og erfarer at i Guds rike hører vi sammen
Advertisements

Velkommen til TQM Partners vinterseminar tirsdag 23. mars 2009
Brukerforum tirsdag 12. nov. 2013
Agenda ( ?) Generelt om konsernstrukturer Nyttig å vite
I.
Tro & Tilhøre, Tilbe & Tjene 4 verdier å bygge livet og menigheten på.
Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
Økonomilappen Rolf Mæhle, fagsjef i Finans Norge.
Kapittel 14 På tur i skogen
Andel av befolkningen som leser bøker. 1 90% % 2014 **Q1** Utvalg: 100 % Leseundersøkelsen Gjennomført av Ipsos MMI på vegne av Forleggerforeningen.
Hva er PRIMTALL?.
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
Kapittel 5 Ekteparet Alfaro spiser meksikansk middag.
Krabbe sesongen høsten 2011 Havbris jr
Erstatning for ActiveX?
Kundetilfredshetsmåling
Status TQM Partner AS Kundetilfredshet Nye kunder i 2011
E-tjenester hos Stavanger bibliotek. Alephweb •Oversikt over hjemlån, fjernlån, reserveringer og gebyrer •Fornye lån •Favorittsøk •Endre adresse •Endre.
Julemesse, Misjonssalen Sandnes 30. november 2013 Asbjørn Kvalbein
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Brukerutvalg TQM brukerforum
Prosjektstatus. Fremdrift til nå  Forrige brukerforum la vi frem følgende plan:  15 mars – Fase 1 – alle hovedmoduler  15 april- Fase 2 med Aktiviteter.
Kapittel 7 Johanne har ingen klær.
Er du synlig der dine kunder forventer å finne deg?
Vi var på et kurs i Sverige i hele klassen vår i uke 3, det var Mora videregående skole. Skolen var stor med mange elever, SVERIGE.
Om smidig brukerkommunikasjon Smidig 2011 Johannes Brodwall Steria Norway.
Foreldresamarbeid Kan vi gjøre det enda bedre ?
Aktivitetsskolen Rosenholm Infohefte 2013
M ÅNEDSEVALUERING MAI Sommeren er kommet! Håper den varer lenge! Vi nyter dagene ute med vannlek, leting etter insekter og lek og moro. I mai har vi vært.
Hvorfor FRIBU FRIBUs visjon: ”Vi bygger åpne fellesskap der barn og unge blir sett, møter Jesus og utrustes til å leve som hans etterfølgere” FRIBU = FRIkirkens.
Skøytedag 2013 Slåtthaugen. Ersilia og Per, poserer.
Fosterbarn, minoritetsbarn, barnevernsbarn, eller barn?
Kapittel 10 På treningssenteret.
Sett inn synes eller tro.
Sett inn nok på riktig plass.
Kapittel 37 Hectors ønske om arbeid i Norge.
TQM Partner AS Brukerforum November 2013 Status TQM Partner Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk)
Veivalg mot 2018 Marked Teknisk Kundens retning.
Hvis du dør i natt, tror du at du kommer til Himmelen?
”Jeg er ikke god nok for Gud!”
HVEM ER GUD, EGENTLIG? Salem
1 ”Blandet drops” IKT og utfordringer for barnehagemyndighet i kommunen.
PROSJEKT Elektronisk meldingsutveksling for helse og omsorg i Harstad kommune.
De 100 mest brukte ordene i bøker i klasse..
Et sjeldent kurs for mennesker med en sjelden sykdom
Onsdag 13. mars Sam Eyde vgs
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
1.Lærte du noe som gjør deg styrket i din jobb søkeprosess
Hvilke familietilbud trenger de yngste
Samarbeide for å overleve? Mulighetene er der…og MÅ tas 5 September 2014 Grafisk bransjeforenings landsmøte 2014.
PEDAGOGISK DAG Kjetil Bjorvatn 26/ Plan for dagen 1.Oppsummering av uken v/meg 2.Veien videre v/instituttene 3.Lunsj når vi er klare Torben Jensen.
Webmarkedsføring som virker FRIundersøkelsen 2014 Spørreundersøkelse pr. epost ved skoleslutt skoleåret Til alle lærere med klasser.
Neste års PETS og Distriktskonferanse:
Og.
Prosjektsamarbeid eDialog24 og Telehuset. Telenor Telehuset AS 100% eid av Telenor i eget AS Mer enn 10 års erfaring i markedet Markedsleder på SMB og.
Kapittel 2 oppgave c Preteritum eller perfektum?
Trivselsundersøkelse 2014 Brukerundersøkelse høst 2014 (utdrag) Skoler som ble kontaktet Alle 882 trivselsskolene som var aktive høsten Besvart av.
Konkurranse BRANSJEPERSPEKTIVET Trygve G. Blix - 07 Moss AS.
Tor Andreas Kaasa Studieforberedende tekniske fag på Rud i 2008
Agent for rettferdighet
9. Product information Produktinformasjon. Online kjøp Som vi har sett har vi ikke noe produkt å se på, holde i, prøve ut, … Da må vi ta igjen på andre.
Kjør debatt - Hva? Hvem? Hvordan? Berit Strømshoved, Lillehammer bibliotek Litteraturhus Lillehammer.
1 Thor Hægh 2011Slide 1 The Rotary Foundation’s Future Vision Plan ET FUNDAMENT FOR FREMTIDEN UTTESTING VED 100 DISTRIKTER.
Fagdag psykisk helsetjeneste, 12.mai 2009 Tina Skarheim, Velkommen Bakgrunn Litt om KS Dagen i dag.
Sneak peek og svar på spørsmål Ulf Jarre Jerpseth & Gyda Kjekshus
Sakprosa (NOR ) Hva bør vi lære av evalueringen?
Kapittel 2 oppgave i Kjenner disse personene ansvarsfølelse?
Hvordan gjøre BABED-studiet mer kjent for potensielle studenter?
Kurs i bruk av karrierevalgverktøyet Work Interest Explorer (WIE)
Utskrift av presentasjonen:

Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger TQM Partner AS Vi skal innfri eller overgå våre kunders forventninger (Kvalitetspolitikk) Mai 2014 Status TQM Partner

Status TQM Partner Antall kunder Økonomi Oppetid / hendelser Kundetilfredshetsmåling fra samling høsten 2013

Nye kunder i 2013 Mål 2013 40 nye kunder Resultat 40  Aberia Healthcare AS-Nokg Proweld Bergen og Omland Havnevesen RESTRACK AS Brevini Norge AS Retur AS BundeEiendom RTS AS DIHVA IKS Scanship AS DSG Systems AS Sign Consult Norway AS Ekornes ASA Ulefos Jernværk KS Halsnøy Dokk AS Umicore Norway AS Heidenreich AS Uni Miljø, SAM Marin International Drilling Solutions Vard Offshore Brevik AS Kunnskapsparken Nord AS Vb Agilis AS Maxeta AS Vedal AS Miros AS Viken Skog SA NIVA Norsk institutt for vannforskning Vingmed AS Norsk Gjenvinning Norge AS Water Mist Engineering AS NorTic AS Wergeland Bedriftsutvikling AS Palfinger Dreggen AS West Dykkerservice AS Protan AS Larvik Kommune Mål 2013 40 nye kunder Resultat 40 

Nye kunder hittil i 2014 Mål 2014 40 nye kunder Hittil 13

Økonomi 2013 Omsetning; Ca 11,3 MNOK Øker fra 9,5 MNOK i 2012 Driftsresultat før skatt; Ca 2,7 MNOK Øker fra ca 1,4 MNOK i 2012

Status TQM Partner NÅ 193 juridiske kontrakter, mange av dem konsernavtaler. Finansierer support, videreutvikling og fjerndrift

Status TQM Partner Oppetid / Hendelser (siden høsten 2013) Oppetid fjerndriftserver (08 – 16) Tilnærmet 100% PS! Brukeropplevd nedetid kan skyldes lokale forhold Konverteringsprosjektet Overskridelser på estimat og tid

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013 Fortsett det gode arbeidet! :-) 2 Tror det vil være lurt i fra dere at dere kommer til Nord Norge å holder kurs her oppe. Det er mange som ikke har vert på kurs på mange år. Et kurs i modulen dokumentstyring tror jeg det er et stort behov for her opp :) 3 Forsett som dere gjør - meget bra !! 4 Plassere alle med PC bakerst (eller forbud). Svært forstyrrende da enkelte har "kontortid" hele dagen! 5 Han fra Flytoget var veldig inspirerende og god foredragsholder. Takk for fint kurs. 6 Stå på. Ny bruker og er fornøyd med det Dere leverer :-) 7 Altfor fort, lite tid til å kunne forstå. Det var ikke på "nybegynneres nivå".. 8 Jeg foretrekker kurs dagen før brukerforum og at det starter ved lunsjtider. Enklere å rekke frem i tide. 9 Se min forrige kommentar. 10 Ha en fin dag :-) 11 Dere bør sende ut oftere Nyhetsbrev om status angående "TQM ny plattform" til den er på plass. Fint å vise Ledelsen vår om hva som skjer med endringer av systemet. 12 Så langt fungerer det bra for oss og venter spent på ny plattform. 13 Regi av dag en på strammes noe opp. 14 Bra foredragsholdere, spes. Flytoget. 15 Masse inspirasjon fra seminaret som helhet. 16 Innhold på kurs må sendes ut sammen med program og påmelding slik at vi bedre kan vurdere deltakelse. 17 Litt mer om flere moduler;)

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013

Kundetilfredshetsmåling høsten 2013 Takk for bidraget til vår forbedringsprosess! Og lykke til videre